Sekmadienį Rokiškyje buvo tęsiamos „CBet Rally Rokiškis“ varžybos, kurios čia prasidėjo dar šeštadienio popietę. Po kupinos veiksmo, avarijų ir incidentų dienos pergalę ketvirtojo Lietuvos automobilių ralio čempionato etapo absoliučioje įskaitoje šventė Dominyko Butvilo ir Renato Vaitkevičiaus duetas.
Po šeštadienio dominavimo „Škoda Fabia R5“ vairavęs Dominykas Butvilas antrąją ralio dieną pradėjo turėdamas 18 sek. persvarą prieš analogišką automobilį pilotavusį Vladą Jurkevičių. Lyderis tokį pranašumą įgijo per keturis greičio ruožus, kurių bendras ilgis buvo kiek daugiau nei 40 km.
Antrąją ralio dieną Dominyko Butvilo ir Renato Jurkevičiaus duetas ir toliau didino savo tempą, o po dešimto greičio ruožo jo pranašumas prieš artimiausius persekiotojus Vladą Jurkevičių ir Aisvydą Paliukėną jau siekė 31,2 sek.
Lietuviams užtuotį palengvino Suomijos ralio čempionas Teemu Asunmaa, kuris irgi pretendavo į greičiausiųjų trejetuką, tačiau sekmadienį jau pačiame pirmame greičio ruože iš kovos pasitraukė dėl techninių problemų.
Sekmadienį po antros serviso zonos savo kozirius ėmė demonstruoti Vladas Jurkevičius, kuris laimėjo keturis greičio ruožus iš eilės ir likus dviem paskutiniams miesto greičio ruožams atsilikimą nuo lyderio sumažino iki 14,6 sek.
Miesto gatvėse staigmenų neužfiksuota. Ralyje ant asfalto patirties turintis D.Butvilas su R.Vaitkevičiumi čia vėl pranoko V.Jurkevičių ir A.Paliukėną bei tapo „CBet Rally Rokiškis“ nugalėtojais. Lyderiai pergalę šventė 17,6 sek. pranašumu.
„Emocijos nerealios. Rokiškio ralis mums niekada lengvas nebuvo. 2020-aisiais metais mes čia startavome pirmą kartą ir štai tik iš trečio karto pavyko laimėti. O laimėti ralį jausmas visuomet geras, labai didelis pasiekimas. Dėkoju visai komandai, ypač šturmanui Renatui. Mūsų sėkmės paslaptis šiemet yra pastovus darbas. Niekada nepasiduodame, dirbame, treniruojamės, einame į priekį ir dabar užauginome tą greitį iki tokios formos, kad galime konkuruoti“, – sakė Dominykas Butvilas, pridūręs, kad įkvėpimo siekti pergalių jam suteikia ir žmona Rasa, su kuria dar visai neseniai jie sumainė aukso žiedus.
Trečiąją vietą „CBet Rally Rokiškis“ absoliučioje įskaitoje iškovojo šiemet itin stabiliai ir greitai važiuojantis Giedriaus Firanto ir Mato Valiulio duetas. Nors juos nuo antrosios vietos skyrė ne sekundės, o net kelios minutės, tačiau su „Mitsubishi Lancer EVO“ automobiliu tik R5 kategorijos technikai nusileidę sportininkai gali džiaugtis už savęs palikę daug greitų pilotų.
2WD įskaitoje nugalėtojais tapo Roko Steponavičiaus ir Karolio Gedgaudo duetas, lenktyniavęs BMW M3 automobiliu. Jie daugiau nei minute aplenkė Renaldo ir Katažinos Šeinauskų šeimyninį tandemą. Trečioje vietoje po 150 km greičio ruožų atsidūrė Nedas Radišauskas su Jonu Pipiru. Jiems šis ralis irgi klostėsi permainingai – teko pabuvoti ir griovyje, iš kurio išsikapanoti padėjo gausus būrys žiūrovų.
Verta paminėti ir ketvirtoje vietoje likusį Justą Tamašauską su Dovydu Ketvirčiu. Nors dar ralio pradžioje, antrame greičio ruože jie susidūrė su techninėmis problemomis ir prarado marias laiko, vėliau ne tik efektingu, bet ir efektyviu važiavimu jie sugebėjo „atlošti“ bene tris minutes. Ekipažui iki prizininkų pozicijos 2WD įskaitoje pritrūko mažiau nei dvylikos sekundžių, tačiau gausiai susirinkusių ralio gerbėjų simpatijas jie vienareikšmiškai laimėjo.
Šeštąjį kartą Rokiškio regione vykusiose „CBet Rally Rokiškis“ varžybose šiemet startavo beveik 70 ekipažų iš 8 šalių. Finišą pavyko pasiekti ne visiems ekipažams. Iš pasitraukusių duetų keliems varžybos baigėsi itin skaudžiai. Smarkią avariją aštuntame greičio ruože patyrė Vytauto Puodžiūno ir Ilonos Staškutės ekipažas. Jų „Ford Fiesta“ vertėsi bene dešimt kartų. Po šio incidento greičio ruožas buvo sustabdytas, o abu ekipažo nariai išgabenti į ligoninę. Vėliau pranešta, kad jų gyvybei pavojus negresia.
Dar vienas rimtas incidentas įvyko iš karto po to vykusiame devintame greičio ruože. Vaidoto Žalos vardu pakrikštytame trampline Donatas Stašaitis ir Mantas Ližaitis pasirinko neteisingą trajektoriją, kliudė pralaidą ir keletą kartų vertėsi. BMW ekipažą taip pat teko perduoti medikams, nors šio greičio ruožo stabdyti neprireikė.
Iš viso „CBet Rally Rokiškis“ varžybų dėl gedimų ir avarijų nebaigė maždaug trečdalis duetų – 22 ekipažai.
Andriaus Lauciaus nuotr.