„Renault“ pagamino retro stiliaus elektromobilį, kuris sieks efektyvumo rekordo

„Renault“ ir toliau tiki, kad elektriniai automobiliai yra neišvengiama mūsų ateitis, ir nori didinti jų patrauklumą Tuo tikslu įgyvendindami tokie įspūdingi projektai kaip ‚Renault Filante Record 2025‘. Naujai iškeptas automobilis yra ne konceptas, o savotiška laboratorija ant ratų, t. y. visiškai veikiantis elektromobilis, kuriame bandomos pažangios technologijos. Kai kurias iš jų vėliau pamatysime serijiniuose „Renault“ elektromobiliuose.

„Renault Filante Record 2025“ dizainą įkvėpė ‚Renault 40 CV‘ (1925-1926 m.), ‚Renault Nervasport des Records‘ (1934 m.) ir ‚Renault Étoile Filante‘ (1956 m.), kuriais kadaise buvo pasiekti keli pasaulio greičio rekordai trumpose ir ilgose distancijose. Šiuolaikinis automobilis turi visų šių trijų istorinių protėvių bruožų, tačiau technologijų požiūriu „Renault Filante Record 2025“ yra itin modernus: jis sveria vos 1 000 kg, iš kurių 600 kg tenka 87 kWh baterijai, pasiskolintai iš dabartinio krosoverio „Renault Scenic“ ir įdėtai į anglies pluošto korpusą.

„Renault Filante Record 2025“ bendras ilgis – 5,12 m, plotis – 1,71 m, o aukštis – 1,19 m. Kėbulą ir važiuoklę padėjo sukurti didelę lenktyninių automobilių gamybos patirtį turinti bendrovė „Ligier“, o konstrukcijoje plačiai naudojamas lengvas aliuminio lydinys, specialiai sukurtas 3D spausdinimui. Išskirtinių „Michelin“ padangų, skirtų „Renault Filante Record 2025“, pasipriešinimo riedėjimui koeficientas sumažintas beveik 40 %. Jėgos agregato galia ir dinaminės charakteristikos kol kas neatskleidžiamos.

Vienvietėje „Renault Filante Record 2025“ kabinoje pilotas pusiau atsilošęs sėdi ant lengvos hamaką primenančios sėdynės. Pedalų nėra, greitėjimas ir stabdymas valdomas daugiafunkciniu steampunk stiliaus vairu, prie kurio prisuktas cilindro formos prietaisų skydelis. Vietoje durų įrengtas pakeliamas gaubtas, o vairo kolonėlė pakeliama kartu su gaubtu, kad būtų lengviau įlipti ir išlipti.

Po intensyvių bandymų „Renault: šiuo automobiliu ketina pasiekti efektyvumo rekordą, tačiau koks jis bus kol kas nekalbama.

ŽYMĖ:
Pasidalink