„Proxima“ furgonas: akvariumo kėbulas, „wire-by-wire“ vairas, varikliai ratuose ir visiškai valdoma važiuoklė

„Proxima“ yra bendra Izraelio elektromobilių startuolio „REE Automotive“, JAV inžinierių firmos EAVX ir amerikiečių furgonų gamintojo „Morgan Olson“ įmonė. Naujoviška platforma turėtų suteikti Proxima furgonui konkurencinį pranašumą rinkoje.

Pagrindinė naujojo bendradarbiavimo ašis – Izraelio įmonė REE Automotive, kuri jau daugiau nei dešimtmetį kuria modulines elektrines transporto priemones su varikliais ratuose ir plokščiomis baterijoms. Šios platformos pirmiausia skirtos komercinėms transporto priemonėms, tačiau jų pagrindu gali būti gaminami ir automobiliai. „Proxima“ furgonas buvo sukurtas remiantis didžiausia P7 platformos versija, skirta vidutinio dydžio komerciniams automobiliams, kurių naudingoji apkrova siekia apie 4 tonas.

„Proxima“ furgonas: akvariumo kėbulas, „wire-by-wire“ vairas, varikliai ratuose ir visiškai valdoma važiuoklė

REE platformos ypatumas yra tas, kad keturi „Proxima“ galios moduliai yra visiškai identiški: juose sugrupuoti elektros varikliai, vairo mechanizmas, stabdžiai ir pakaba ant dviejų priešpriešinių svirčių. Aišku, furgonas varomas visais keturiais ratais ir jie visi valdomi. „Proxima“ yra 8,7 m ilgio, 2,4 m pločio, 2,9 m aukščio, apsisukimo spindulys 7,7 m. Žemos grindys į kurias sumontuota 400 voltų 120 KWh baterija. Pakrovimo platformos aukštis tik 60,9 cm.

Kiekvienas iš keturių elektros variklių sukuria maksimalią 100 kW (136 AG) galią ir 136 Nm. Maksimalus greitis – 120 km/val. Galios rezervas vienu įkrovimu kuklokas – 200 km. Deklaruojama keliamoji galia – 3630 kg, o bendroji masė – 8,9 tonos. Pasirodo, tuščias elektrinis furgonas sveria daugiau nei 5 tonas !

Kvadratiniskėbulas su atvirai senamadiška furnitūra, matyt, yra duoklė Morgan Olson firmos tradicijoms, kurios dėžę primenantys sunkvežimiai su stumdomomis durimis yra laikomi legendiniais valstijose. Tuo pačiu „Proxima“ gali paimti iki 28,3 kubinių metrų krovinių ir turi erdvią akvariumo tipo vairuotojo kabiną – įstiklintas plotas tiesiog milžiniškas.

Kol kas „Proxima“ egzistuoja veikiančio prototipo pavidalu, kuris jau rodomas potencialiems klientams. Gaila, bet kūrėjai nesako, kada prasidės jo serijinė gamyba.

Pasidalink
Exit mobile version