L.DiCaprio nusifilmavo naujoje Fiat reklamoje

Pasaulinius TV ekranus jau pasiekė naujausia elektra varomo „Fiat 500e“ reklama „Vairuotojas“ su aplinkosaugos aktyvistu ir Oskaro laureatu Leonardo DiCaprio. Joje taip pat pirmą kartą nuskamba ir Federico Fellinio filmui „La Dolce Vita“ įrašyta daina, kuri lig šiol nebuvo išleista. Ją „Fiat“ atstovai aptiko italų įrašų kompanijos „CAM Sugar“ archyve ir nedelsdami nutarė panaudoti garso takeliui.

„Džiaugiamės atradę šį muzikos perlą, įrašytą septintajame dešimtmetyje F. Fellinio filmui, kuris yra tikras itališko meno simbolis visame pasaulyje”, – sakė „Fiat“ generalinis direktorius ir „Stellantis Global“ vadovas Olivier Francois.

Anot jo, dainos melodija turi didžiulę istorinę ir kultūrinę vertę, o šiandien ji sugrįžta užkariauti visų Italiją ir mūsų visiškai elektrinę asortimento pažibą mylinčių širdis. Neabejotinai šis vertingiausias „Fiat“ brangakmenis prisidės prie geresnės ateities.

„L. DiCaprio, visuomet aktyviai kovojęs su klimato kaita ir pasisakęs už biologinės įvairovės išsaugojimą, iškart sutiko imtis šio projekto. Trumpai tariant, išskirtinis garso takelis, kerinti Oskaro laureato, L. DiCaprio vaidyba ir nepriekaištinga M. Wernerio režisūra atskleidžia ekologiškiausios ir visame pasaulyje garsią itališką frazę įkūnijančios „Fiat“ versijos inovacijas ir grožį“, – pažymėjo jis.

Naujausios „Fiat 500e” reklamos veiksmas vyksta Los Andžele „Universal“ kino studijoje, kur ką tik filmuotis baigęs L. DiCaprio pamėtėja vairuotojui savo naujojo „Fiat 500e“ raktelius. Tai nuostabus, inovatyvus, visiškai elektrinis miesto automobilis, kuris, na, nėra idealus profesionaliam vairuotojui. Pradžioje aktorius vairuotojui bando aiškinti savo pasirinkimo argumentus, kurie iš esmės pagrįsti palankumu aplinkai. Tačiau aktorius netrukus supranta, kad vairuotoją įtikinti turi kitaip. Galiausiai L. DiCaprio pavyksta pakeisti skeptiškojo vairuotojo nuomonę ir šis netrukus to net dorai nesuprasdamas įsimyli „Fiat“ simboliu tapusį automobilį.

Reklaminį klipą „Vairuotojas“ sukūrė reklamos agentūra „Leo Burnett“, jį režisavo Martinas Werneris iš „Movie Magic“ studijos. Ne vieną apdovanojimą pelnęs ir su pasaulinio garso aktoriais (Georgu Clooney, Benicio Del Toro, Christopheriu Walkenu) dirbęs režisierius turi nepaprastai komišką laiko pojūtį, rafinuotą humoro jausmą ir gebėjimą „neperspausti“.

Tai atspindi ir „Vairuotojas“, kurio paprastoje, bet linksmoje istorijoje galima lengvai atpažinti keletą jo stilistinių bruožų – nuo natūralaus apšvietimo iki kinematografijos. Be to, režisierius nusprendė, kad naujasis „Fiat 500e“ istorijoje turi imtis autentiško ir žavaus aktoriaus vaidmens.

„Esame sujaudinti ir džiaugiamės galimybe atnaujinti bendradarbiavimą su „Fiat“, kurie pasirinko dainą, įkūnijančią itališką svajonę ir naujojo penkišimtuko reklamos žavesį“, – teigė „Sugar Group“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Filippo Sugar.

Anot jo, šioje nuostabioje, laikui nepavaldžioje dainoje susilieja Nino Rotos muzika ir Katynos Ranieri balsas.

„Ši daina – tai perlas, kurį atradome „CAM Sugar“ archyve, kuriame saugoma daugiau nei 2000 garso įrašų ir jis yra gausiausias ir geriausias itališkos kino muzikos katalogas. Tai bendras rezultatas mūsų meistriško darbo, kuriuo siekiama skatinti italų kultūros sklaidą, ir „Fiat“ tikslo užtikrinti, kad ateitis būtų vystoma tvariai ir nekenkiant aplinkai“, – sakė jis.

„Fiat“ atstovų Lietuvoje, UAB „Autobrava Motors“ teigimu, naujausiame reklaminiame klipe matomą raudoną „Fiat 500e” bus galima įsigyti ir čia, Lietuvoje. Specialūs RED modeliai Lietuvos itališkos kultūros ir dizaino mylėtojams ketinami pristatyti dar šią vasarą.

„Tai ne tik vienas geriausių gamyklos marketingo sprendimų, bet ir vienas organiškiausių ir paremtų esminėmis vertybėmis. Tvarumu, istorija ir ateitimi“, – sako atstovybės pardavimų vadovas Arnoldas Ardzevičius.

Šia proga, „CAM Sugar“ įrašų kompanija išleido N. Rotos ir K. Ranieri dainą „La Dolce Vita“ (originalią vokalinę versiją) singlo formatu, kurios galima pasiklausyti visose muzikos platformose.

- Reklama -