Pokyčių metas: „Opel“ pristatė naująjį „Combo“

Pokyčių metas: „Opel“ pateikė išsamią informaciją apie naująjį lengvąjį komercinį automobilį „Combo“. Kompaktiškas furgonas ne tik išsaugojo ankstesnio modelio privalumus, bet ir pirmasis segmente pasipuošė moderniausiais „Intelli-Lux LED“ matriciniais žibintais. Gamintojai pastebimai atnaujino priekinę automobilio dalį, taip pat įrengė naują skaitmenizuotą vairuotojo darbo vietą. Be to, elektrinė furgono versija dabar pasižymi didesniu viena įkrova įveikiamu atstumu. Greta elektros energija varomos versijos naujasis „Opel Combo“ bus siūlomas su benzininiais ir dyzeliniais varikliais, o su pastaruoju motoru gali būti derinama tiek mechaninė, tiek automatinė pavarų dėžė. Tarp kitų pasirinkimų: dvi kėbulo ilgio versijos, dvi arba trys priekinės sėdynės, taip pat galimas ir penkiavietis salonas. „Be jau įrodytų transportavimo galimybių, naujasis „Combo“ pasižymi pažangiomis technologijomis. Dėl jų dirbti yra saugiau ir maloniau. Be to, teršalų kelionėse neišmetantis „Combo Electric“ dabar gali viena įkrova nuvažiuoti dar toliau, o tai yra didelis privalumas profesionalams“, – pažymėjo „Opel“ generalinis direktorius Florianas Huettlas. Naujos kartos modelis trauks akį ir atnaujintu prekių ženklu. Jame firminė gamintojo emblema susijungia su išskirtine priekine apšvietimo sistema.

Premjera segmente

Naujasis „Combo“ yra ir pirmasis „Opel“ lengvasis komercinis automobilis, ir pirmasis savo segmento atstovas su adaptyviaisiais, iš priekio atvažiuojančių vairuotojų neakinančiais matriciniais „Intelli-Lux“ LED žibintais. Vos išvažiavus iš miesto, 14 juose naudojamų LED elementų automatiškai persijungia į tolimąsias šviesas ir nuolat reguliuoja jų srauto ilgį bei paskirstymą, kad kokybiškai apšviestų kelią ir netrukdytų kitiems eismo dalyviams. Vos tik aptinka iš priekio atvažiuojančios transporto priemonės šviesas, atskiri žibintų LED elementai išsijungia, „iškirpdami“ priešpriešais judančiuosius, kad jų neakintų. Jie automatiškai vėl aktyvuojami, kai tik sistema nustato, jog nebėra iš priekio atriedančių automobilių. Kita svarbi naujovė – elektrinės versijos patobulinimai. Naujajame „Combo Electric“ montuojama 50 kWh talpos baterija, o viena įkrova furgonas dabar gali įveikti iki 330 km, arba 50 km daugiau nei jo ankstesnė versija. Vairuotojai gali rinktis iš trijų – „Eco“, „Normal“ ir „Power“ – važiavimo režimų. Už vairo sumontuotomis mentelėmis galima pasirinkti vieną iš trijų energijos regeneravimo stabdant lygių. Didesnį nuvažiuojamą atstumą lėmė pagerintos elektrinės pavaros našumo charakteristikos. Pirmą kartą šiame modelyje sumontuotas itin našus šilumos siurblys, leidžiantis geriau išnaudoti bateriją šaltame ore. 100 kW/136 AG galią ir 270 Nm sukimo momentą išvystančio naujos kartos elektros motoro varomas automobilis gali pasiekti maksimalų 130 km/val. greitį. Elektromobilyje standartiškai montuojamas integruotas 7,4 kW įkroviklis (galima užsakyti 11 kW), o 100 kW galios sparčiojo įkrovimo stotelėje akumuliatoriaus energijos atsargas iki 80 proc. įmanoma papildyti greičiau nei per 30 min.

Naujovės salone

Vienu svarbiausių „Combo Electric“ privalumų išliko galimybė juo pervežti ar vilkti sunkius krovinius. Kaip ir jo pirmtake, naujajame elektromobilyje telpa iki 4,4 kubinio metro krovinių – tai yra aukščiausias rodiklis segmente, be to, jis prilygsta modeliui su vidaus degimo varikliais. 780 kg naudingoji apkrova bei galimybė vilkti iki 750 kg svorio priekabas taip pat yra geriausi segmento rodikliai. Siekdami padidinti vairavimo komfortą, gamintojai patobulino ir „Combo“ saloną. Naujoji informacijos ir pramogų sistema išsiskiria pirmą kartą lengvuosiuose komerciniuose „Opel“ automobiliuose naudojamu 10 colių įstrižainės centriniu jutikliniu ekranu su integruota bendrovės „Qualcomm Technologies“ platforma „Snapdragon Cockpit“. Šio bendradarbiavimo rezultatas – patobulinta grafika bei moderniausios multimedijos technologijos. Pavyzdžiui, vairuotojai ir keleiviai gali naudotis belaidžiu išmaniųjų telefonų prijungimu prie informacijos ir pramogų sistemos per „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ sistemas. Taip pat naująjį „Combo“ galima rinktis su naujoviška išmaniųjų telefonų stotele. Prisijungus prie jos per tam skirtą programėlę, vartotojo išmanusis telefonas gali tapti automobilio informacijos ir pramogų sistema. Ją taip pat galima valdyti ant vairo sumontuotais mygtukais.

Daugiau saugumo

Patobulinimai neaplenkė ir saugumo srities. Naujas akcentas – „Dynamic Surround Vision“ sistema. Ją sudaro dvi kameros: viena – virš galinių durų, o kita – po keleivio pusės išoriniu veidrodėliu. Naujame didelės raiškos skaitmeniniame galinio vaizdo veidrodėlyje rodomi du vaizdai iš šių kamerų – galinės dalies važiuojant atbulomis ir šoninės aklosios zonos. Palyginti su tradiciniais veidrodėliais, tokia sistema suteikia daug geresnį matomumą ir leidžia saugiau manevruoti. Didesnį saugumą lemia ir platus, iki 18 pažangių pagalbos vairuotojui sistemų paketas. Daug šių technologijų įdiegta jau standartinėje automobilio komplektacijoje, įskaitant išmaniąją greičio palaikymo pagalbą, eismo juostos laikymosi pagalbininką, pažangią avarinio stabdymo sistemą ir vairuotojo dėmesio stebėjimo funkciją. Pasirinktinai galima įsidiegti adaptyviąją pastovaus greičio palaikymo sistemą. Prekybą naujaisiais „Opel Combo“ ir „Combo Electric“ planuojama pradėti kitų metų pradžioje, o pirmieji automobiliai į prekybos atstovybes atkeliaus 2024 metų antrojo ketvirčio pabaigoje.

ŽYMĖ:
Pasidalink
Exit mobile version