SsangYong Torres: brangesnis nei konkurentai iš Hyundai ir Kia

Torres

Penkiavietį krosoverį “Torres” pavadintą Čilės nacionalinio parko vardu (Torres del Paine) “SsangYong” parodė birželio viduryje. Nors “SsangYong” ypač didžiuojasi brutualia naujo automobilio išvaizda – prieš mūsų akis įprastas parketinis visureigis. Ant priekiu varomos platformos su skersai sumontuotu varikliu patalpintas nešantysis kėbulas. Naujojo Torres ilgis – 4700 mm, plotis – 1890 mm, aukštis – 1720 mm, ratų bazė – 2680 mm. Kaip ir žadėta, prekės ženklo linijoje “Torres” yra tarp visureigio “Korando” (ilgis – 4450 mm, atstumas tarp ašių – 2675 mm) ir rėminio visureigio „Rexton“ (4850 ir 2865 mm).

Salone – „daugiasluoksnis“ priekinis skydelis virš kurio iškyla multimedijos sistemos jutiklinis ekranas (įstrižainė 12,3 colio). Vietoje įprasto klimato kontrolės bloko po centrinėmis ventiliatoriaus angomis patalpintas dar vienas 8 colių jutiklinis ekranas, kurio pagalba valdomi klimato nustatymai ir kitos automobilio funkcijos. Be visa to, prieš vairuotojo akis dar ir skaitmeninė prietaisų grupė suskirstyta į tris dalis. Visos šios grožybės bus siūlomos jau bazinėje komplektacijoje. Bagažinės tūris – 703 litrai. Nulenkus antros eilės sėdynių atlošus ji padidės iki 1662 litrų.

Korėjoje visureigį galima įsigyti tik su jokių alternatyvų neturinčiu keturių cilindrų turbo 1,5 litrų turbo varikliu. Toks pat variklis montuojamas ir į “SsangYong Korando”. Variklis išvysto 170 AG. ir 280 Nm. Jis derinamas tik su šešių greičių „Aisin“ „automatu“. Bus pateikiamos ir priekiu ir visais ratais varomos versijos.

„SsangYong Torres“ siūlo rinktis iš dviejų apdailos lygių. Bzinės T5 versijos įrangos sąraše: 17 colių ratai, LED priekiniai ir galiniai žibintai, „odinis“ salonas, septynios oro pagalvės, šildomas vairas ir priekinės sėdynės, elektroninis stovėjimo stabdys su automatinio palaikymo funkcija, dviejų zonų klimato kontrolė, galinio vaizdo kamera, pastovaus greičio palaikymo sistema, automatinio stabdymo ir eismo juostos palaikymo sistemos, parkavimo asistentas. T7 versijoje atsiranda 18 colių ratai, diodiniai rūko žibintai ir priekinių sėdynių ventiliacija. Papildomai galima pasirinkti 20 colių ratus, vairuotojo kelių oro pagalvę, natūralios odos apmušalus, adaptyvią pastovaus greičio palaikymo sistemą.

“SsangYong Torres” kaina Korėjoje prasideda nuo 21 000 USD. Palyginimui, naujos kartos „Kia Sportage“ Korėjoje dabar kainuoja nuo 19 000 USD. Maždaug tiek pat prašoma už bazinį „Hyundai Tucson“.
Automobilių eksportas turėtų prasidėti rudenį, na o pavasarį turėtų pasirodyti ir elektrinė šio krosoverio versija.

Gamintojo nuotr.

- Reklama -