Naujasis „Toyota Camry Hybrid 230“ – jau Lietuvoje

Modernizuota išvaizda ir naujomis technologijomis pasižymintis atnaujintas bendrovės „Toyota“ flagmanas „Camry“ jau atkeliavo į Lietuvą. Nuodugniau susipažinti su šiuo modeliu ir jį išmėginti galima gamintojo atstovybėse.

Naujajame „Camry Hybrid 230“ modelyje pritaikyta naujausia Japonijos gamintojo hibridinė pavaros technologija suteikia daugiau galios, didesnį našumą ir smagesnę vairavimo patirtį. Atnaujintame automobilyje taip pat įdiegtos naujosios informacijos ir pramogų sistemos bei skaitmeniniai prietaisų skydeliai. Dabar šios technologijos pasižymi greitesniu ryšiu ir atsaku į vairuotojo ar keleivių veiksmus. 

Naujajame modelyje standartiškai įdiegta naujausios kartos „Toyota Safety Sense“ sistema apima solidų saugumo ir pagalbos vairuotojui funkcijų paketą.

Elegantiškam ir rafinuotam „Camry“ dizainui šiuolaikiškesnę ir patrauklesnę išvaizdą suteikė Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) įkurtos „Toyota CALTY“ dizaino studijos darbuotojai. Ryškiausias pokytis matomas automobilio priekyje: jis įgavo „plaktuko galvutės“ pavidalą. Taip specialistai pritaikė naująją „Toyota“ dizaino koncepciją: ja remiantis buvo sukurti naujosios kartos „Prius“ ir C-HR modeliai.

Naujasis „Toyota Camry Hybrid 230“ – jau Lietuvoje

Penktosios kartos hibridinė technologija

Atnaujintas „Camry Hybrid 230“ tapo naujausiu modeliu, kuriame vairuotojams suteikta galimybė mėgautis penktosios kartos „Toyota“ hibridinės technologijos teikiamu našumu, ekonomiškumu ir smagiu vairavimu.

Į naujausią hibridinę sistemą įeinanti naujos kartos ličio jonų baterija pasižymi didesne tiekimo galia ir reaktyvumu. Šie pakeitimai kartu su montuojamu 2,5 litro darbinio tūrio keturių cilindrų hibridiniu varikliu leido 6 proc. padidinti visos sistemos maksimalią galią iki 230 AG/169 kW, o degalų sąnaudas ir CO2 emisiją sumažinti iki 4,8 l/100 km ir 109 g/km atitinkamai (pagal WLTP kombinuotąjį ciklą).

Atnaujintas „Camry“ įsibėgėja galingiau ir tolygiau, o į akceleratoriaus paspaudimą reaguoja kone akimirksniu. Be to, akceleratoriaus reakcija tapo lengviau kontroliuojama, ypač vos pajudėjus. Automobilio įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. greičio sutrumpėjo nuo 8,3 iki 7,2 sek.

Naujasis „Toyota Camry Hybrid 230“ – jau Lietuvoje

Skaitmeninės inovacijos

Naujajame „Camry“ sumontuota naujausia „Toyota Smart Connect+“ informacijos ir pramogų sistema, valdoma per 12,3 colio įstrižainės ekraną. Išmanieji telefonai gali būti susieti su automobilio informacijos ir pramogų sistema belaidžiu būdu per „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ programėles.  Be to, salone įrengti penki USB prievadai prietaisams įkrauti ir prijungti. Belaidis telefono įkroviklis montuojamas standartinėje automobilio įrangoje.

Naujasis „Toyota Camry Hybrid 230“ – jau Lietuvoje

Saugumas ir pagalba vairuotojui

Atnaujintame sedane įdiegtas naujausios kartos „Toyota Safety Sense“ saugumo ir pagalbos vairuotojui sistemų paketas. Jo patobulinimai leido išplėsti aptinkamų objektų erdvę – dėl to automobilis gali atpažinti platesnį transporto priemonių, pėsčiųjų ir kitų eismo dalyvių spektrą.

Dėl geresnių objektų aptikimo galimybių priešavarinė sistema suteikia dar veiksmingesnę pagalbą vairuotojui miesto eisme. Pavyzdžiui, naujajame modelyje buvo įdiegta pavojingo vairavimo pagalbinė sistema. Atpažinusi tokius pavojus kaip, tarkime, stovintį automobilį ar kelio pakraščiu einantį pėsčiąjį, ji ima švelniai stabdyti, kad padėtų vairuotojui saugiai aplenkti kliūtį neišvažiuojant iš savo eismo juostos.

Saugumą taip pat padidina naujausi dinaminio radaro pastovaus greičio palaikymo sistemos (DRCC) atnaujinimai. Su posūkio signalu susieta funkcija gali savarankiškai aktyvuoti automobilio pagreitėjimą, kai vairuotojas įjungia posūkio signalą perspėdamas kitus eismo dalyvius apie pradedamą lenkimo manevrą.

Taip pat DRCC dabar greičiau aptinka priekyje kelią užkirtusią kitą transporto priemonę, todėl gali sklandžiau sulėtinti automobilį. Kadangi sistema geriau atpažįsta kelią priešakyje ir tikslesniu metu parenka tinkamą greitį, „Camry“ lengviau ir stabiliau įveikia vingius. 

Tarp kitų naujų funkcijų – avarinio vairavimo stabdymo sistema, kuri veikia, kai įjungta eismo juostos laikymosi pagalbos funkcija. Jeigu vairuotojas per tam tikrą laiką neatlieka jokių veiksmų vairu, stabdžiais ar akceleratoriumi, ji perspėja garsiniu ir vaizdiniu signalais. Jei vairuotojas vis tiek nereaguoja, automobilis sklandžiai stabdo, kol visiškai sustoja, ir įjungia avarinius žibintus.

Į salonus atkeliavusio naujojo „Camry“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 38 600 eurų.

ŽYMĖ:
Pasidalink