Naujasis „Defender“ suteiks dar daugiau galimybių

Dėl novatoriškų technologijų per septynis dešimtmečius „Defender“ užsitarnavo ypatingą vietą tyrinėtojų, humanitarinių organizacijų ir nuotykių trokštančių šeimų širdyse visame pasaulyje. Savo galimybes atšiauriausiose žemės vietose įrodęs naujausias „Defender“ tęsia šią kraujo liniją.

Visą naujojo modelio gamą sudaro kompaktiškoji 90, praktiškoji 110 ir erdvioji 130 kėbulų versijos, taip pat penkių vietų „130 Outbound“ ir „Defender Hard Top“ komercinė versija. Šiuose visureigiuose gali keliauti nuo 5 iki 8 žmonių. Plati versijų gama leidžia pasirinkti tokį modelį, kuris geriausiai atitiks asmeninius poreikius.

Emociškai įkrautas dizainas

 Išskirtinis „Defender“ siluetas atpažįstamas iš karto. Dėl minimalių priekinių ir galinių kėbulo iškyšų šis modelis išsiskiria puikiais pakilimo ir nusileidimo kampais. Išgrynintas originalaus „Defender“ charakteris regimas ir salone: čia paprastai slepiami konstrukciniai ir tvirtinimo elementai buvo atidengti, siekiant pabrėžti automobilio paprastumą ir praktiškumą.

„Defender 110“ versija gali būti penkių, šešių ar 5+2 sėdėjimo vietų konfigūracijų, o bagažinė už antrosios sėdynių eilės siekia iki 1 075 litrų. Nulenkus antrosios eilės sėdynes, maksimali bagažo erdvė pasiekia 2 380 litrų. Kompaktiško šeimos hečbeko dydžio automobilyje „Defender 90“ gali tilpti iki šešių žmonių.

„Defender 130“ modelyje gali tilpti iki aštuonių suaugusiųjų trijose eilėse (2+3+3). Antroje eilėje gali būti įrengti ir du atskiri prabangūs krėslai („Captain’s Chairs“ parinktis) septynių vietų konfigūracijai. Maksimali bagažo talpa – iki 2 516 litrų. „Defender 130 Outbound“ versijoje yra penkios sėdimosios vietos ir didelė bagažo erdvė.

Dešimtys tūkstančių bandymų

 „Defender“ modelis sukurtas naudojant lengvą D7x konstrukciją iš  aliuminio monokoko, todėl jo kėbulas itin standus. Jo struktūra yra tris kartus tvirtesnė nei tradicinių ant rėmo montuojamų kėbulų. Tai suteikia puikų pagrindą visiškai nepriklausomai pneumatinei arba spyruoklinei pakabai ir leidžia montuoti naujausias elektrifikuotas galios sistemas.

Kuriant „Defender“, buvo atlikta daugiau nei 62 000 inžinerinių bandymų, o važiuoklė ir kėbulo architektūra buvo sukonstruoti taip, kad atlaikytų „Jaguar Land Rover“ ekstremalių bandymų procedūrą: pasikartojančius ir ilgalaikius smūgius, viršijančius įprastus visureigių ir SUV modelių standartus. Modelio prototipai nuriedėjo milijonus kilometrų atšiauriausiose žemės vietose: važiavo plieskiant 50 laipsnių karščiui dykumoje, spaudžiant per 40 laipsnių šalčiui Arktyje ir kilo į daugiau nei 3 km aukščio Uolinius kalnus Kolorado valstijoje, JAV.

Legendinį visureigio tvirtumą pabrėžia penkių žvaigždučių „Euro NCAP“ saugos įvertinimas, suteiktas „Defender 110“ versijai. Šį prestižinį įvertinimą jis gavo surinkęs 85 procentus taškų už suaugusiųjų ir vaikų apsaugą bei pelnęs aukštus balus kitose kategorijose.

Daugiau galimybių tiek bekelėje, tiek ant asfalto

 Šiame visureigyje pasitelkta visa įranga, leidžianti be rūpesčių skrieti minkštu dykumos smėliu, tyrinėti stingdančią arkties tundrą ar bet kurią kitą vietą. Tai: išmanioji visų ratų pavara, automatinė pavarų dėžė su palėtinta pavara, centrinis diferencialas ir papildomai įsigyjama aktyvi galinio diferencialo blokiruotė.

„Defender V8“ versija sukurta remiantis daugiau nei 40 metų gamintojo V8 modelių paveldu. Ji pasižymi unikaliomis specifikacijomis ir specialiai suderinta važiuoklės konstrukcija. Aktyvioji galinio diferencialo blokiruotė turi sukimosi ašies valdiklį, kuris dar labiau išplečia visureigio galimybes ir sustiprina vairuotojo įsitraukimą.

Konfigūruojama „Terrain Response“ sistema leidžia patyrusiems bekelėje vairuotojams patiems tiksliai parinkti atskirų automobilio sistemų nuostatas, o mažiau patyrę vairuotojai gali pasinaudoti automatine funkcija ir leisti sistemai pačiai nustatyti reljefą ir jam tinkamiausias parinktis.

