Mobilis24.ltMobilis24.lt
Aa
  • Autonaujienos
  • Autosportas
  • Komercinis transportas
  • Superauto
  • Žalioji banga
  • Reikia žinoti
  • Motociklai
Mobilis24.ltMobilis24.lt
Aa
Ieškoti
Sekite mus
Mobilis24.lt > Rubrikos > Autonaujienos > „Moller Auto“: naujų automobilių pardavimai augo 63 proc., keturis kartus šoktelėjo elektromobilių paklausa
Autonaujienos

„Moller Auto“: naujų automobilių pardavimai augo 63 proc., keturis kartus šoktelėjo elektromobilių paklausa

2022-05-15
Dalinkis
Skaitoma 4 min
Dalinkis

„Moller Auto“ pardavimų pajamos Lietuvoje išaugo 42 proc. ir per pirmus vienuolika šių metų mėnesių pasiekė 87,8 mln Eur. Naujais ir naudotais automobiliais prekiaujančios įmonės pelnas prieš mokesčius padidėjo 104 proc.

Įmonės augimą Lietuvoje lėmė naujus automobilius suskubę įsigyti mūsų kraštiečiai. Naujų automobilių pardavimo apimtys Lietuvoje išaugo 63 proc. – „Moller Auto“ salonuose buvo parduota 2387 nauji automobiliai lyginant su 1461 automobiliu per tą patį 2020 m. laikotarpį. Taip pat pastebimas ženklus elektromobilių segmento augimas – lyginant su 2020 m., jų paklausa šiais metais padidėjo daugiau nei keturis kartus.

Baltijos šalių pirkėjų elgsena skiriasi

Automobilių pramonės atstovai pastebi, jog nors rinka po truputį atsigauna, ateinančiais 2022 metais pandemijos padariniai dar bus juntami. Pasak gamintojų, naujo automobilio šiuo metu vidutiniškai tenka laukti 8-9 mėn.

„Pasaulyje tvyro didelis neapibrėžtumas – vis dar kovojame su pandemijos pasekmėmis tiek vietos rinkose, tiek globaliu mastu. Puslaidininkių trūkumas gerokai apribojo naujų automobilių gamybos apimtis. Taip pat stebime įdomius pirkėjų elgsenos pokyčius visose trijose Baltijos šalyse. Lietuvos rinkoje į viršų šoktelėjo naujų automobilių pardavimų kreivė – pardavimai išaugo 63 proc., tuo tarpu Latvijoje ir Estijoje ženkliai augo pardavimai naudotų automobilių segmente – atitinkamai 19 ir 29 proc.“, – sako Izida Gerken, „Moller Auto Baltic“ generalinė direktorė.

Elektromobilių paklausa padidėjo daugiau nei keturis kartus

Lietuvoje taip pat ryškus elektromobilių skaičiaus augimas. Tam įtakos turi ne tik besikeičiantis žmonių požiūris į aplinkos tvarumą ir vartojimo įpročius, bet ir elektromobilių naudojimą skatinanti valstybės politika – kompensacijų fiziniams ir juridiniams asmenims sistema, parkavimo bei įvažiavimo į miestus lengvatos. Šiuo metu elektromobiliai sudaro 0,3 proc. visų mūsų šalyje registruotų transporto priemonių, tačiau „Moller Auto“ duomenys rodo, jog pastaraisiais metais jų pardavimai stipriai išaugo.

„Pastebime džiuginančią tendenciją, jog elektromobilių pardavimai sparčiai auga. Jei per pirmuosius vienuolika 2020 metų mėnesių buvo parduoti tik 48 elektromobiliai, šiais metais per tą patį laikotarpį Lietuvos pirkėjų įsigytų elektromobilių skaičius siekia 234. Šis ženklus pokytis rodo, jog elektromobilių populiarumas ir paklausa kasmet tik didės. Svarbu pažymėti, jog daugiau nei pusė – 150 elektromobilių – yra komercinės paskirties“, – pastebi „Moller Auto Baltic“ vadovė.

Populiariausi šių metų modeliai – „Volkswagen Tiguan“ ir „Audi Q5“

Tarp Lietuvos vartotojų populiariausi „Audi“ modeliai yra „Q5“ ir „Q7“.

„Volkswagen“ automobilių pirkėjai dažniausiai renkasi „Tiguan“, „T-Roc“, „T-Cross“ ir „Passat“ modelius. Analizuojant „Moller Auto“ salonuose automobilius įsigyjančių lietuvių poreikius matyti, kad mūsų šalyje geidžiamiausi yra visureigių tipo automobiliai – šiais metais dažniausias pirkėjų pasirinkimas „Volkswagen Tiguan“ ir „Volkswagen T-Cross“. Nors verslo klientai ir toliau lieka ištikimi „Volkswagen Passat“, šiame segmente taip pat vyksta pokyčiai ir verslo klientai vis dažniau renkasi SUV klasės modelius.

Apie „Moller Auto“

„Moller Auto“ grupę Lietuvoje sudaro 2 įmonės – UAB „Moller Auto“ ir UAB „Moller Auto Keturi žiedai“. Bendra neaudituota 2021 m. sausio – lapkričio mėn. apyvarta siekia 88 mln. Eur, o neaudituotas veiklos pelnas prieš mokesčius – 2,3 mln. Eur. Lietuvoje „Moller Auto“ dirba 148 darbuotojai.

Gal jums patiks

Vairavimo asistentai čia ne pirmoje vietoje: kaip technologijos keičia tikruosius visureigius?

Įvertino automobilių pirkėjų pasirinkimą – dažniausiai lietuviai domisi universalais

Komfortiška tyla automobiliuose: gamintojai vis dažniau pasitelkia ausinėse naudojamą technologiją

„Volkswagen“ pristatė naujos kartos bestselerį – dar stilingesnį ir pažangesnį „Tiguan“ visureigį

„Via Baltica“ modernizavimo darbai įgauna pagreitį: 2 kelio ruožai bus baigti dar šiais metais

paninfo 2022-05-15 2022-05-15
Parašykite komentarą

Naujausi įrašai

Vairavimo asistentai čia ne pirmoje vietoje: kaip technologijos keičia tikruosius visureigius?
Autonaujienos 2023-09-20
Astra
Įvertino automobilių pirkėjų pasirinkimą – dažniausiai lietuviai domisi universalais
Autonaujienos 2023-09-20
Komfortiška tyla automobiliuose: gamintojai vis dažniau pasitelkia ausinėse naudojamą technologiją
Autonaujienos 2023-09-20
„Volkswagen“ pristatė naujos kartos bestselerį – dar stilingesnį ir pažangesnį „Tiguan“ visureigį
Autonaujienos 2023-09-19
Ad imageAd image
© 2023 Vapsva Media, MB | Visos teisės saugomos
Go to mobile version
adbanner
Įjungtas AdBlock
Ši svetainė gyvuoja reklamos dėka. Palaikykite mus-išjunkite reklamos blokavimą.
Okay, I'll Whitelist
Welcome Back!

Sign in to your account

Pamiršote slaptažodį?