Miunchene pristatytas naujasis „Renault Clio“

Per 35 metų istoriją „Clio“ visada buvo savo kategorijos etalonas Europoje ir penkias kartas iš eilės buvo geriausiai parduodamas „Renault“ modelis. Pirmasis modelis, pasirodęs 1990 m., sukrėtė rinką, pasiūlydamas aukštesnės klasės automobiliams prilygstančią kokybę ir miesto automobilyje dar nematytą funkcijų rinkinį. „Clio“ tapo sąmoningu žingsniu aukštesnės kokybės link ir visiška revoliucija savo segmente. Tai atspindėjo ir pasirinktas tikras vardas, o ne skaičius, taip atsisakant „Super-5“ eros.

Ad image

Per visas kartas, „Clio“ nuolat iš naujo apibrėždavo savo segmento standartus, siekiant geriau patenkinti naujus klientų poreikius ir nuolat pakelti dizaino, komforto, salono erdvumo, kokybės, saugumo, vairavimo malonumo ir multimedijos funkcijų kartelę, tuo pat metu mažinant taršos emisijas. Šios pastangos du kartus – 1991 ir 2006 metais – modeliui pelnė itin vertinamą „Europos metų automobilio“ titulą.

Metams bėgant, „Clio“ sukūrė daugybę ikoninių versijų, pradedant prabangiaisiais „Baccara“ (ir garsiuoju reklamos šūkiu „Nepakankamai brangu, sūneli“) bei „Initiale Paris“, ir baigiant sportiškaisiais „16 S“ bei „Williams“, nepamirštant neįtikėtino „Clio V6“ su viduryje sumontuotu varikliu, ir itin sudėtingos visiškai hibridinės „E-Tech“ versijos, išleistos su penktąja karta. Iš viso visame pasaulyje 120 šalių parduota beveik 17 mln. „Clio“ vienetų, todėl tai yra geriausiai parduodamas prancūziškas automobilis per visą istoriją, vertinamas Prancūzijos, Jungtinės Karalystės ir Turkijos vartotojų. Šiemet „Clio“ ir toliau pirmauja pagal pardavimus, tapdamas geriausiai parduodamu automobiliu Europoje per pirmąjį 2025 metų pusmetį.

Šis universalus miesto automobilis, nuolat turėjęs „viską, ką turi didelis automobilis“ ir niekada nenukrypęs nuo savo hečbeko stiliaus, tapo kultūros ikona, atspindinčia „Renault“ komandų įsipareigojimą nuolat gerinti kokybės standartus, funkcijas ir technologijas, leidžiančias „Clio“ atkakliai iš naujo apibrėžti savo kategorijos standartus.

Penktoji „Renault Clio“ karta pristatė visiškai hibridinę „E-Tech 145hp“ galios pavarą, kuri tapo ypač populiari tarp vartotojų ir sudarė 30 proc. pardavimų Europoje. Taip pat buvo pristatyta aukščiausios klasės „Esprit Alpine“ versija, kurią pasirinko 20 proc. Europos klientų.

Nauja, itin galinga karta

Visiškai atnaujintas, šis šeštosios kartos naujasis „Renault Clio“ pirmiausia spinduliuoja energija – jo išskirtinis, visiškai naujas stilius atspindi šiuolaikišką prekių ženklo požiūrį į dizainą ir technologijas. Šis itin technologiškas, preciziškai sukurtas naujos kartos hečbekas pasižymi ypač išraiškingomis, skulptūriškomis linijomis ir ryškiu siluetu.

