„Opel Astra Electric” bus galima rinktis iš dviejų kėbulo tipų

„Opel Astra” šeima plėtojama pagal tą pačią liniją, kaip ir giminingas modelis „Peugeot 308”. Rugsėjį buvo pristatytas elektrinis E-308, o dabar pasirodė ir elektrinė „Astra”. Kaip ir prancūziškasis analogas, elektra varomas „Opel Astra Electric” siūlomas su hečbeko ir universalo kėbulais. Dabar bus galima rinktis ir plačiausią variklių gamą, nes „Astra” jau turi benzininį, dyzelinį ir hibridinį variantus.

Astra

Techniniu požiūriu „Astra Electric” yra beveik identiškas „Peugeot E-308”.Ant priekinės ašies sumontuotas 156 AG/270 Nm galios elektros variklis: didesnis sukimo momentas yra beveik vienintelis reikšmingas skirtumas nuo prancūziškojo giminaičio (260 Nm). Tačiau šiuos parametrus variklis gali pasiekti tik važiuojant sportiniu režimu, važiuojant įprastu ir ekologišku režimu šie rodikliai yra mažesni.

Ličio jonų 54 kW/h (naudojama 51 kW/h) talpos akumuliatoriaus katodas pagamintas iš ličio, nikelio, mangano ir kobalto lydinio. Visiškai įkrauto akumuliatoriaus turėtų pakakti pagal WLTP ciklą nuvažiuoti 416 km.  Automobilyje įmontuoto kintamosios srovės įkroviklio galia 11 kW, o iš 100 kW nuolatinės srovės gnybto nuo 20 % iki 80 % akumuliatorių galima įkrauti per 26 minutes. Didžiausias greitis – 170 km/val.

Išorės dizainu ir salonu „Astra Electric” beveik nesiskiria nuo kitų „Astra”versijų, nors elektra varomi automobiliai siūlomi tik turtingos komplektacijos. Į juos montuojami matriciniai žibintai, dešimties colių prietaisų skydelis ir kita įranga. Originalaus dizaino 18 colių ratlankiai puikiai pagyvina bendrą automobilio vaizdą. Praktiškumo požiūriu „Astra Electric” yra identiška hibridinei versijai:universalo bagažinėje telpa nuo 516 iki 1553 litrų (neįskaitant grindų), o benzininės ir dyzelinės versijos – nuo 597 iki 1634 litrų krovinio.

Europos rinkoje „Opel Astra Electric” hečbekas pasirodys 2023 m. vasarą, o universalas – metų pabaigoje. Kainos dar nepaskelbtos, tačiau vargu ar jos bus mažesnės nei 40 tūkst. eurų. Benzininė „Astra” dabar kainuoja nuo 25 510 eurų, o už hibridinį modelį prašoma mažiausiai 38650 eurų. Europoje visiškai pereiti prie elektromobilių „Opel” ketina iki 2028 m.

Opel foto.

Pasidalink
Exit mobile version