Lenkijoje prie starto linijos stojo būrys lietuvių: dalis jų intensyviai ruošiasi Dakarui

Pirmadienį Lenkijoje prasideda ralis „Breslau Poland Rallye“, truksiantis penkias dienas. Prie starto linijos vakarinėje Lenkijos dalyje esančiame kariniame poligone stos beveik trys šimtai dalyvių, o tarp jų didžiulės pajėgos iš Lietuvos. Viso net 38 lietuvių ekipažai: motociklų įskaitoje Lietuvos vėliavą veš 11 sportininkų, keturračių įskaitoje devyni lietuviai, automobilių – penki ekipažai, o motobagių net trylika.

Per penkias dienas dalyviams teks įveikti virš tūkstančio kilometrų, iš kurių beveik 900 sudarys greičio ruožai. Žavesio ir papildomo jaudulio dalyviams suteiks ir naktinis greičio ruožas, kurio metu jiems teks įveikti 70 kilometrų visiškoje tamsoje. Kadangi tai ne tik puikus ralis, kuriame Lietuviai jau ne kartą yra pasiekę aukštų rezultatų, bet ir labai gera treniruotė norintiems startuoti Dakaro ralyje, kai kurie sportininkai būtent to čia ir atvažiavo. „Specialist Racing“ komandos nariai neslepia, kad kartu su sportiniais lūkesčiais tai dar viena proga pasitreniruoti ir pravažiuoti sportinių kilometrų prieš išvažiuojant į didįjį iššūkį. Tarp tų, kuriuos galima tikėtis išvysti 2022 metų Dakaro ralio startiniame sąraše, yra ir Arūno Gelažninko mokinys Modestas Siliunas, sėkmingai finišavęs Andalūzijos ralyje ir taip užsitikrinęs sau žalią šviesą Dakare.

Dalius Olechnavičius, „Specialist Racing“ motobagio vairuotojas pasakoja, kad tai jam bus jau trečiasis startas šiame ralyje. Prieš du metus sportininkas debiutavo jame su keturračiu ir į Lietuvą parsivežė trečią vietą savo įskaitoje. Praėjusiais metais šiame ralyje jis jau važiavo su motobagiu ir pradžioje sekėsi puikiai, bet sėkmingam finišui koją pakišo incidentas trasoje.

„Pernai ralyje startavome su bagiu. Tuomet abu su šturmanu Ramūnu Kembre nuo keturračių persėdom į bagį ir pradžia buvo tikrai labai nebloga, bet, deja, turėjome kontaktą ir nebaigę vieno greičio ruožo praradome daug laiko, tad apie prizines vietas liko tik pasvajoti. Nepaisant to, kelis greičio ruožus buvome laimėję, tad tikrai žinome, kad buvome konkurencingi.

Šiemet su Aidu taip pat esame nusiteikę kovingai, bet šiemet konkurencija yra milžiniška – vien bagių klasėje startuoja beveik šimtas ekipažų. Smagu ir gąsdina tai, kad turime didžiulį lietuvių desantą. Žinome, kad lietuviai važiuoja labai stipriai ir tikrai turėtų parodyti gerus rezultatus. Laukia tikrai įdomi savaitė“, – apie artėjantį startą kalbėjo D. Olechnavičius.

Tiek „Breslau 500“, tiek įprastame „Breslau“ ralyje trečias vietas motociklų įskaitoje anksčiau užėmęs Aidas Bubinas dalinasi, kad tai jam bus jau ketvirtasis startas šiame Lenkijoje vykstančiame renginyje, bet pirmas sėdint šturmano kėdėje. Puikiai navigacijos subtilybes išmanantis sportininkas pasitiki savo ir savo komandos draugo jėgomis nors neslepia, kad konkurencija šiemet ypatingai didelė ir spėlioti galimus rezultatus dar būtų gerokai per anksti.

„Nors ralis jau pažįstamas, jis niekada nebūna vienodas. „Breslau“ organizatoriai visada pasistengia ir dalyviams pateikia įdomių iššūkių. Vienas tokių šiemet, kuris bus sudėtingas tiek Daliui, tiek man, tai naktinis greičio ruožas. Apie 70 kilometrų teks įveikti naktį, o tamsoje navigacija tampa itin sudėtinga. Laukia tikrai įdomus laikas ir tai labai gera proga prisukti papildomų sportinių kilometrų bei, žinoma, pasižiūrėti kaip atrodome tarp tiek daug varžovų. Juolab, kad dalyvių čia gerokai daugiau nei Dakaro ralyje“, – apie artėjančius iššūkius pasakojo A. Bubinas.

Dalyviai pirmąjį greičio ruožą pradeda jau pirmadienio rytą, o antradienį jų laukia tiek įprastas greičio ruožas, tiek važiavimas naktį.

Pasidalink