„Renault” parodė koncepciją „5 Turbo 3E”

Automobilis pristatomas rengiantis legendinio „Renault 5” modelio, kuris taps serijiniu „žaliuoju” subkompaktiniu hečbeku, atgaivinimui. Praėjusių metų pradžioje Prancūzijos bendrovė pristatė išsamų visų savo prekės ženklų plėtros planą ateinantiems keleriems metams. Pats „Renault” prekės ženklas pagal šią strategiją iki 2025 m. pabaigos ketina pristatyti septynias naujas elektrines transporto priemones: šiame sąraše yra ir subkompaktiškas hečbekas „Renault 5”. Parengto gamybai modelio versija turėtų debiutuoti kitais metais. Kol kas „Renault” nusprendė sudominti parodomuoju automobiliu „Renault 5 Turbo 3E”.

Renault e3

Koncepcija – tai nuoroda į aštuntojo dešimtmečio sportinius šios markės modelius: „Renault 5 Turbo” ir „Turbo 2”, kurie buvo gaminami 1980-1986 m. Automobilis visiškai elektrinis ir tik pavadinimas jį sieja su praeityje garsiais sportiniais automobiliais. Parodomasis automobilis buvo paruoštas driftui. Jame įrengti du elektros varikliai, esantys ant galinės ašies (po vieną kiekvienam ratui). Bendra šio jėgos agregato galia – 380 AG, o didžiausias sukimo momentas – 700 Nm. Po grindimis tarp ašių yra 42 kWh ličio jonų akumuliatorius. Visiškai įkrauti akumuliatorių iš 380 voltų įkroviklio užtrunka dvi valandas.

Renault e3

„Renault 5 Turbo 3E” sveria vos 1 500 kg, iš kurių 520 kg tenka akumuliatoriui. Prancūzijos gamintojo teigimu, trijų durų hečbekas nuo vietos iki šimto kilometrų gali įsibėgėti per 3,5 sekundės, o naudojant „Drift” režimą šis rodiklis padidėja iki 3,9 sekundės. Koncepcijos maksimalus greitis ribojamas iki 200 km/val.

„Renault 5 Turbo 3E” yra 4006 mm ilgio, 2020 mm pločio ir 1320 mm aukščio, tarpas tarp ašių – 2540 mm. Automobilis turi lengvą anglies pluošto kėbulą, kuris vizualiai primena originalų „Renault 5”. Priekiniai žibintai yra priekinio bamperio apatinėje dalyje, o įprastoje vietoje vietoj žibintų įrengtos nedidelės oro įsiurbimo angos. Akumuliatoriaus įkrovimo prievadas įrengtas variklio dangtyje.

Parodomajame automobilyje masyvus galinis spoileris ,matyt, įkvėptas aštuntojo ir devintojo dešimtmečių vaizdo žaidimų atmosferos. Be kita ko ant korpuso yra dešimt „action” tipo kamerų tvirtinimo laikiklių. Naujasis „Five” turi 19 colių ratlankius priekyje ir 20 colių ratlankius gale.

Salone yra dvi anglies pluošto lenktyninės sėdynės, ryškiai geltonai nudažytas centrinis tunelis ir driftui skirta rankinio stabdžio svirtis. Viduje taip pat galima pamatyti neįprastą skaitmeninį prietaisų skydelį su dešimčia ekranų, kuris, nepaisant tam tikro „futuristinio”, yra sukurtas retro stiliumi.

„Gyvai” koncepcinį „Renault 5 Turbo 3E” galės pamatyti Chantilly Arts & Elegance parodos vyksiančios kitą savaitgalį Chantilly, Prancūzijoje svečiai bei spalio mėnesį vyksiančios Paryžiaus automobilių parodos lankytojai.

ŽYMĖ:
Pasidalink
Exit mobile version