Pirmąjį 2024 m. pusmetį „Škoda Auto“ fiksavo rekordinius pardavimus ir pelną

„Škoda Auto“ paskelbė itin palankius pirmųjų šešių 2024 m. mėnesių finansinius ir pardavimo rezultatus, įrodančius nepaprastą bendrovės atsparumą ir gebėjimą prisitaikyti prie sudėtingiausių aplinkybių pasaulinėje rinkoje. Įmonė pasiekė reikšmingą etapą – visame pasaulyje pristatė 448 600 transporto priemonių, t. y. 3,8 proc. daugiau nei tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Taip „Škoda Auto“ užsitikrino ketvirtąją vietą tarp daugiausia automobilių parduodančių Europos gamintojų, o tai yra istorinis pasiekimas Čekijos bendrovei. 

Ne mažiau įspūdingi buvo ir pirmojo pusmečio finansiniai rezultatai. „Škoda Auto“ veiklos pelnas išaugo iki 1,149 mlrd. eurų, t. y. 26,1 proc. daugiau nei tuo pačiu 2023 m. laikotarpiu. Šį augimą lydėjo pastebimai padidėjusi pelno marža: nuo 6,6 proc. pernai iki 8,4 proc. šiemet. 

Nors bendrovės pardavimo pajamos šiek tiek sumažėjo – fiksuotas 0,7 proc. susitraukimas iki 13,652 mlrd. eurų, bendra finansinė padėtis išlieka gera, o ją sustiprino labai padidėjęs grynasis pinigų srautas: jis išaugo 135,8 proc. ir pasiekė 1,408 mlrd. eurų.

„Škoda Auto“ į antrąjį metų pusmetį įžengia puikiai įsibėgėjusi. Džiaugiuosi matydamas, kaip palankiai klientai reaguoja į įvairiapusiškiausią ir šiuolaikiškiausią produktų asortimentą įmonės istorijoje, o mes ruošiamės ir toliau plėsti savo elektromobilių gamą, tad šį spalį pristatysime kompaktinį SUV modelį „Škoda Elroq“. Škodiečiai uoliai dirbo, kad įmonė būtų dar konkurencingesnė, o tai atspindi mūsų tikslus atitinkanti 8,4 proc. pelno marža. Nors ir toliau priimame naujus iššūkius šioje dinamiškoje rinkoje, pirmojo pusmečio rezultatai leidžia mums būti atsargiai optimistiškiems ir judėti pirmyn su pagrįstu pasitikėjimu savo jėgomis“, – optimistiškai apie įmonės ateitį kalbėjo „Škoda Auto“ generalinis direktorius Klausas Zellmeris.

Ypač gerų rezultatų „Škoda Auto“ šiemet pasiekė Vokietijoje, kur automobilių pristatymai išaugo 17,8 proc. Čekų prekių ženklui ši rinka svarbi, nes yra didžiausia vertinant įmonės veiklą globaliu mastu. 

Išskirtiniu rezultatyvumu ir toliau pasižymi „Octavia“ modelis – jo pristatyta 121 300 vienetų, o tai yra reikšmingas 24,1 proc. padidėjimas, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Tarp geriausiai parduodamų „Škoda“ modelių toliau rikiuojasi „Kamiq“ (61 100 vienetų), „Fabia“ (56 800 vienetų) ir „Karoq“ (53 000 vienetų).

Bendrovės elektromobilių pasiūla, ypač visiškai elektrinio „Enyaq“, taip pat sulaukė didelio susidomėjimo: jis išlieka vienu geidžiamiausių elektra varomų automobilių Europoje. Šis visureigis buvo ypač sėkmingas Vokietijoje, kur pirmąjį 2024 m. pusmetį klientams buvo pristatyta 9 600 vienetų, t. y. 22,4 proc. daugiau nei atitinkamu laikotarpiu ankstesniais metais. Dėl šio pasiekimo jis tapo antru geriausiai parduodamu visiškai elektriniu automobiliu šalyje.

Bendrovė ir toliau žengia į priekį įgyvendindama elektrifikavimo strategiją – šį rudenį planuoja pristatyti visiškai elektrinį kompaktinį SUV „Škoda Elroq“. Šiame naujame modelyje atsispindės novatoriška bendrovės „Modern Solid“ dizaino kalba. Planuojama, kad jis galės nuvažiuoti daugiau nei 560 km (pagal WLTP metodiką) ir patenkinti kasdienius vairuotojų poreikius tiek mieste, tiek už jo ribų.

Be kitų transporto priemonėse diegiamų naujovių, „Škoda Auto“ savo automobiliuose integravo „ChatGPT“. Šį dirbtiniu intelektu paremtą produktą naudoja automobiliuose įdiegta balso asistentė „Laura“. Ji palengvina vairavimą, teikdama tikslingą informaciją įvairiose situacijose. 

Be to, bendrovė tęsia savo ilgalaikius rėmimo projektus: ji jau 21-us metus iš eilės yra oficiali pagrindinė prestižinių dviračių lenktynių „Tour de France“ partnerė, taip pat „Škoda Auto“ pratęsė partnerystę su Tarptautinės ledo ritulio federacijos organizuojamu pasaulio čempionatu dar penkiems turnyrams.

Naujasis modernus modeliavimo centras Mlada Boleslavo mieste įrodo „Škoda Auto“ įsipareigojimą diegti naujoves. Šioje įstaigoje galima tiksliai atkurti įvairias oro sąlygas ir atlikti išsamius, realias sąlygas atitinkančius bandymus. Tai yra vienas pažangiausių tokio pobūdžio centrų Europoje, padedančių plėtoti būsimų „Škoda“ automobilių asortimentą.

ŽYMĖ:
Pasidalink
Exit mobile version