„Opel Insignia” įpėdinis taps „Peugeot 408” ir „Citroën C5 X” giminaičiu

Vokietijos gamintojo, priklausančio automobilių milžinei „Stellantis”, naujiena pasirodys 2025 m. Tikimasi, kad kai kuriuos sprendimus ji pasiskolins iš „Opel Experimental” koncepto, kurio „gyva” premjera įvyko Miuncheno parodoje.

„Opel” flagmanas „Insignia”gaminamas nuo 2008 m. 2017 m. buvo pristatyta antroji karta, o 2020 m. atnaujinimo sulaukė liftbackas ir universalas. Praėjusiais metais tapo žinoma, kad E2XX platformos pagrindu sukurtas modelis anksčiau laiko paliko surinkimo liniją, o atsilaisvinę pajėgumai buvo skirti kompaktiškų modelių „Opel Astra” ir DS 4 gamybos apimtims didinti. 2022 m. pavasarį bendrovė pareiškė, kad „Insignia” įpėdinis bus krosoveris, kuris bus pristatytas 2025 m.

Miuncheno automobilių parodoje „Opel” ir „Vauxhall” vadovas Florianas Hüttlas teigė, kad gamintojas padarė „rimtą pažangą” dirbdamas prie „Insignia” įpėdinio, kuris turės visiškai elektrinį „turinį”, kūrimo projekto. Jis taip pat paaiškino, kad įpėdinis nebus „klasikinis D segmento automobilis” ir kad jis įgis „aerodinaminę formą”.

Kaip pažymėjo britų „Autocar”, tikėtina, kad „Insignia” įpėdinis taps premium klasės krosoveriu. Gali būti, kad galiausiai jis bus glaudžiai susietas su jau pristatytais europietiškais „Peugeot 408” ir „Citroën C5 X” (nepamirškime, kad visos šios markės priklauso automobilių gigantui „Stellantis”).

Praėjusio mėnesio pradžioje „Opel” parodė „eksperimentinį” parodomąjį automobilį. Kūrėjai nusprendė visiškai atsisakyti chromo, pakeisdami jį šviečiančiais elementais (įskaitant ženklo logotipą, esantį centre). Šonuose matyti ploni „spinduliai”, atliekantys dienos žibintų funkciją. Priekinio buferio apatinėje dalyje yra didelė centrinė ir pora šoninių oro įsiurbimo angų. Salone yra sulankstomas vairas, o įprastus ekranus pakeitė projekcinis ekranas.

Žinoma, kad naujovės pagrindas bus STLA Medium platforma (anksčiau ji buvo vadinama EMP2), kuri taip pat remiasi dabartiniais Peugeot 408 ir Citroën C5 X. Tikimasi, kad „Opel Insignia” įpėdinis vienu įkrovimu nuvažiuos iki 700 km. Šiuo atveju traukos bateriją nuo 20 iki 80 proc. bus galima papildyti per 25 minutes. Tikimasi, kad modelis turės visų varančiųjų ratų versijas su dviejų variklių jėgaine (charakteristikos kol kas laikomos paslaptyje).

Kol kas nėra informacijos, ar „Opel Insignia” įpėdinis išsaugos tą patį pavadinimą, tačiau gali būti, kad į kitą segmentą persikelsiantis modelis vis dėlto bus pavadintas kitaip. Kitokie pavadinimai gali būti suteikti modeliams, kurie pakeis dabartinius krosoverius „Crossland” ir „Grandland”. Tačiau būsimai naujajai „Corsa” nuspręsta palikti dabartinį pavadinimą.

ŽYMĖ:
Pasidalink
Exit mobile version