„Porsche 911 Carrera T”: palengvinta bet su mechanine pavarų dėže

Pradžioje, kokiais 1968-1973 m. „Porsche” gamoje buvo „911” pažymėtas indeksu T (nuo žodžio „Touring”) – tai buvo pigiausia versija su supaprastinta įranga ir bent jau pradžioje su keturių pavarų greičių dėže (kitose modifikacijose jau buvo penkių pavarų dėžė).

Šiek tiek pakeitusi filosofiją 2017 m. bendrovė nusprendė atnaujinti šią modifikaciją. Matyt, idėja pavyko nes dabar jau galima įsigyti naują 992 kartos „Porsche 911 Carrera T”.

911

Pagal markės hierarchiją naujoji versija yra tarp įprastos „Carrera” ir „Carrera S” versijos. Kaip bebūtų, tai yra bazinis „Porsche 911 Carrera” sportinis automobilis su trijų litrų dviejų turbinų varikliu, išvystančiu 385 AG ir 450 Nm. Ir jei „Carrera” siūloma tik su PDK „robotu”, tai „Carrera T” turi septynių pavarų mechaninę pavarų dėžę. Tiesa, galima įsigyti ir robotizuotą pavarų dėžę.

Pagrindiniai T versijos skirtumai yra susiję su važiuokle – šiame kupė įrengta adaptyvioji pakaba PASM su 10 mm sumažinta prošvaisa, savaime užsiblokuojantis diferencialas ir elektroninė traukos vektoriaus kontrolė PTV (su standartiniais stabdžiais). Viso to, net už papildomą mokestį, nėrasite bazinėje „Carrera” versijoje. Į standartinę įrangą  įeina ir „Sport Chrono” paketas o pasirinktinai galima įsigyti galinių ratų pasukimo mechanizmą iki šiol jis buvo prieinamas tik galingesnėse devyni vienuoliktojo versijose.

911

„Carrera T” tapo lengvesnė. „Porsche” nelietė multimedijos sistemos ir durų rankenėlių, kaip tai padarė prieš penkerius metus, tačiau pašalino galines sėdynes ir dalį garso izoliacijos. Sumontuotas sumažintas 12 voltų akumuliatorius, pagaminti plonesni langai. Taip „Porsche 911 Carrera T” tapo lengviausia visoje gamoje:  bendroji masė – 1470 kg, t. y. 35 kg mažesnė nei bazinės „Carreros” su „robotu”.

Iš išorės „Carrera T” išsiskiria tik juodu dekoru, juodais išmetimo vamzdžiais ir dideliais ratais (20 colių priekyje ir 21 colio gale), nors visa tai galima užsisakyti ir standartinei „Carrerai”. Interjere montuojamos sportinės sėdynės bei naujas dekoras.

911

Vertinant automobilius su PDK robotu, „Carrera T” dinamika nesiskiria nuo „paprastos” „Carreros”. Iki šimto kilometrų įsibėgėjama per 4,0 sekundės, o iki 200 km/val. – per 14,2 sekundės. Kupė su mechanine pavarų dėže yra pastebimai prastesnis: atitinkamai 4,5 sekundės ir 15,1 sekundės. Maksimalus greitis – 291 km/h.

Vokietijoje toks kupė kainuos 124 tūkst. eurų, tai yra 10300 eurų brangiau nei bazinė „Carrera” ir kaina nepriklausys nuo pasirinktos pavarų dėžės. Rinkoje šis gražuolis turėtų pasirodyti jau 2023 vasarį.

ŽYMĖ:
Pasidalink