Naujasis „Renault Clio“ sustiprintas visais aspektais, įskaitant ir galios pavarų pasiūlą. Jis dar labiau įsitvirtina kaip efektyviausias modelis „Renault“ hibridinių automobilių gamoje, puikiai papildančioje elektrinių modelių liniją. Įdiegta nauja visiškai hibridinė „E-Tech“ 160 AG galios pavara, kuri kartu galingesnė ir itin efektyvi: „Clio“ dabar pasiekia rekordiškai mažą – vos 89 g CO₂/km – emisiją ir tik 3,9 litro/100 km bendras degalų sąnaudas. Tai leidžia sutaupyti iki 40 proc. degalų, palyginti su įprastu benzininiu varikliu, o mieste elektrinis variklis naudojamas net iki 80 proc. važiavimo laiko. Naujasis „Clio“ taip pat siūlo atnaujintą papildomų galios pavarų pasirinkimą (benzininės ar suskystintųjų dujų, kurių galia siekia 115 AG ir daugiau), užtikrinantį geresnę dinamiką ir efektyvumą.

Automobilio viduje ypatingas dėmesys skirtas salono kokybei: naudojamos perdirbtos medžiagos, įdiegtas dvigubas V formos ekranas su „OpenR Link“ multimedijos sistema ir integruota „Google“ – pirmasis automobilis savo kategorijoje, siūlantis tokią įrangą. Be to, gausu įvairių technologinių sprendimų ir net iki 29 pažangiausių pagalbos vairuotojui sistemų (ADAS), kurios pakelia „Clio“ į aukštesnio segmento lygį.

Naujasis „Renault Clio“ turi viską, kad patenkintų įvairius klientus – individualius pirkėjus, įmonių autoparkus, ištikimus įvairių kartų „Clio“ naudotojus, taip pat naujus pirkėjus, ieškančius kompaktiško, universalaus ir dinamiško hečbeko. Naująjį „Renault Clio“ bus galima užsisakyti dar šiemet.

„Visada matėme „Clio“ kaip kultūrinį ženklą – esminę „Renault“ tapatybės dalį. Kai galvoji apie „Clio“, galvoji apie „Renault“, o kai galvoji apie „Renault“, galvoji apie „Clio“!“ Pardavę beveik 17 mln. vienetų, turime geriausiai parduodamą modelį. Kiekviena nauja karta iš naujo apibrėžia savo kategorijos standartus. Tą patį principą pritaikėme ir šeštajai kartai: atnaujinome dizainą, galios pavarų gamą ir funkcijas, o dabar atsirado ir „Google“ integracija. Naujasis „Clio“ idealiai atspindi mūsų hibridinės gamos tobulumo lygį šalia visiškai elektrinių modelių.“

Fabrice Cambolive, „Renault“ prekių ženklo generalinis direktorius

10 pagrindinių faktų apie „Renault Clio“

1990 m.: metai, kai pasirodė pirmasis „Renault Clio“, supurtęs miesto automobilių segmentą.

17 mln.: tiek „Clio“ vienetų parduota visame pasaulyje per pirmąsias penkias kartas.

120: tiek pasaulio šalių, kuriose nuo pirmos kartos buvo parduodamas „Clio“.

1: vieta, kurią pagal pardavimus Europoje užėmė „Renault Clio“ (2025 m. pirmąjį pusmetį).

6: tiek „Renault Clio“ kartų pasirodė nuo debiuto 1990 m.

35: tiek metų „Renault Clio“ yra rinkoje ir vairuotojų širdyse.

29: tiek ADAS sistemų galima įdiegti į naująjį „Renault Clio“.

89: rekordinis gramų skaičius CO₂/km, kurį išmeta naujoji visiškai hibridinė „Renault Clio E-Tech“ 160 AG galios pavara.

Daugiau kaip 1 000: tiek „Renault Clio“ kasdien pagaminama Bursos gamykloje.

68 000: tiek kilometrų sudarytų 17 mln. „Clio“ išrikiavus vieną po kito – tai prilygtų 1,7 karto apskrieti Žemę.

