„Kia“ tikisi didinti elektromobilių pardavimą Baltijos šalyse

Automobilių gamintojai vis dažniau siūlo modelius ne tik su vidaus degimo varikliais, bet ir elektros pavara, tačiau kai kurie į elektrifikaciją žiūri kur kas rimčiau nei tik kaip automobilių taršos mažinimą. „Kia“, užtikrindama veiklos tvarumą ir teikdama visuomenei daugiau naudos, pristatė visiškai naują ateities viziją.

Populiarindama visiškai elektrines transporto priemones „Kia“ planuoja plėsti asortimentą ir iki 2027 m. pristatyti 7 naujus keleivinių automobilių, visureigių ir mikroautobusų segmentų modelius. Kiekvienas automobilis bus gaminamas pasitelkiant pirmaujančias technologijas ir naudojant naująją „Electric-Global Modular Platform“ (E-GMP) platformą, kuri padės užtikrinti didesnį nuvažiuojamą atstumą ir greitos įkrovos galimybes su 800 V technologija.

Gamintojas tikisi, kad plečiantis „Kia“ modelių asortimentui vien jie 2025 m. sudarys 6,6 proc. pasaulinės elektromobilių rinkos dalies, o iki 2026 m. bus parduodama po 500 tūkst. visiškai elektrinių modelių kasmet.

Jau šiemet „Kia“ tikisi Baltijos šalyse pasiekti, jog 4 proc. visų gamintojo parduodamų automobilių būtų varomi elektra, praėjusiais metais šis skaičius buvo 0,3 proc. Be to, 2022 m. visi populiariausi „Kia“ modeliai turės elektrifikuotas versijas – iš tinklo įkraunamas hibridines PHEV („plug-in hybrid electric vehicles“), MHEV („mild hybrid electric vehicle“) ar HEV („hybrid electric vehicle“).

„Kia“ rinkos dalis skirtingose Baltijos šalyse šiuo metu yra nuo 5 iki 6,6 proc. Elektromobilių rinkoje „Kia“ tikisi užimti 6 proc.

Pirmasis naujos kartos elektromobilis prieš kelias savaites buvo pristatytas – tai EV6. Viena įkrova jis gali įveikti daugiau nei 500 km, o itin greito įkrovimo galimybė leidžia jo bateriją vos per 4,5 min. papildyti 100 km nuvažiuojamam atstumui.

„Kia“ taip pat turi daugybę specialiems verslo poreikiams pritaikytų transporto priemonių, kurios bus kuriamos ant elektros baterijomis aprūpintų platformų. Tikimasi, kad taip suprojektuoti elektromobiliai patenkins specifinius mobilumo poreikius, o jų paklausa iki 2030 m. išaugs penkis kartus. Gamintojo teigimu, tokie automobiliai galėtų būti naudojami transporto dalijimosi, logistikos ir prekių pristatymo paslaugoms teikti.

ŽYMĖ:
Pasidalink