„Maserati“ tyliai atsisakė superautomobilio MC20 Folgore projekto

„Maserati“ prekės ženklas yra  koncerno ‚Stellantis‘ dalis, tačiau garsus vardas pardavimų rezultatais visai nesidžiaugia. Praėjusių metų pabaigoje „Maserati“ dileriai visame pasaulyje iš viso pardavė 11,3 tūkst. automobilių, šis rezultatas yra 57 proc. mažesnis, palyginti su 2023 m. pardavimais. Iš jų 4606 egzemplioriai buvo parduoti Europoje, o tai beveik 40 % mažiau nei 2023 m. Kompanija priversta keisti planus.

Vienas iš pakeitimų ypač palies „Maserati MC20“ superautomobilį. Šis modelis yra sportinio automobilio MC12, kuris ant surinkimo linijos stovėjo tik 2004-2005 m., „evoliucija“. 2022 m. pavasarį markė pristatė rodsterį MC20 Cielo (išvertus iš italų kalbos – „dangus“). MC20 gaminamas Modenos (Italija) gamykloje. „Jato Dynamics“ duomenimis, ‚Maserati MC20‘ pardavimai Senojo pasaulio rinkoje pernai sumažėjo 50 proc.: nuo 312 iki 156 vienetų. Pasak „Autocar“, ateityje superautomobilis bus visiškai atnaujintas. Preliminariais duomenimis, būsima modernizacija bus paremta „Maserati GT2 Stradale“, kuris buvo pristatytas praėjusių metų rugpjūtį Monterėjaus automobilių savaitės metu, Kalifornijoje (JAV) įdirbiu.

Maserati GT2 Stradale

Šio superautomobilio svoris, palyginti su „įprasta“ versija, sumažėjo 60 kg ir yra 1365 kg. Maserati GT2 Stradale įrengtas 3,0 l V6 Nettuno benzininis biturbo variklis su pakeistais turbokompresoriais ir nauja išmetimo sistema. Didžiausia jo galia padidėjo 10 AG – iki 640 AG, o sukimo momentas sumažėjo 10 Nm – iki 720 Nm. Pavarų dėžė išliko ta pati – aštuonių laipsnių automatinė su dviem sankabomis. Sportinis automobilis nuo vietos iki šimto įsibėgėja per 2,8 sekundės (0,1 sekundės mažiau nei dabartinis MC20).

Pasak britų leidinio – bus atsisakyta kurti ir išleisti visiškai elektrinę „Maserati MC20“ versiją, kurios pavadinimą turėjo papildyti žodis „Folgore“. Apie tokią modifikaciją buvo paskelbta dar 2020 m., manyta, kad ji debiutuos 2025 m. Kompanija žadėjo, kad „žalioji“ versija turės trijų variklių jėgos agregatą, kuris turėjo pranokti versiją su vidaus degimo varikliu.

2020 m. „Maserati“ pranešė, kad elektrinis superautomobilis vienu įkrovimu nuvažiuos 323 km (pagal WLTP ciklą). Toks „elektromobilis“ iki pirmojo šimto įsibėgėtų per 2,8 sekundės (palyginti su 2,9 sekundės dabartinės versijos su vidaus degimo varikliu). Vis dėlto galiams „žaliasis“ „Maserati MC20“ negalėjo patraukti gerbėjų dėmesio.

„Motor1„, remdamasi ‚Maserati‘ atstovu spaudai, teigė, kad superautomobilių pirkėjai šiandien vis dar teikia pirmenybę ‚galingiems vidaus degimo varikliams, tokiems kaip ‘Nettuno V6“. Jis pridūrė, kad šiame segmente klientai „artimiausiu metu nėra pasirengę pereiti prie BEV (Battery Electric Vehicle)“.

 

ŽYMĖ:
Pasidalink