Kurdamos šeštąją „Clio“ kartą, „Renault“ dizaino komandos pradėjo naują etapą, pakeldamos viską į kitą lygmenį ir sukurdamos naują kartą itin technologiškų, preciziškų prekių ženklo automobilių. Remdamosi koncepciniu automobiliu „Embleme“, jos suformavo ypač skulptūrišką, sensualių formų siluetą ir ryškią LED išvaizdą, sukurdamos patrauklesnį, išraiškingesnį automobilį su stipriai išreikštomis lotyniškomis šaknimis.

Išorės dizainas: griežtas, jausmingas ir labiau „lotyniškas“ nei bet kada anksčiau

Vieno žvilgsnio į „Clio“ pakanka įvertinti kruopštų darbą ankstyvoje stadijoje pertvarkant proporcijas: pailgintas variklio dangtis, ratų bazė padidinta iki 2,59 m (pridėta 8 mm), stogo linija itin dinamiška – primena ypač kompaktišką kupė, perrašydama segmento taisykles. Akcentus suteikia ryklio peleko antena ir integruotas aptakas. Naujasis „Clio“ išmatavimais didesnis už ankstesnę kartą: ilgis išaugo nuo 4,05 m iki 4,12 m (papildomi 67 mm) su pailgintomis iškyšomis, plotis – nuo 1,73 m iki 1,77 m (papildomi 39 mm). Aukštis išliko saikingas – 1,45 m (pridėta 11 mm).

Priekinė dalis: maksimali individualybė ir ryžtinga išraiška

Nauja priekinė dalis itin išraiškinga – variklio dangčio briaunos sueina į ryškias groteles, puoštas deimanto formos raštu. Naujas šviesų išdėstymas su dideliais dienos žibintais, primenančiais logotipo deimantą, papildo ryžtinga išraiška, kurią suteikia juodame korpuse įtaisyti priekiniai prožektoriai – tarsi vitrinoje. Rezultatas tiesiog įspūdingas!

Kai linijos kuria dinaminę įtampą

Išgrynintas siluetas, derinantis įgaubtas ir išgaubtas formas, atgyja dėl tikslių įtampos linijų, kurios pagauna šviesą ir įneša naujo gyvumo bei dinamikos, suteikdamos išskirtinės dinaminės įtampos. Juodi ratų arkų apvadai montuojami visuose modeliuose (matiniai – bazinėje versijoje, blizgūs – aukštesnėse komplektacijose). Jie suteikia naujajam „Clio“ dar sportiškesnę išvaizdą. 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai (priklausomai nuo komplektacijos) ir didesnis plotis (papildomi 39 mm) dar labiau sustiprina jo vizualinį įspūdį kelyje.

Dar sportiškesnis „Clio“ dizainas

Išliko kai kurie „Clio“ atpažinimo ženklai, įskaitant elegantiškai paslėptas galinių durų rankenėles, o langų kontūras, kylantis link galo, buvo patobulintas – taip „Clio“ tapo vieninteliu savo segmento automobiliu su paslėptomis sandarinimo juostomis. Stipriai palinkęs galinis stiklas ir ryški bagažinės linija suteikia naujajam „Clio“ atletišką, netgi griežtą išvaizdą, kurią dar labiau pabrėžia keturi galiniai žibintai, įkvėpti sportinių automobilių.

Septynios kėbulo spalvos

Naujasis „Renault Clio“ siūlomas septynių kėbulo spalvų gama, iš kurių dvi – naujos: „Absolute Red“ (su spalvotu laku) ir „Absolute Green“. Kitos spalvos: „Glacier White“, „Ceramic Grey“, „Shadow Grey“, „Diamond Black“ ir „Iron Blue“.

