„Lotus Eletre R” krosoveris: 918 AG monstras

Didžiosios Britanijos bendrovė „Lotus Cars”, kurią kontroliuoja Kinijos holdingo bendrovė „Geely”, atskleidė savo pirmojo elektrinio krosoverio „Eletre” kainas ir charakteristikas. „Eletre” rinkoje pasirodys 2023 m. pirmąjį pusmetį.

Pasaulinė „Lotus Eletre” krosoverio premjera įvyko šių metų kovą, tačiau tada britų bendrovė atskleidė tik apytiksles charakteristikas, o dabar pateikti tikslūs duomenys, be to pasitvirtino gandai apie galingiausią, išvystančią daugiau nei 900 AG galią, versiją.

Pirmasis „Lotus” elektrinis krosoveris bus gaminamas trijų versijų – bazinės „Eletre”, vidutinės „Eletre S” ir aukščiausios „Eletre R”, kuriose bus montuojami du varikliai (po vieną ant kiekvienos ašies). Didžiausia bendra „Eletre” ir „Eletre S” versijų galia yra 450 kW (612 AG) ir 710 Nm, iki 100 km/val. įsibėgėjama per 4,5 sekundės, didžiausias greitis – 258 km/val.

Visos versijos turi vieną 112 kWh akumuliatorių, kurio turėtų pakakti nuvažiuoti 600 km WLTP režimu „Eletre” ir „Eletre S” versijose ir 490 km – „Eletre R” versijoje. 800 voltų architektūra leidžia įkrauti akumuliatorių greitojo ryšio terminale nuo 10 iki 80 % vos per 20 minučių.

Aukščiausios versijos „Eletre R” jėgainės galia padidinta iki 675 kW (918 AG) ir 985 Nm, pirmasis „šimtukas” pasiekiamas per 2,95 sekundės, maksimalus greitis – 265 km/h. Be to, „Eletre R” turi anglies pluošto kėbulo komplektą, unikalius pakabos nustatymus ir ekstremalaus važiavimo režimą „Track”. „Lotus Cars” teigia, kad „Eletre R” yra greičiausias pasaulyje du variklius turintis krosoveris ir tai yra tiesa: 1020 arklio galių „Tesla Model X Plaid” turi trijų variklių jėgainę ir iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,6 sekundės. Tačiau „Lotus Eletre R” gali tapti greičiausiu serijiniu krosoveriu Niurburgringo Šiaurės kilpoje ir pagerinti praėjusių metų benzininio „Porsche Cayenne Turbo GT” vieno rato įveikimo rekordą. „Eletre R” kūrėjai tikina, kad jo vairavimo savybės buvo tobulinamos būtent Niurburgringe ir kad „Eletre R” netgi turės unikalią galimybę legendinę trasą įveikti visiškai bepiločiu režimu – britiškame krosoveryje įrengtas įprastas lidar radaras ir kiti dirbtinio matymo prietaisai, būtini pilno autopiloto veikimui.

Pagrindinis skirtumas tarp „Eletre” ir „Eletre S” versijų gerenė pastarosios įranga: aktyvus galinis spoileris, pažangesnis LED interjero ir eksterjero apšvietimas, durų užraktai, salono oro kokybės kontrolės sistema, 2160 W galios „KEF Reference” garso sistema su 23 garsiakalbiais (bazinėje „Eletre” versijoje yra 1380 W galios „KEF Premium” su 15 garsiakalbių) ir daur daugiau.

Standartiniai ratlankiai yra 22 colių, tačiau galima įsigyti ir 20 bei 23 colių ratlankius. Prošvaisa yra 187 mm su 20 colių ratlankiais ir 194 mm su 22 ir 23 colių ratlankiais. Didžiausias nuvažiuojamas atstumas pasiekiamas su 20 colių ratlankiais. Bendras krosoverio ilgis – 5103 mm, plotis su tradiciniais išoriniais veidrodėliais – 2231 mm (su kameromis vietoj veidrodėlių – 2135 mm), aukštis – 1630 mm su 20 colių ratlankiais (su 22 ir 23 colių – 1636 mm), ratų bazė – 3019 mm. Pagrindinės bagažinės tūris – 688 l su triviete galine sėdyne (611 l su dviem atskiromis sėdynėmis antroje eilėje), sulankstytos trivietės sėdynės tūris – 1532 l. Papildomos priekinės bagažinės tūris – 48 l.

Krosoverio daugialypės terpės sistema veikia su „Lotus Hyper” operacine sistema, paremta 3D „Unreal Engine” žaidimų varikliu, o sklandų veikimą užtikrina du galingi „Qualcomm 8155” procesoriai.

„Lotus Eletre” bus gaminamas naujoje bendrovės gamykloje Vuchane, Kinijoje. Pirmąjį elektrinį krosoverį bus galima įsigyti ne tik Kinijoje, bet ir Europoje, o patraukliausios kainos paskelbtos Vokietijoje: bazinis „Eletre” čia kainuoja nuo 95 990 eurų, „Eletre S” – nuo 120 990 eurų, „Eletre R” – nuo 150 990 eurų. Užsakymai šiam krosoveriui jau priimami, o pardavimai už Kinijos ir Europos ribų prasidės 2024 m.

ŽYMĖ:
Pasidalink
Exit mobile version