Kartu su naujuoju „Iveco Daily“ pristatė ilgaamžiškumą prailginančią paslaugą

Iveco Daily 4

Naujos kartos „Daily“ modelį į gatves išleidusi bendrovė „Iveco“ komercinio transporto naudotojams pristatė ir naują paslaugą. Automobilyje įdiegus išmanųjį įrenginį, lankytis remonto dirbtuvėse reikės rečiau – transporto parko valdytojai galės užsisakyti nuotolinės diagnostikos paslaugą, o programinę įrangą atnaujinti nuotoliniu būdu. Taip automobiliai bus naudojami gerokai našiau, o jų kelyje praleistas laikas padidinamas maksimaliai.

„Gamintojo klientų centras taip pat galės tiesiogiai susisiekti su vairuotoju, jei gautų signalą, kad transporto priemonė gali sugesti“, – sako „Iveco“ atstovybės pardavimo ir rinkodaros vadovas Baltijos šalyse Ernestas Jakubonis.

Ernestas Jakubonis (Bendrovės nuotr.)
Ernestas Jakubonis (Bendrovės nuotr.)

Ilgiau išliks kelyje

Komercinio transporto naudotojai vengia be reikalo lankytis remonto dirbtuvėse, nes taip taupomas jų laikas ir pinigai. Tačiau kartu būtina neatsiriboti nuo technologijų vystymo ir išnaudoti visas automobilio naudojimo bei aptarnavimo galimybes.

Greta naujojo sprendimo, „Iveco“ taip pat siūlo daugybę individualiems poreikiams pritaikytų paslaugų paketų, kurie numatyti orientuojantis į siekį automobilį kaip galima ilgiau  eksploatuoti kelyje. Išmaniojo įrenginio įdiegimas automobilyje kartu su paslaugų sutarties sudarymu transporto priemonės savininkui gali atsieiti nuo 9 eurų per mėnesį, o konkretų paslaugų paketą galima pasirinkti ir pakeisti, kada tik panorėjus.

„Dėl nuolatinės priežiūros ir tikslesnio aptarnavimo laiko lengvuoju krovininiu automobiliu tampa įmanoma važinėti ypač ilgai. Taisyklė čia paprasta: kuo geriau ir tiksliau prižiūrima transporto priemonė, tuo ji ilgiau tarnauja“, – akcentuoja E. Jakubonis.

Jis pažymi, kad paslaugų paketą pasirinkęs transporto parko valdytojas užsitikrins ne tik lengvojo komercinio automobilio priežiūrą, bet ir daugybę komponentų apimančią garantiją, įskaitant variklį, pavarų dėžę, ašis ir degalų įpurškimo sistemą. Taip pat yra siūloma galimybė įsigyti pilną paketą, suteikiantį teisę gauti pagalbą kelyje ištisą parą.

Visoms „Iveco Daily“ transporto priemonėms suteikiama dvejų metų pilna garantija (be ridos apribojimo). Šios markės modelių savininkai priežiūros ir remonto sutartį gali pasirašyti bet kada per dvylika mėnesių nuo transporto priemonės įsigijimo.

Iveco Daily

Vairuotojams – skaitmeninis pagalbininkas

Naujajame „Daily“ taip pat gali būti įrengta programa „Iveco Driver Pal“ – naujoviškas skaitmeninis asistentas, kurį vairuotojas valdo balsu. Jis visiškai integruotas su „Amazon Alexa“ technologija ir suteikia vairuotojams galimybę perkelti savo skaitmeninį gyvenimą į automobilio saloną bei naudotis balso ryšio funkcijomis bendraujant su transporto priemone ir kitais vairuotojais, taip pat pasiekti „Iveco“ susietąsias paslaugas.

Be standartinių „Alexa“ funkcijų, „Iveco Driver Pal“ siūlo išskirtines „MyIveco“ funkcijas, sukurtas kartu su „Amazon Web Services“. Jos leidžia vairuotojui tikrinti transporto priemonės būklę, nustatyti ir valdyti navigacijos sistemą, prireikus prašyti pagalbos, taip pat gauti vairavimo stiliaus patarimų, siekiant sutaupyti degalų bei saugiai keliauti.

- Reklama -