„Ši šeštoji karta žymi drąsaus naujo etapo pradžią – „Clio“, kuris tapo geidžiamiausias, išraiškingiausias ir dinamiškiausias per visą istoriją, bet išliko ištikimas savo tapatybei. Jo aptakios kreivės ir įtampos linijos pagauna šviesą, suteikdamos siluetui gyvumo ir energijos, o kėbulas atrodo tarsi skystas, elegantiškai apgaubiantis visą technologijų paketą.“

Paula Fabregat-Andreu, „Renault“ prekių ženklo dizaino projekto direktorė

Interjero dizainas: modernumas ir technologijos viduje

Erdviame salone naujasis „Renault Clio“ akivaizdžiai lenkia ankstesnes kartas. Pradedant prietaisų skydeliu – čia naudojamos naujos medžiagos ir nauja tekstūra. Keleivio pusė (priklausomai nuo komplektacijos) padengta tekstile su integruotu aplinkos apšvietimu, leidžiančiu rinktis spalvą iš 48 variantų; baltas apšvietimas integruotas ir į vidines durų dalis. Aukščiausios klasės „Esprit Alpine“ versijoje tekstiliniai akcentai pakeisti „Alcantara“, o aplink ventiliacijos angas pritaikyta naujoviška technologija – spalvoto chromo perėjimas, sukuriantis itin technišką įkaitusio metalo atspalvį.

Ypač technologiška išraiška

Prietaisų skydelyje (priklausomai nuo komplektacijos) montuojamas dvigubas 10,1 colio V formos ekranas, o centrinis ekranas yra pasuktas į vairuotoją. Aukščiausios klasės kompaktiškas vairas pritaikytas iš aukštesnio segmento modelių. Be išvaizdos, jis turi daug funkcinių privalumų. Pavyzdžiui, vairo pasukimų skaičius nuo vieno krašto iki kito sumažintas nuo 3,3 iki 2,6 – taip užtikrinamas dar vikresnis vairavimas. Į vairą integruotas „Multi-Sense“ mygtukas, leidžiantis rinktis važiavimo režimus, kurie susieti su specifiniu salono apšvietimu. Naujai sukurti sėdynių apmušalai naudoja perdirbtas medžiagas, išskirtinius raštus ir spalvotas dekoratyvines siūles (priklausomai nuo komplektacijos), o visa tai padeda sukurti dinamišką vairavimo poziciją naujajame „Clio“.

Erdvus salonas su gausiomis daiktadėžėmis

Naujasis „Renault Clio“ išlieka patogus penkiems keleiviams ir dabar siūlo naujų daiktų laikymo sprendimų – centrinėje konsolėje įrengta uždara daiktadėžė su minkštu, lanksčiu dangteliu, primenančiu planšetės ekrano uždangalą (priklausomai nuo komplektacijos). Salone yra dvi USB-C jungtys priekyje, indukcinis įkroviklis (priklausomai nuo komplektacijos) ir 12 V lizdas gale – patogu prijungti USB adapterį ar, pavyzdžiui, šaltkrepšį.

Patogiau pasiekiama bagažinė

Bagažinės talpa siekia iki 391 litrą (priklausomai nuo galios pavaros), o pakrovimo slenkstis tapo daug patogesnis – 40 mm žemesnis nei ankstesnės kartos. Bagažinės atidarymo mygtukas integruotas tiesiai į galinį dangtį.

Visur juntama ekologiška konstrukcija

„Esprit Alpine“ versijoje naujasis „Renault Clio“ sudarytas iš daugiau kaip 33,7 proc. mažesnę poveikį aplinkai darančių medžiagų (perdirbtos medžiagos: 24 proc., likusi dalis – atraižos ir likučiai). Daugiau kaip 85 proc. visiškai hibridinio „Esprit Alpine“ su 18 colių ratlankiais yra perdirbama. Prietaisų skydelis pagamintas mažiausiai iš 50 proc. perdirbto polipropileno (centrinė konsolė – 39 proc.), smūgius sugerianti buferio dalis – visiškai iš perdirbto plastiko, o bent 50 proc. aliuminio, naudojamo „Esprit Alpine“ 18 colių ratlankiams, taip pat yra perdirbta.

