„Pagani Huayra Dinamica Evo”: unikalus roadsteris su kobros formos oro įsiurbimo angomis

Praėjusį rudenį „Pagani Automobili” pristatė naująjį superautomobilį „Utopia”, kuris pakeitė  „Huayra”, tačiau „Huayra” nurašyti dar ankstoka.

Bet kuris Pagani superautomobilis yra išskirtinis, nes Horatio Pagani per metus jų pagamina tik kelias dešimtis, o galutinę kiekvieno konfigūraciją iš begalinės apdailos medžiagų paletės pasirenka pats klientas. Nepaisant to, net ir aukščiausiame automobilių rinkos segmente, kuriame veikia Pagani, pastaraisiais metais didėja visiškai unikalių automobilių, pagamintų vienetiniais egzemplioriais už labai aukštą kainą, paklausa. Jei 2017 m. pristatytas „Zonda” pagrindu sukurtas „HP Barchetta” rodsteris buvo pagamintas trimis egzemplioriais, tai šią savaitę parodytas „Pagani Huayra Dinamica Evo” yra vienintelis egzempliorius visame pasaulyje. Jo užsakovo pavadinimas neatskleistas, tačiau sprendžiant iš konfigūracijos, užsakovas gyvena Šiaurės Amerikoje.

„Pagani” padalinys „Grandi Complicazioni” kuria vienetinius automobilius. Kai kurie iš jų niekada nebuvo parodyti visuomenei o „Huayra Dinamica Evo” nuotraukas italų bendrovė paskelbė be jokio techninio aprašymo savo socialinės žiniasklaidos puslapiuose, todėl galime tik grožėtis dizainu. Nuo dviejų „įprastų” atvirų „Huayra” superautomobilio versijų – „Roadster” (debiutavo 2017 m.) ir „Roadster BC” (debiutavo 2019 m.) – „Dinamica Evo” skiriasi unikalia aerodinamine apdaila ir ypač skulptūriška, kobrą primenančia centrine variklio oro įsiurbimo anga.

Sprendžiant iš išsikišusios priekinės briaunos ir galinio sparno, „Dinamica Evo” techninis išpildymas pasiskolintas iš „Huayra Roadster BC”, kuris buvo išleistas 40 egzempliorių tiražu (visi buvo parduoti iki premjeros): jo „Mercedes-AMG” pagamintas 6,0 l V12 biturbo variklis  išvysto 800 AG ir 1050 Nm, įsibėgėjimas iki 100 km/val. trunka apie 3 sekundes, maksimalus greitis – 350 km/val.

Švelniai tariant, pagrindinė „Huayra Dinamica Evo” spalva nėra pati geriausia nestandartiniam superautomobiliui, tačiau auksinės juostos ir Italijos vėliavos spalvų priekiniai šoniniai sparnai pagyvina išvaizdą.

Kiek kainavo unikalus roadsteris, galima tik spėlioti: jei „Huayra Roadster BC” kainavo daugiau nei 3 mln. eurų, tai „Dinamica Evo” tikriausiai ne mažiau kaip 5 mln. eurų.

ŽYMĖ:
Pasidalink
Exit mobile version