„Nissan Concept 20-23”: taip atrodys naujoji „Micra

„Nissan” šio koncepcinio automobilio debiutą suderino su keliais renginiais ir pranešimais. Pagrindinis jų – peržiūrėta Europos rinkai skirtų automobilių elektrifikavimo programa. Vos prieš pusantrų metų „Nissan” pareiškė, kad iki 2030 m. Europoje liks tik hibridiniai ir elektriniai automobiliai. Šie planai jpasikeitė: hibridai išbraukti iš darbotvarkės. Nuo šiol visi nauji „Nissan” modeliai, skirti Europai, bus tik elektriniai, o iki 2030 m. planuojama visiškai atsisakyti automobilių su vidaus degimo varikliais.

Šiuo metu Europoje bendrovė  turi tik tris elektrinius modelius – hečbeką „Nissan Leaf” , krosoverį „Nissan Ariya”  ir „Nissan Townstar EV” (perdarytą „Renault Kangoo”). Artimiausia naujiena turėtų būti miesto elektromobilis, kuris turėtų užimti hečbeko „Nissan Micra”  vietą (ankstesnės kartos modelio gamyba sustabdyta praėjusiais metais). Būtent šį automobilį pranašauja naujasis „Nissan Concept 20-23”.

Rodyklėje užkoduoti ne tik einamieji metai. Skaičius 20 žymi kompanijos Londono dizaino studijos, kuri kūrė automobilio išorę, 20-metį. Sėkmingiausiais šio padalinio projektais tapo visų kartų krosoveriai Qashqai ir Juke. O skaičiai 2 ir 3 japonų kalba skaitomi beveik kaip pačios bendrovės pavadinimas – „ni-san”.

Pirmąjį hečbeko anonsą „Nissan” parodė prieš pusantrų metų, o šis koncepcinis automobilis atitinka tuomet paskelbtą dizaino idėją. Išorėje dominuoja didžiuliai LED ovalai priekyje ir gale, kuriems priskirtos stovėjimo žibintų, dienos šviesos žibintų ir posūkių žibintų funkcijos. Concept 20-23 yra trijų durų hečbekas su didžiuliais ratais ir masyviu aerodinaminiu aptaku, už kurio dingsta tikrosios kėbulo proporcijos. Interjeras taip pat grynai konceptualus – su vairu, vienu ekranu vietoj centrinio skydelio ir dviejomis sėdynėmis-lopšiais. Deja, „Nissan” kol kas nepaskelbė jokių automobilio parametrų.

Žinoma, serijinis „Nissan Micra” bus kitoks: iš koncepto jis gaus tik bendrus dizaino sprendimus ir LED ovalus. Jis turės penkių durų kėbulą, o modulinę CMF-BEV platformą ir visą įrangą gaus iš elektromobilio „Renault 5”, kuris pats kol kas egzistuoja tik koncepto ir priešserijinių pavyzdžių pavidalu. Serijinės „Micra” premjera numatoma maždaug po metų. Ji bus gaminama „Renault” gamykloje Prancūzijoje.

ŽYMĖ:
Pasidalink