Dar daugiau stiliaus suteikianti priedų gama

Nuo pat debiuto siūlomi du „Renault“ dizaino komandų sukurti aksesuarai, pabrėžiantys dėmesį detalėms ir automobilio charakterį. Specialiai „Clio“ linijoms pritaikytas bagažinės aptakas sustiprina dinamišką automobilio išvaizdą. Juodos spalvos (standartinis), jis pritvirtinamas tvirtu lipduku, atspariu plovimui aukštu slėgiu. Automobilio šonuose – šoninių slenksčių apsaugų komplektas, subtiliai derinantis stilių su funkcionalumu: jos sustiprina sportišką įvaizdį ir kartu saugo kėbulo apačią nuo akmenukų ir smulkių smūgių.

Itin efektyvios, galingos galios pavaros

Naujajam „Renault Clio“ siūlomų galios pavarų pasirinkimas dera su šios šeštosios kartos ypač dinamišku dizainu. Pagrindinis modelis – visiškai hibridinis 160 AG „E-Tech“ – yra aukščiausios klasės modelis, pasižymintis unikalia technologija, užtikrinančia geriausią kategorijoje našumo ir efektyvumo pusiausvyrą.

Keturios galios pavaros kiekvienam poreikiui

Naujasis „Renault Clio“ dar labiau padidina galimybes, siūlydamas keturias naujas dinamiškas galios pavaras. Jų galia svyruoja nuo 115 iki 160 AG, jos sukurtos išnaudoti itin judrią važiuoklę ir platesnę provėžą. Automobilis pagamintas ant CMF-B platformos, o „Renault“ inžinieriai dar labiau pasistengė užtikrindami pirmarūšį komfortą, geriausią segmente valdymo dinamiškumą (kaip rodo dizainas) ir precizišką garso izoliaciją. Naujasis „Clio“ universalesnis nei bet kada – jis tinkamas tiek intensyviam miesto eismui, tiek ilgesnėms kelionėms atvirais keliais, tiek privatiems klientams, tiek autoparkams.

Galinga, efektyvi visiškai hibridinė „E-Tech“ 160 AG galios pavara

Visiškai hibridinė „E-Tech“ 160 AG galios pavara – šeštosios „Clio“ kartos pagrindinis akcentas. Sukurta „Horse Powertrain“, ji užtikrina išskirtinį vairavimo malonumą (ypač dėl unikalaus daugrežimio išmaniojo pavarų dėžės sprendimo), jos dinamika išskirtinė (0–100 km/h per 8,3 s, t. y. 1 sekunde greičiau nei ankstesnė karta), o efektyvumas nekelia kompromisų (naudotojui nereikia prijungti automobilio įkrauti). CO₂ emisija rekordiškai maža – 89 g/km, o mišrios sąnaudos siekia vos 3,9 l/100 km – mažiau nei visiškai hibridinės „E-Tech“ 145 AG galios pavaros ir iki 40 proc. mažiau nei įprasto benzininio variklio. Naujasis „Clio“ su visiškai hibridine „E-Tech“ 160 AG galios pavara miestuose elektriniu režimu gali važiuoti iki 80 proc. laiko, o magistralėse – iki 1 000 km. Išskirtinė „Renault“ technologija sujungia 1,8 l tiesioginio įpurškimo, Atkinsono ciklo keturių cilindrų vidaus degimo variklį, du elektrinius variklius, maitinamus 1,4 kWh baterija su nauja aušinimo sistema, ir sankabos neturinčią daugrežimę išmaniąją pavarų dėžę su specialiai pritaikytais pavarų santykiais.

