Naujasis „Hyundai Santa Fe”: jokių dyzelinių variklių, terasinė bagažinė ir dezinfektorius pirštinių skyriuje

„Hyundai” pristatė penktosios kartos vidutinio dydžio krosoverį „Santa Fe”. Gimtojoje Pietų Korėjoje jis bus pradėtas pardavinėti šį mėnesį, kitose rinkose – 2024 m. pirmąjį pusmetį.

Naujojo „Santa Fe” dizainą bendrovė „Hyundai” išslaptino praėjusį mėnesį: daugelis tuomet sutiko, kad naujasis korėjiečių krosoveris kopijuoja britų visureigių „Land Rover” stilių, tačiau negalima paneigti, kad jame yra daug originalių detalių – pavyzdžiui, įsimintina H formos LED „optika”. Ne visiems patiko horizontalių galinių žibintų išvaizda ir vieta, tačiau tokie žibintai leido bagažinės duris padaryti kuo platesnes. Atidarytos jos užima horizontalią padėtį ir sukuria terasos efektą-po ja galima pastatyti pikniko stalą.

Keičiantis kartoms „Santa Fe” ratų bazė padidėjo nuo 2765 iki 2815 mm, bendras ilgis padidėjo nuo 4785 iki 4830 mm, plotis liko toks pat – 1900 mm, aukštis, priklausomai nuo įrangos, svyruoja nuo 1720 iki 1780 mm (praėjusios kartos modelyje jis buvo 1685 mm). Kėbulo statramsčiuose už galinių durelių įrengtos dengtos rankenos. Standartinis ratų dydis yra 18, 20 arba 21 colis. Masė – nuo 2060 iki 2295 kg, priklausomai nuo modifikacijos.

Salonas tapo erdvesnis: antroje eilėje erdvė kojoms padidėjo 35 mm – iki 1075 mm, trečioje eilėje – 15 mm – iki 761 mm. Trečioje eilėje aukščio atsarga padidėjo 69 mm – iki 958 mm. Sulankstytos antrosios ir trečiosios eilės sėdynės sudaro plokščias grindis – ant jų galima įrengti dvi miegamąsias vietas. Vietoj standartinės trijų vietų sofos antroje eilėje galima užsisakyti du atskirus padidinto komforto fotelius, kurių pasvirimo kampas reguliuojamas ne tik atlošais, bet ir pagalvėlėmis. Bagažinės tūris pagal VDA metodą, priklausomai nuo naudojamų sėdynių skaičiaus, yra nuo 725 iki 1275 litrų.

Priekinis skydelis atrodo daug elegantiškesnis, brangesnis ir modernesnis nei ketvirtojo „Santa Fe”. Priešais vairuotoją dabar yra visiškai virtualus dviejų ekranų skydas (2 x 12,3 colio). Multimedijos ekranas šiek tiek pasuktas į vairuotojo pusę. Atskiras klimato kontrolės įrenginys turi savo 6,6 colių jutiklinį ekraną, tačiau temperatūrai reguliuoti naudojamos tradicinės sukamosios rankenėlės, o tai patogu. Aukšto centrinio tunelio viršuje įrengtas belaidžio įkrovimo lizdas dviem išmaniesiems telefonams. Yra dvi pirštinių dėžės, viršutinėje įrengtas ultravioletinis dezinfektorius asmeniniams daiktams sterilizuoti. Visa apdaila pagaminta iš aplinkai nekenksmingų ir perdirbtų medžiagų.

Techninės informacijos apie naująjį „Santa Fe” nedaug: pranešime spaudai nieko nekalbama apie pakabą, stabdžius ir visų varančiųjų ratų sistemą, tačiau atskleidžiama jėgainių gama. Galingiausia ir dinamiškiausia krosoverio versija bus komplektuojama su „Theta III” šeimos benzininiu keturių cilindrų turbo 2,5T GDI (281 AG, 422 Nm) varikliu ir 8 laipsnių DCT tipo (su dviem sankabomis) pavarų dėže. Atmosferinė šio variklio versija (194 AG, 246 Nm) bus komplektuojama su 8 laipsnių hidromechanine automatine pavarų dėže. Santa Fe su 2,5 l turbininiu varikliu iki 100 km/val. įsibėgėja per 8 sekundes, maksimalus greitis – 210 km/val.

1.6T GDI „Gamma III” benzininis turbininis variklis bus siūlomas tik kaip hibridinių transmisijų dalis: HEV versijoje jis išvysto 180 AG ir 265 Nm, o PHEV versijoje, įkraunamoje iš išorinio šaltinio, – 160 AG ir 265 Nm. Abiem atvejais į 6 laipsnių automatinę pavarų dėžę implantuoto elektros variklio galia neatskleidžiama.

Kartu su serijiniu krosoveriu parodytas ir „Santa Fe XRT” „Adventure” konceptas su bekelės padangomis, ekspedicine bagažine ir kita bekelės įranga. Neabejojama, kad kažkas panašaus bus siūloma specialios versijos ar papildomos įrangos paketo pavidalu. Paskutinis „Santa Fe” jau turėjo Šiaurės Amerikos rinkai skirtą XRT versiją.

 

ŽYMĖ:
Pasidalink