Pagani pristatė 7 milijonus kainuojantį ilgauodegį

Italų kompanija „Pagani“ ir toliau džiugina turtingus kolekcionierius „Huayra“ superautomobilio dariniais: pristatyta elegantiška septinto dešimtmečio Le Mano lenktynių prototipus primenanti „Codalunga“ versija. Bus pagaminti tik 5 tokie egzemplioriai, kurių kaina sieks 7 milijonus eurų.

Automobilio prototipas „Pagani Huayra” debiutavo 2011 m. ir tapo „automobilių dizaino kaip meno“ koncepcijos kvintesencija: kiekviena detalė automobilio viduje ir išorėje yra tarsi skulptūra, kuria galima grožėtis be galo. Prieš gerą dešimtmetį „Huayra“ duomenys buvo įspūdingi, tačiau šiandieniniame superautomobilių pasaulyje yra daug kur kas našesnių ir greitesnių modelių. Vis tik „Pagani” dar turi daug turtingų gerbėjų. 2018 metais du iš jų kreipėsi į Horatio Pagani su prašymu pagaminti ilgesnę „Huayra” versiją su aptakesniu ir elegantiškesniu kėbulu. Taip dienos šviesą išvydo”Pagani Huayra Codalunga”.

Lyginant su įprastu 2016 metų modelio atnaujintu „Huayra BC“ kupė „Codalunga“ versijoje ne tik prailginta automobilio galinė dalis bet ir pakeistas visas kėbulo dizainas. Priekinė dalis gavo ne tokią agresyvią išvaizdą. Ją puošia pailga ovali centrinė oro paėmimo anga, priekiniai sparnai tapo labiau išgaubti, žibintai tapo paprastesni ir aptakesni, šoniniai profiliai lygesni.

Iki 3,7 m2 pailginta automobilio galinė dalis neturi antisparno, tačiau išsaugoti pakeistos formos užsparniai. Tarp naujųjų žibintų esanti anga neuždengta tinkleliu o tai leidžia nevaržomai grožėtis nauja lengva (4,4 kg) keramine danga dengta titano išmetimo sistema.

Deklaruojamas „Huayra Codalunga” svoris 1280 kg. Automobilyje montuojamo 6,0 litrų V12 biturbo benzininio variklio (tiekiamo Mercedes-AMG) galia padidinta nuo 764 iki 840 AG, maksimalus sukimo momentas – nuo ​​1000 iki 1100 Nm. Dinaminių „Huayra Codalunga“ charakteristikų gamintojas neviešina.

Meistriškai sukurtas interjeras – toks pat kaip ir standartinės „Huayra“, tačiau su naujomis labiau klasikinėmis detalėmis. Odinės sėdynės papuoštos austais intarpais su šachmatų lentos raštais.

Tikėtina, kad „Codalunga“ bus paskutinė variacija „Huayra” tema nes jau rudenį, rugsėjo 12 d., Milane „Pagani“ pristatys visiškai naują c10 indeksu žymimą modelį. Pasak gandų į naująjį „Pagani” superautomobilį bus montuojamas Mercedes AMG V12 variklis, o jo galia išaugs iki 900 AG. Tikimasi, kad C10 korpusas bus neįtikėtinai lengvas ir tai, lyginant su „Huayra”, turėtų ženkliai pagerinti naujojo modelio dinamines charakteristikas.

Pagani Automobili S.p. A. nuotr.

Pasidalink
Exit mobile version