Išmanioji pavarų dėžė hibridinės galios pavaros potencialui atskleisti

Visiškai hibridinės „E-Tech“ 160 AG galios pavaros pavarų dėžė paremta „Formulės 1“ technologija: turi dvi pavaras elektriniam varikliui ir keturias vidaus degimo varikliui. 15 galimų elektros ir vidaus degimo variklio derinių optimizuoja vairavimo malonumą, sąnaudas ir (arba) išmetamą CO₂ kiekį. Sistema automatiškai parenka tinkamiausią režimą:

  • visiškai elektrinis (elektrinis variklis suka ratus);
  • dinaminis hibridinis (vidaus degimo ir elektrinis varikliai kartu suka ratus);
  • „E-drive“ (elektrinis variklis suka ratus, o vidau degimo variklis – įkrauna bateriją);
  • vidaus degimo (vidaus degimo variklis suka ratus ir (ar) įkrauna bateriją);
  • energijos rekuperacija (ratams sukant eletros variklį, jis įkrauna bateriją).

Naujasis „Clio“ taip pat turi keturis važiavimo režimus, reguliuojančius galios pavaros veikimą ir vairo stiprintuvą.

„Naujasis „Clio“ siūlo geriausią klasėje technologiją su visiškai hibridine „E-Tech“ 160 AG galios pavara. Papildomos 15 AG ir 22 Nm sukimo momento padidina dinamiką ir vairavimo malonumą, o degalų sąnaudos sumažėja iki rekordiškai žemo – 3,9 l/100 km lygio. O miesto bei priemiesčio keliais galima važiuoti vien elektra iki 80 proc. laiko.“

Nicolas Laruaz, „Clio“ gaminių vadovas

Papildomos galios pavaros kiekvieno poreikiams

Įvadinis naujojo „Renault Clio“ variantas komplektuojamas su 1,2 l trijų cilindrų TCe varikliu, išvystančiu 115 AG – tai labai reikšmingas patobulinimas, palyginti su ankstesne karta. Jis siūlomas su mechanine pavarų dėže arba naujove, kuri sužavės dalį klientų: itin jautria, itin efektyvia šešių pavarų EDC dvigubos sankabos automatine dėže su pavarų perjungimo mentelėmis ant vairo.

Vėliau gamoje pasirodys ir 120 AG trijų cilindrų dvejopo tipo degalų (benzino ir suskystintųjų naftos dujų) „Eco-G“ versija su EDC automatine pavarų dėže ir dar didesniu nuvažiuojamu atstumu, užtikrinančiu ekologiškesnį sprendimą su ypač mažomis eksploatacinėmis sąnaudomis.

Naujasis „Renault Clio“ – itin technologiškas, junglus ir gausiai aprūpintas aukščiausios klasės „Renault“ automobilių funkcijomis. Jo integruota „OpenR Link“ multimedijos sistema su „Google“, duomenų paketais ir plačiomis junglumo galimybėmis suteikia patirtį, prilygstančią „Renault“ aukščiausios klasės modeliams. Ji taip pat leidžia naudotis jungliąja priežiūra ir atnaujinti programinę įrangą nuotoliniu būdu. 29 ADAS sistemos kartu su „Safety Score“ ir „Safety Coach“ papildo išskirtinai gausią technologijų įrangą.

Kitos kartos technologijos salone

„OpenR Link“ su „Google“ multimedijos sistema – pirmoji tokio lygio šiame segmente. Ji sudaryta iš dviejų 10 colių ekranų, iš kurių vienas – centrinis, nukreiptas į vairuotoją, ir plataus spektro junglių pramogų paslaugų paketo, įskaitant „Google Maps“, „Google Assistant“ (galinčią valdyti ir kai kurias automobilio funkcijas) bei „Google Play“ (leidžiančią pasiekti daugiau kaip 100 programėlių). Išskirtiniai partnerių pasiūlymai apima populiariausias pasaulio radijo stotis („Radioplayer for Renault“), aukštos kokybės muzikos transliavimo platformas (pvz., „Amazon Music“), vaizdo transliavimo paslaugas (pvz., „Prime Video“), aukščiausios klasės prenumeratos paslaugas (pvz., „HBO Max“), išskirtinį muzikos žaidimą keleiviams („SongPop for Renault“) ir interneto naršyklę („Vivaldi“).

