Sportinis treko automobilis: „Mercedes-AMG“ pristato „GT 63 Pro 4Matic+

Vokiečių markės naujiena turi 4,0 l V8 biturbo variklį, kurio galia siekia 612 AG, o didžiausias sukimo momentas – 850 Nm.

Sportinis „Mercedes-AMG GT“ automobilis 2014 m. pakeitė SLS AMG kupė (pirmtakas rinkoje buvo nuo 2010 m.). 2021 m. pabaigoje Vokietijos gamintojas nutraukė GT gamybą, tačiau buvo žinoma, kad modelis turės įpėdinį (jo prototipai anksčiau ne kartą pateko į paparacių objektyvus). Antrosios kartos „Mercedes-AMG GT“ debiutavo praėjusios vasaros pabaigoje. Pradinio lygio versija „GT 43 Coupe“ buvo pristatyta 2024 m. kovą, o aukščiausio lygio versija „GT 63 S E Performance“ – balandį. Dabar gamintojas parodė lenktynių trąsoms skirtą versiją – „GT 63 Pro 4Matic+“.

Sportinis treko automobilis: „Mercedes-AMG“ pristato „GT 63 Pro 4Matic+
Mercedes-AMG GT 63 Pro 4Matic+

Naujojo monstro pristatymas vyko greičio festivalyje Gudvude (Jungtinė Karalystė). Bendrovė teigė, kad „Mercedes-AMG GT 63 Pro 4Matic+“ pasižymi itin geromis eksploatacinėmis savybėmis, kurios sukurtos taip, kad „vairavimo pojūtis taptų dar sportiškesnis“.

Sportinis treko automobilis: „Mercedes-AMG“ pristato „GT 63 Pro 4Matic+
Mercedes-AMG GT 63 Pro 4Matic+

Trekui skirtas kupė turi agresyvesnį priekinį buferį su padidintomis oro įsiurbimo angomis, papildomais oro deflektoriais apatinėje kėbulo dalyje ir „AirPanel“ oro srauto valdymo sistemą: ji leidžia 30 kg. sumažinti aerodinaminę apkrovą priekinei ašiai. Naujoji dviejų durų versija taip pat turi fiksuotą galinį sparną (galinei ašiai tenkanti prispaudžiamoji jėga padidėja apie 15 kg).

Sportinis treko automobilis: „Mercedes-AMG“ pristato „GT 63 Pro 4Matic+

„Mercedes-AMG GT 63 Pro 4Matic+“ turi priekinį skirstytuvą, galinį difuzorių ir anglies pluošto šoninius apvadus. Profilį taip pat puošia originalūs 21 colio kaltiniai ratlankiai, prie kurių galima rinktis padangas – „Michelin Pilot Sport 5“ arba „Michelin Pilot Sport Cup 2 R“. Taip pat automobilis gavo firminius masyvius keraminius stabdžių diskus. Jų skersmuo – 420 mm.

Sportinis treko automobilis: „Mercedes-AMG“ pristato „GT 63 Pro 4Matic+

Treko versijos kupė viduje sumontuotos „AMG Performance“ sportinės sėdynės su didele šonine atrama bei firminis odinis ir mikropluošto vairas. Priešais vairuotoją – 12,3 colio virtualus prietaisų skydelis, o priekinio skydelio centre – 11,9 colio jutiklinis informacijos ir pramogų sistemos ekranas.

Po „Mercedes-AMG GT 63 Pro 4Matic+“ variklio dangčiu slepiasi 4,0 l V8 biturbo variklis, išvystantis 612 AG (27 AG daugiau nei „AMG GT 63“) ir pasiekiantis 850 Nm didžiausią sukimo momentą (50 Nm daugiau). Trąsos versija nuo 0 iki 200 km/val. įsibėgėja per 10,9 sekundės, t. y. 0,5 sekundės greičiau, palyginti su AMG GT 63. Maksimalus greitis – 317 km/val.

Sportinis treko automobilis: „Mercedes-AMG“ pristato „GT 63 Pro 4Matic+

Tikėtina, kad „Mercedes-AMG GT 63 Pro 4Matic+“ Europos rinkoje pasirodys šių metų pabaigoje, o JAV pasieks 2025 m. Kainas bendrovė atskleis vėliau.

Pasidalink