Naujos kartos krosoveris Honda CR-V padidėjo ir gavo du dizaino variantus

Debiutine rinka naujajam „Honda” kūriniui taps Jungtinės Valstijos. Kaip ir anksčiau, modelis bus tiekiamas su benzininiu turbo varikliu bet turės ir hibrido variantą. Apskritai pirmą kartą Kinijos rinkai skirtas naujasis „Honda C-RV” pasirodė kiniečių spaudoje. Sakoma, kad jo nuotraukas „nutekino” Kinijos Pramonės ministerija. Tačiau oficialus pristatymas buvo surengtas Jungtinėse Valstijose ir tai nieko keisto, nes JAV yra didžiausia modelio rinka: pernai ten „Honda” penktosios kartos visureigių buvo parduota 361 000 egzempliorių,tuo tarpu antrojoje pagal svarbumą rinkoje- Kinijoje, dar apie 214 000 vienetų.

Krosoveris išlaikė savo pirmtako platformą, tačiau buvo gerokai patobulintas: visų pirma – ratų bazė išaugo 41 mm iki 2700 mm, kėbulo standumas padidintas 15%, be to, bendrovė paskelbė apie gerokai patobulintą pakabą. Naujojo CR-V ilgis yra 4694 mm, tai yra 69 mm ilgesnis nei ankstesnio Amerikos rinkai skirto „Honda C-RV” modelio. Plotis 1864 mm (+10 mm), aukštis 1681 mm (+2 mm). Priekinio stiklo statramsčiai buvo perkelti atgal, o išorinių veidrodėlių korpusai dabar ant atskirų kojelių pritvirtinti prie durų. Visa tai, pasak kūrėjų, „dramatiškai pagerino matomumą“.

Naujasis, šeštos kartos „Honda CR-V“ atrodo solidžiau nei išeinantis „penktukas”. Automobilis turi ilgą kapotą, radiatoriaus grotelės tapo didesnės, siauri priekiniai pagrindiniai žibintai nuo kapoto atskirti siaura įviesų juostele, kuri veikia kaip gabaritiniai ir kaip posūkių žibintai. Aišku, naudojamos LED šviesos. Pasikeitė ir galiniai žibintai, nors jie vis dar L formos su vertikaliomis dalimis ant bagažinės dangčio.

JAV automobilis turės du dizaino variantus. Bus siūlomos „Sport“ ir „Sport Touring“ versijos. Pagrindinė dizaino „vinis”- į priekinį bamperį gana masyviuose rėmuose sumontuotos oro paėmimo angos, kitokio rašto masyvios radiatoriaus grotelės ir panašūs į priekines oro paėmimo angas trapecijos formos išmetimo sistemos vamzdžiai. Aukščiausios klasės „CR-V Sport Touring” turės 19 colių ratus, kitos versijos bus apautos 18 colių ratais.

Interjeras buvo sukurtas sekant „Honda Civic“ ir „HR-V / ZR-V“ stiliumi. Krosoveriui atiteko tinkleliu dengtos oro cirkuliacijos ir multimedija sistemos ekranas, iškilęs virš priekinio skydelio. EX ir „Sport” versijos gavo 7 colių, o EX-L ir „Sport Touring” variantai-9 colių ekranus. Visos komplektacijos aprūpintos 7 colių skaitmenine prietaisų lenta. Automobilio komplektacijoje dešimt oro pagalvių, Honda Sensing saugos kompleksą, kurį sudaro plataus kampo kamera ir radaras bei adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema, automatinių stabdžių sistemos, „aklųjų” zonų stebėjimas ir išlaikymas juostoje, kamščių asistentas.

EX ir EX-L versijose sumontuotas modernizuotas 1,5 litrų keturių cilindrų variklis su turbina (193 AG ir 243 Nm). „Sport“ ir „Sport Touring“ versijos pateikiamos tik su hibridine jėgaine. Jos pagrindas – Atkinson 2.0 variklis veikiantis ekonomišku ciklu. Jei lyginti su ankstesniu hibridu-pasikeitė bendra sistemos galia dabar ji 215 AG (207 AG) ir 335 Nm (315Nm). Visų ratų pavara numatyta visiems „šeštuko” variantams tačiau kaip standartinė opcija pateikiama tik „Sport Touring” versijoje. „Tradiciniai“ krosoveriai turi tris pavaros pasirinkimo režimus Econ/Normal/Snow, hibridai – keturis pridėtas „Sport“ režimas.

Šiaurės Amerikoje naujasis „Honda CR-V“ bus gaminamas dviejose gamyklose JAV ir vienoje gamykloje Kanadoje. Prekyba krosoveriais su tik vidaus degimo varikliais prasidės dar nesibaigus vasarai o hibridas pasivys vėliau. Beje, Amerikos padalinys tikisi, kad hibridiniai visureigiai sudarys pusę pardavimų. Kainos dar neskelbtos. „Penktasis“ CR-V šiandien JAV kainuoja nuo 26 800 USD (be mokesčių). Apie Europos rinką kol kas tyla.

Gamintojo nuotraukos.

ŽYMĖ:
Pasidalink
Exit mobile version