Naujas duomenų paketas

Klientai dabar trejus metus (arba iki automobilio nuomos sutarties su „Mobilize Financial Services“ pabaigos) kas mėnesį gauna po 2 GB nemokamų duomenų, kad galėtų naudotis iš „Google Play“ parsisiųstomis programėlėmis. To visiškai pakanka kasdieniam populiariausių programėlių naudojimui automobilyje (pvz., 40 valandų standartinės kokybės muzikos transliacijai arba iki trijų valandų vaizdo transliacijai). Daug duomenų naudojantys klientai gali užsisakyti papildomą duomenų planą.

Kadangi programėlės ir duomenys integruoti į automobilio multimedijos sistemą, vairuotojams nereikia kelyje naudoti išmaniojo telefono – tai didina saugumą ir saugo įrenginį nuo perkaitimo.

Šis naujas duomenų paketas netrukus bus prieinamas visuose „Renault“ automobiliuose.

Pažangus junglumas

Visos šios funkcijos rodomos dviejuose 10 colių ekranuose, įskaitant tą, kuris yra pasuktas į vairuotoją ir yra standartinėje visos gamos įrangoje. Jie leidžia belaidžiu būdu atkartoti išmaniojo telefono ekraną per „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“, o centrinėje konsolėje (priklausomai nuo komplektacijos) įrengtas belaidis įkroviklis.

Be to, išmanioji programėlė „My Renault“ leidžia naudotojui palaikyti ryšį su naujuoju „Renault Clio“ net tada, kai jis juo nesinaudoja, pavyzdžiui, rasti automobilį ar pasiekti dalį jo duomenų. Naujojo „Clio“ sistema dabar palaiko programinės įrangos atnaujinimus nuotoliniu būdu ir jungliąją priežiūrą.

„Junglumas neabejotinai yra vienas pagrindinių naujojo „Clio“ privalumų. Įtraukėme geriausias technologijas iš aukščiausios klasės „Renault“ modelių ir pirmą kartą papildėme „OpenR Link“ integruota „Google“ sistema. Taip galima mėgautis itin efektyvia valdymo balsu sistema, itin našia jungliąja navigacija ir didžiule programėlių pasiūla iš „Google Play“. Visa tai suteiks individualiai pritaikytą patirtį, neregėtą šiame segmente.“

Delphine de Andria, B segmento produktų direktorė

Aukščiausios kokybės garsas

Pasirenkama „Harman Kardon“ garso sistema siūlo penkis garso režimus, sukurtus kartu su Jean-Michel Jarre („Studio“, „Podcast“, „Concert“, „Immersion“ ir „Club“), sklindančius per 10 kanalų, kurių bendra galia siekia 410 vatų.

Visapusiškas pagalbos vairuotojui sistemų paketas

Be automatinio stovėjimo stabdžio, kuris standartinis visuose modeliuose, naujasis „Renault Clio“ turi daugiau ADAS sistemų nei anksčiau. Siūloma iki 29 funkcijų (priklausomai nuo komplektacijos) iš aukštesnės klasės modelių, tarp jų – keletas tokių, kurios „Clio“ pasirodo pirmą kartą. Tai – „Active Driver Assist“ išmanusis adaptyvusis pastovaus greičio palaikymo režimas (pirmą kartą pristatytas „Renault 5“), priekinės ir galinės kliūčių aptikimo bei trajektorijos koregavimo funkcijos, automatinis stabdymas važiuojant atbuline eiga, keleivių perspėjimas apie saugų išlipimą bei avarinio sustojimo pagalbos funkcija, stabdanti automobilį iki visiško sustojimo, jei vairuotojas nereaguoja. Adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema montuojama gamykloje į visas versijas.

Atbulinės eigos kamera ir 360° vaizdo sistema dabar perduoda aukštos raiškos vaizdus, palengvinančius automobilio statymą.

