„Mercedes-Benz EQT”: analoginiai prietaisai, „Renault” technologijos ir dvi kemperio versijos

„Mercedes-Benz” pristatė elektrinę T klasės automobilio versiją, pavadintą EQT. Europos rinkoje jis bus prieinamas artimiausiu metu.

Praėjusių metų gegužę „Mercedes-Benz EQT” buvo pristatytas kaip koncepcinis automobilis turintis futuristinę priekinę dalį, didelius ratlankius ir gausią chromuotą apdailą. Šiandien parodyta serijinė versija pasirodė kur kas kuklesnė ir dizainu nedaug skiriasi nuo „angliavandenilių” T klasės ir jos „biudžetinio” giminaičio „Citan Tourer”.

„Mercedes-Benz EQT” – trečiosios „Renault Kangoo” kartos klonas. Kitas prancūziškojo modelio klonas – „Nissan Townstar”. Visi tie „kulniukai” gaminami toje pačioje vietoje – „Renault” gamykloje Prancūzijos Mobuge mieste. Spalį debiutavo elektrinis „Renault Kangoo E-Tech Electric” o šiandien pristatomas „Mercedes-Benz EQT” turintis trumpos (2716 mm) ir ilgos (2898 mm) ratų bazės versijas. Beje, „Renault” dar neparodė ilgos bazės „Kangoo”, o ir ilgos bazės „EQT” kol kas rodomas tik kaip „Marco Polo Touring” konceptas. Serijinė versija žadama tik 2023 m. antroje pusėje.

Techniškai EQT yra toks pat kaip ir elektrinis „Kangoo”, tačiau „Mercedes-Benz” spaudos tarnyba pateikia šiek tiek daugiau techninių detalių. Priekinius ratus suka vienas 90 kW (122 AG) 245 Nm galios elektros variklis. Siūlomi trys rekuperacijos lygiai ir galimybė važiuoti vienu pedalu. Didžiausias greitis – 134 km/val. 400 voltų akumuliatoriaus, montuojamo ant grindų, talpa – 46 kWh, iš kurių naudojami 45 kWh. Pagal WLTP ciklą trumposios bazės versija vienu įkrovimu nuvažiuoja 282 km. Didžiausia įkrovimo galia – 80 kW. Akumuliatorių nuo 10 iki 80 % galima įkrauti per 38 minutes.

Priekinė pakaba yra „McPherson” tipo, o galinė – senamadiška standi sija su „Pannier link” stabilizatoriumi. Visų ratų stabdžiai diskiniai. Automobilio bendroji masė – 1874 kg, leistina bendroji masė – 2390 kg, stogo apkrova – 80 kg, leistina velkamos priekabos masė – 1500 kg. Bagažo skyriaus talpa – 551 litras, nulenkus antrąją sėdynių eilę – 1979 litrai.

EQT vairuotojo vieta beveik nesiskiria nuo T klasės: išliko didžiulė transmisijos pavarų svirtis ir analoginis prietaisų skydelis su centriniu 5,5 colio ekranu, tik vietoje tachometro įrengtas energijos suvartojimo indikatorius. Kuklokas 7 colių multimedia ekranas patalpintas storame rėmelyje. Į bazinę įrangą įeina septynios oro pagalvės, modernūs elektroniniai vairuotojo asistentai (už adaptyviąją kruizo kontrolę reikia mokėti papildomai), keturios USB jungtys ir belaidžio įkrovimo lentyna išmaniesiems telefonams.

„Mercedes-Benz EQT” sukurtos ir dvi kemperio versijos o trumpajai versijai sukurtas ir „Marco Polo” modulis leidžiantis įprastą „kulniuką” paversti kemperiu. Modulį sudaro išskleidžiama lova (2,0 x 1,15 m), 15 l šaldytuvas, kriauklė su 12 l vandens rezervuaru, dujinė kaitlentė, išskleidžiamas iškylų stalas ir kėdės, stalčiai ir kiti smulkūs daiktai.

Ilgosios bazės EQT „Marco Polo”, pateikiamas kaip galutinis gaminys, kurio perdaryti į įprastą EQT negalima. Jame yra pakeliamas stogas-palapinė, kuriaoje galima įrengti antrą 1,97 x 0,97 m dydžio lovą. Pagrindinės salono lovos dydis – 2,0 x 1,15 m. Komplekte 16 litrų šaldytuvas, kriauklė su 12 litrų vandens rezervuaru, dujinės ir elektrinės viryklės, išplėstas spintelių komplektas, sulankstoma markizė, nuo šviesos ir vabzdžių saugantis tinklelis, iškylos baldai, išimamas akumuliatorius prietaisams maitinti (jį galima įkrauti namuose), 7 USB jungtys.

Vokietijoje „Mercedes-Benz EQT” trumposios bazės versija kainuos nuo 49 000 eurų; kelioninių versijų ir 7 vietų ilgosios bazės „EQT” kainos bus paskelbtos vėliau.

Pasidalink