Populiariausias pasaulyje prancūziškų automobilių gamintojas „Renault“ pirkėjams Lietuvoje turi puikią žinią – pradedami naujojo, vos gegužę pristatyto išskirtinio „Rafale E-Tech 4×4 300 AG“ užsakymai. „Plug-in“ tipo hibridinis modelis, aprūpintas trimis elektros varikliais ir 22 kWh talpos baterija, bendrai išvysto 300 AG ir vien elektra gali įveikti iki 100 km atstumą. Pirkėjai gali rinktis iš dviejų komplektacijų – „Esprit Alpine“ ir „Atelier Alpine“, pirmieji modeliai bus pristatyti jau š. m. rudenį.
2023-ųjų vasarą „Renault“ oficialiai pristatė kupė krosoverį „Rafale“. Prabėgus beveik metams, š. m. gegužę, dienos šviesą oficialiai išvydo galingesnė modelio versija „Rafale E-Tech 4×4 300 AG“, kurią pirkėjai Lietuvoje jau gali užsisakyti.
„Rafale E-Tech 4×4 300 AG“ sukurtas pagal hibridinę prancūzų gamintojo inžinierių ištobulintą 200 AG „E-Tech“ versiją. Šiuo atveju naujajame, dar galingesniame modelyje po variklio dangčiu esantis 3 cilindrų 1,2 l vidaus degimo benzininis variklis turi naują turbokompresorių, kuris galią padidina iki 110 kW arba 150 AG, o sukimo momentas siekia 230 Nm.
Naujajame „Rafale E-Tech 4×4 300 AG“ vidaus degimo motoras sujungtas su trimis elektriniais varikliais: dviem pagrindiniais ir vienu papildomu, kurių bendra galia siekia 300 AG. Antrasis pagrindinis elektrinis variklis, nuolat prijungtas prie galinės ašies, išvysto 100 kW (136 AG) ir 195 Nm sukimo momentą. 22 kWh/400 V ličio jonų baterija leidžia nuvažiuoti iki 100 km elektriniu režimu ir iki 1 000 km su pilnu benzino baku, jei degalų bako talpa yra 55 litrai.
Didžiausia 7,4 kW (32 A) įkrovimo galia visiškai įkrauti akumuliatorių nuo 0 iki 80 proc. užtrunka 2 val. 10 min., iki 100 proc. – 2 val. 55 min. Energijos pavara vairuotojams taip pat užtikrina išskirtinę dinamiką. Nuo 0 iki 100 km/val. „Renault Rafale E-Tech 4×4 300 AG“ įsibėgėja per 6,4 sek. (palyginti su 8,9 sek. 200 AG „E-Tech“ hibridu), nuo 80 iki 120 km/val. – per 4,0 sek. (palyginti su 5,6 sek. 200 AG „E-Tech“ versija).
Automobilio kiekvienos ašies trauką automatiškai valdo „E-Tech“ sistema, atsižvelgdama į važiavimo sąlygas ir važiavimo režimą, pasirinktą per MULTI-SENSE nustatymus. Naujasis „Rafale“ turi nuolatinę 4 varančiųjų ratų pavarą, užtikrinančią geresnį sukibimą su kelio danga ir stabilumą bet kokiomis aplinkybėmis.
Be pažangiosios galios pavaros „Rafale E-Tech 4×4 300 AG“ siūlo galimybę rinktis iš dviejų apdailos versijų – „Esprit Alpine“ ir „Atelier Alpine“. „Atelier Alpine“ apdaila apjungia specifines stiliaus ypatybes – „Satin Summit Blue“ spalvos kėbulą, „Starry Black“ judantį aptaką, specialius 21 colio „Chicane“ ratlankius su „Continental“ padangomis ir kultinio mėlyno atspalvio kilimėlius.
„Rafale E-Tech 4×4 300 AG“ komplektacija „Atelier Alpine“ nuo „Esprit Alpine“ versijos skiriasi naujoviška savaime besireguliuojančia išmaniąja pakabos sistema su kamera priekinio stiklo viršuje. Ši sistema, pavadinta „Aktyviąja pakaba su prognozavimo kamera“, atsižvelgia į greitį ir vairuotojo reakciją, kad galėtų nuolat reguliuoti amortizaciją, pavyzdžiui, atsiradus greičio kalneliui arba bet kokiai kliūčiai priekyje.
„Atelier Alpine“ versijose randamame multimedijos ekrane esančiame meniu „Važiuoklės valdymas“ vairuotojas gali trimis būdais reguliuoti „4Control Advanced“ nustatymus, amortizacijos profilį ir galinių ratų posūkio kampus.
„Renault Rafale E-Tech 4×4 300 AG“ kaina su „Esprit Alpine“ komplektacija prasideda nuo 55 000 Eur, „Atelier Alpine“ – nuo 59 500 Eur. Pirmieji automobiliai pirkėjus pasieks jau 2024-ųjų rudenį.