Kaip ir kituose „Renault“ modeliuose, prietaisų skydelyje, kairėje nuo vairo, esantis „My Safety Switch“ leidžia vienu metu įjungti arba išjungti iki penkių ADAS funkcijų.

Integruotasis saugumas

„Renault“ 2023 m. pradėjo „Human First“ programą, siekdama dar labiau sustiprinti įsipareigojimą saugoti vairuotojus, keleivius ir visus eismo dalyvius visame pasaulyje, pasitelkdama technologines naujoves.

Naujasis „Renault Clio“ jau atitinka artėjančius bendruosius saugos reikalavimus 2.3: jis turi pažangią vairuotojo stebėsenos sistemą su salone įtaisyta kamera, fiksuojančia nuovargį ir išsiblaškymą.

Be to, siekiant padėti vairuotojams ir sumažinti avarijų riziką, naujajame „Renault Clio“ įdiegtos „Safety Score“ ir „Safety Coach“ funkcijos (už kelių eismo saugumo inovaciją Prancūzijoje apdovanotos 2024 m.).

„Safety Score“ analizuoja automobilio greitį, trajektoriją ir saugaus atstumo duomenis, kad įvertintų vairavimą. Pirmą kartą ši funkcija papildyta vairuotojo dėmesio stebėjimo sistema, suteikiančia dar išsamesnę analizę.

Kiekvienos kelionės pabaigoje sistema sugeneruoja įvertinimą nuo 0 iki 100, o „Safety Coach“ pateikia individualius patarimus, kaip padidinti saugumą.

Dar viena sistema – „Safety Monitor“ – dabar pasiekiama kaip prietaisų skydelio valdiklis ir rodo trumpus tekstinius pranešimus, kuriuos saugu skaityti vairuojant.

Naujasis „Clio“ taip pat aprūpintas „QRescue“ QR kodu, kuris gelbėtojams suteikia svarbios informacijos nelaimės atveju.

Matmenys ir svoris

Ilgis: 4,116 m.

Plotis: 1,768 m.

Aukštis: 1,451 m.

Ratų bazė: 2,591 m.

Priekinė iškyša: 859 mm

Galinė iškyša: 667 mm

Prošvaisa: 142 mm be krovinio (119 mm su kroviniu)

Svoris: nuo 1 155 kg

Bagažinės talpa: 391 l (priklausomai nuo galios pavaros)

Bagažinės slenksčio aukštis: 735 mm

Vilkimo galia: 900 kg

Galios pavaros

Visiškai hibridinė 160 AG „E-Tech“

1,8 l keturių cilindrų visiškai hibridinė (160 AG / 172 Nm iš 1,8 variklio, 205 Nm iš elektros variklio), daugrežimė išmanioji pavarų dėžė

CO₂ emisija: nuo 89 g/km (mišrus ciklas)

Mišrios degalų sąnaudos: 3,9 l/100 km

0–100 km/h: 8,3 s

115 AG „TCe“

1,2 l trijų cilindrų „TCe“ variklis (115 AG / 190 Nm), mechaninė pavarų dėžė arba pasirenkama EDC automatinė dėžė

CO₂ emisija: nuo 114 g/km (mišrus ciklas), 116 g/km su EDC dėže (laukiama homologacijos)

Mišrios degalų sąnaudos: 5,0 l/100 km (5,1 l/100 km su EDC dėže)

0–100 km/h: 10,1 s

120 AG „Eco-G“

Trijų cilindrų dvejopų degalų (benzino ir SND) „Eco-G“ variklis (120 AG / 200 Nm), EDC automatinė dėžė

CO₂ emisija: nuo 107 g/km (mišrus ciklas) (laukiama homologacijos)

Mišrios degalų sąnaudos: 6,9 l/100 km

0–100 km/h: 10,1 s

ŽYMĖ:
Pasidalink