Visureigio kėbulo architektūra užtikrina 291 mm prošvaisą ir aukščiausios klasės bekelės geometriją – „Defender 110“ versijos pakilimo, persisvėrimo ir nuvažiavimo kampai siekia atitinkamai 38, 28 ir 40 laipsnių. Automobiliu galima nerti į iki 900 mm gylį siekiančias brastas. Jose aktyvuojama „Terrain Response 2“ sistemos funkcija „Wade“  leidžia vairuotojui pasitikėti automobilio elgesiu ir giliame vandenyje.

Galia ir našumas

 Dėl pažangių keturių, šešių ir aštuonių cilindrų variklių „Defender“ savininkai gali pasirinkti pakankamą galios ir našumo arsenalą bet kokioje situacijoje. O iš tinklo įkraunama hibridinė versija užtikrina tylų iki 44 kilometrų važiavimą elektros režimu.

Benzininių variklių asortimentą sudaro P300 ir rafinuotasis P425 su dalinio hibrido sistema. Galingajame „Defender V8“  įrengtas net 5 litrų darbinio tūrio V8 formos variklis su mechaniniu kompresoriumi, o jį turintis visureigis yra visų laikų greičiausias, galingiausias ir dinamiškiausias „Defender“ modelis. Jo galia siekia 525 AG 90 ir 110 kėbulo versijose bei 500 AG – 130 versijoje.

Alternatyviai galima rinktis šešių cilindrų dyzelinį D350 variklį, pasiekiantį įspūdingą 700 Nm sukimo momentą. Gamoje esantys D200 bei D250 dyzeliniai varikliai taip pat yra derinami su dalinio hibrido technologija, nes ji užtikrina puikų atsaką į vairuotojo veiksmus ir didesnį našumą.

„Defender“ turi išmaniąją visų ratų pavarą – pastaroji jos versija yra daugelio metų tobulinimo rezultatas. Išplėsti jos parametrai užtikrina didesnį našumą kelyje ir subalansuotą važiavimą, taip pat smagų, dinamišką vairavimą bekelėje. Išmanioji sukimo momento paskirstymo sistema optimizuoja pavarą. Dėl to pagerėja sukibimas, dinamiškumas bei visos sistemos našumas, sumažėja degalų sąnaudos ir CO2 emisija.

Kartu su elektronine pneumatine pakaba siūloma „Adaptive Dynamics“ sistema leidžia vairuotojams tiksliai patiems nustatyti vairavimo charakteristikas. Sistemoje naudojami adaptyvūs amortizatoriai vertina kėbulo judesius iki 500 kartų per sekundę ir reaguoja  akimirksniu, kad optimizuotų valdymą ir komfortą.

Pažangios technologijos

 Belaidžius nuotolinius programinės įrangos atnaujinimus palaikanti naujausia automobilio elektronikos architektūra (EVA 2.0) atveria dar daugiau skaitmeninių galimybių. Taigi bėgant metams „Defender“ ir toliau tobulės, kaip ir jo informacijos ir pramogų sistema „Pivi Pro“. Dabar ją galima rinktis su 10 colių arba 11,4 colio jutikliniu ekranu.

Intuityvi sistema reikalauja mažiau paspaudimų, norint atlikti dažniausias užduotis. Naudojant „Bluetooth“ technologiją, prie sistemos vienu metu galima prijungti du išmaniuosius telefonus, o belaidžio įkrovimo funkcija su signalo stiprintuvu užtikrina didesnį patogumą ir geresnę skambučių kokybę.

„Defender“ diegiama pasaulinė vietos nustatymo platforma „what3words“ suteikia galimybę naudotis tikslia navigacija atokiausioje aplinkoje. Didžiosios Britanijos technologijų bendrovė „what3words“ padalino Žemės rutulį į 57 trilijonus 3×3 m kvadratų tinklelį, kuriame kiekvienas kvadratas turi unikalų, lengvai įsimenamą trijų žodžių adresą.

EVA 2.0 taip pat palaiko naujausios kartos pagalbos vairuotojui ir naudojimo patogumo sistemas. Iš viso 85 darniai veikiantys moduliai paverčia „Defender“ visureigiu-superkompiuteriu, galinčiu vienu metu apdoroti 21 000 tinklo užklausų.

Individualizuojamas, atsižvelgiant į savininko poreikius

 Modelio asortimentą sudaro penki įrangos lygiai. Galima rinktis iš daugybės salono spalvų schemų ir jas derinti su įvairiais apdailos variantais.

Papildomai suteikiama galimybė dar labiau individualizuoti automobilį, pasirenkant vieną iš keturių priedų paketų: „Explorer“, „Adventure“, „Country“ ir „Urban Pack“. Specialiai parinkti patobulinimai suteikia visureigiui išskirtinį charakterį.

ŽYMĖ:
Pasidalink