Šanchajaus automobilių parodoje italų prekės ženklas „Maserati” pristatė elektrinę vidutinio dydžio krosoverio „Folgore Grecale” versiją ir paskelbė visas pagrindines specifikacijas, tačiau nenurodė kainos.
Pasaulinė „Maserati Grecale” premjera įvyko praėjusį pavasarį-tada buvo parodyta elektrinė jo versija „Folgore”, tačiaujokių detalių pateikta nebuvo, ir tik šią savaitę Šanchajuje įvyko išsamus elektrinio krosoverio pristatymas. Grecale Folgore, kaip ir jo „broliai” su vidaus degimo varikliais, yra sukonstruotas ant pasiskolintos iš Alfa Romeo Giulia ir Stelvio ištemptos Giorgio platformos. Pagal matmenis elektrinis krosoveris šiek tiek skiriasi nuo benzininių: jo bendras ilgis – 4865 mm, plotis – 1948 mm, aukštis – 1651 mm, o ratų bazė – 2903 mm.
„Grecale Folgore” turi keletą išorės ypatybių: mažiau ventiliacijos angų priekyje, kėbulo spalvos intarpai vietoj pašalintų išmetimo vamzdžių galiniame bamperyje, vario spalvos stabdžių suportai ir patobulintų aerodinaminių savybių ratlankiai (19, 20 arba 21 colio). Didžiausi padangų matmenys yra 255/40 R 21 priekyje ir 295/35 R 21 gale.
Standartinėje elektrinio krosoverio komplektuotėje adaptyvioji pneumatinė pakaba: priekyje – dviguba svyruoklinė, o gale – daugiasvirtė. Abiejų ašių „Brembo” stabdžių diskai yra 350 mm skersmens. 400 voltų baterija, kurios talpa 105 kWh, sumontuota grindyse, o vienu įkrovimu pagal WLTP ciklą nuvažiuojamas 500 km atstumas. Maksimali 150 kW įkrovimo galia – nuo 20 iki 80 proc. ją galima įkrauti per 29 minutes.
Jėgos agregatą sudaro du identiški EDM (Electric Drive Module) moduliai, jungiantys elektros variklį, inverterį, pavarų dėžę ir diferencialą, ir atitinkama visų varančiųjų ratų pavara. Didžiausia bendra galia yra 410 kW (557 AG) ir 820 Nm. Grecale Folgore iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,1 sekundės, iki 200 km/val. įsibėgėja per 16,1 sekundės, didžiausias greitis ribojamas iki 220 km/val.
Siūlomi keturi jėgos agregato darbo režimai: ekonominis „Max Range” (kai maksimalus greitis sumažinamas iki 130 km/val., klimato kontrolė apribojama, o reakcija į pagreitį prislopinama), standartinis GT, dinamiškas „Sport” ir bekelės „Offroad”. Dėl elektros įrangos krosoveris pasunkėjo maždaug 4,5 centnerio ir jo bendroji masė padidėjo iki 2480 kg, svorio pasiskirstymas – 47,2/52,8 galinės ašies naudai.
„Grecale Folgore” interjeras iš esmės nesiskiria nuo benzininių versijų interjero, tačiau elektrinis krosoveris, žinoma, turi savo 12,3 colių prietaisų skydelio grafiką. Centrinėje konsolėje yra pagrindinis 12,3 colio multimedijos ekranas, 8,8 colio pagalbinis ekranas (atsakingas už klimato ir važiavimo nustatymus) ir išmanusis laikrodis, kuris, be laiko, gali rodyti patarimus, kompasą, perkrovos diagramą ir daug kitų dalykų. Apdailos medžiagos, kaip dabar madinga, daugiausia gaminamos iš perdirbtų medžiagų. Bagažinės talpa – 535 litrai.
„Maserati Grecale Folgore” pardavimų pradžia dar nepaskelbta, taip pat nepaskelbta ir jo kaina. Iki 2025 m. kiekvienas „Maserati” modelis turės elektrinę „Folgore” versiją, o iki 2030 m. italų prekės ženklas planuoja visiškai pereiti prie elektromobilių.