Tikimasi, kad šios italų markės elektrinis krosoveris pasirodys 2025 m. Prie modelio pavadinimo bus pridėtas žodelis „Folgore”.
„Maserati” serijinio krosoverio pirmtakas pavadintas „Kubang” pristatytas 2011 m. Frankfurto automobilių parodoje. Serijinė versija jau pervadinta į „Levante” debiutavo tik po penkerių metų, 2016 m. pavasarį Ženevoje. Vienintelis kuklus krosoverio atnaujinimas atliktas 2020 m., o po metų pasirodė ir hibridinė versija. Dabar italų prekės ženklas kuria naujos kartos visureigį.
Automobilių milžinei „Stellantis” priklausantis „Maserati” prekės ženklas iki šio dešimtmečio pabaigos ketina pereiti prie elektromobilių (tai numatyta plane „Stellantis Dare Forward 2030”). Yra žinoma, kad visos „žaliosios” versijos gaus „šeimos” Folgore priedą prie pavadinimo. Pirmasis ją gavo praėjusių metų kovo mėnesį pristatytas krosoveris „Grecale”.
Britų „Autocar” duomenimis, naujos kartos „Maserati Levante” greičiausiai pasirodys 2025 m. Tikimasi, kad keičiantis kartai flagmanas bus visiškai elektrifikuotas. Tarp jo konkurentų BMW iX ir „Mercedes-Benz EQS” visureigis.
Preliminariais duomenimis, naujiena bus sukurta remiantis giminingos įmonės (taip pat priklausančios automobilių milžinei „Stellantis”) „Alfa Romeo” sukurtos „Giorgio” platformos versija. Platforma naudojama ir elektromobiliams, ir vidaus degimo variklių variantams. Tikimasi, kad pirmasis atnaujintą akumuliatorių bloką gaus žalias „Quattroporte Folgore” sedanas, o po jo – naujasis „Levante”.
Oficialios informacijos apie antros kartos krosoverio technologijas kol kas nėra. Greičiausiai „Levante Folgore” turės tik visų varančiųjų ratų pavarą, aukščiausioji versija gali gauti elektrinę trijų variklių jėgainę (vienas variklis ant priekinės ašies, dar du – ant galinės), kaip ir kupė „GranTurismo”, tik visureigio bendra galia bus šiek tiek mažesnė, spėjama apie 755 AG (dviejų durų versijoje – 761 AG).
Dabartinę krosoverio „Maserati Levante” variklių gamą sudaro V6 (430 AG, 580 Nm) ir V8 (530 AG ir 580 AG, abiem atvejais – 730 Nm) benzininiai varikliai. Aukščiausia „Trofeo” versija pirmąjį „šimtuką” įveikia per 3,9 sekundės, o maksimalus greitis – 304 km/val. Kaip jau minėjome, gamoje yra „minkštasis hibridas”, kurio pagrindas – benzininis 2,0 litro darbo tūrio turbininis keturių cilindrų variklis su „elektriniais priedais”. Bendras našumas – 330 AG, o didžiausias sukimo momentas – 450 Nm.
Praėjusį rudenį paaiškėjo, kad „Maserati” grįžta prie „GranCabrio” gamos: pirmosios oficialios būsimos gamintojo naujovės nuotraukos paskelbtos spalio pabaigoje. Žinoma, kad naujasis modelis bus pristatytas dar šiais metais.