„Mercedes-AMG GT2 Pro”: trasos kupė su „stebuklingu” galią padidinančiu mygtuku

„Mercedes-Benz” pristatė naują C 190 „Mercedes-AMG GT” kupė versiją, skirtą lenktynėms, o tai reiškia, kad naujausios kartos C 192 dar nėra paruoštas lenktynėms. Praėjusių metų kovą jau ketinta atsisveikinti su C 190 kartos „Mercedes-AMG GT” kupė, nes buvo manoma, kad tuomet pristatyta „Track Series” versija buvo paskutinė iš šios serijos automobilių, tačiau tų pačių metų gruodį debiutavo 2023 m. sezono lenktyninis „Mercedes-AMG GT2”: jis taip pat priklauso C 190 kartai, t. y. turi transaxle išdėstymą su pavarų dėže, sumontuota ant galinės ašies.

Šių metų rugpjūtį įvyko C 192 kartos „Mercedes-AMG GT” kupė pasaulinė premjera ir teoriškai naujos lenktyninės ir treko versijos turėtų būti sukurtos jo pagrindu, tačiau, kaip paaiškėjo vakar, „Mercedes-Benz” padalinys ir toliau trasose naudos C 190 platformą: paaiškėjo, kad naujasis „Mercedes-AMG GT2 Pro” yra atnaujinta praėjusių metų „Mercedes-AMG GT Track Series” versija.

Sprendimas išsaugoti C 190 platformą lenktynėms ir trekui nestebina, nes ji yra lengvesnė ir tiksliau valdoma nei C 192 su tradiciniu klasikiniu išdėstymu. Kol kas neaišku, ar C 192 apskritai darys karjerą automobilių sporte – jis pernelyg sunkus ir gremėzdiškas, jo bendroji masė siekia beveik dvi tonas, ir visa tai be jokių hibridinių technologijų.

Pranešime spaudai „Mercedes-AMG GT2 Pro” svoris nenurodomas, tačiau jo pirmtakas „Mercedes-AMG GT Track Series” sveria 1400 kg, o 2023 m. sezono „Mercedes-AMG GT2” su oro kondicionieriumi (jo galima atsisakyti) sveria net šiek tiek mažiau nei 1400 kg. Pasirodo, kad „Mercedes-AMG GT2 Pro” taip pat sveria apie 1400 kg, nes esminių skirtumų tarp jo ir „Mercedes-AMG GT2” nėra.

Skirtingai nei lenktyninis automobilis, trasos automobilis nėra skirtas varžyboms. Jis gali būti naudojamas tik važiavimuose, kuriuose siekiama patobulinti vairavimo įgūdžius ir pagerinti rato įveikimo laiką, tačiau „Mercedes-Benz” spaudos tarnyba pabrėžia, kad savininkui pageidaujant trasos „Mercedes-AMG GT2 Pro” galima lengvai pertvarkyti į lenktyninį „Mercedes-AMG GT2”, kuris visiškai atitinka SRO taisykles.

„Mercedes-AMG GT2 Pro” 4,0 l V8 biturbo variklis išvysto tą pačią 707 AG galią kaip ir lenktyniniame kupė, tačiau ant „Pro” modelio vairo yra „Push2Pass” mygtukas , kuriuo kelioms sekundėms galia padidinama iki 750 AG. Sekvencinė šešių laipsnių pavarų dėžė, sujungta su varikliu anglies pluošto pavaros velenu visą galią perduoda galiniams ratams.

Kiti išskirtiniai „Pro” modelio bruožai: patobulintas ir veiksmingesnis galinis sparnas, platesnė kėbulo spalvų gama, amortizatoriai su keturiomis reguliavimo galimybėmis vietoj GT2 versijoje turėtų trijų, standartinis oro kondicionierius ir įmantresnė kabinos apdaila su išsiuvinėtais „GT2 Pro” logotipais ant sėdynių ir lakuotais centrinio tunelio intarpais.

Jei lenktyninis „Mercedes-AMG GT2” kainuoja nuo 409 000 eurų, tai už versiją skirtą trasai gamintojas prašo 479 000 eurų. Į šią kainą, be paties automobilio, įeina bendrovės „Puma” lenktyninės aprangos komplektas (kombinezonas, apatiniai drabužiai, batai, pirštinės), lenktyninis šalmas „Bell” ir automobilio apdangalas.

 

Pasidalink