Visiškai naujas „AC Cobra GT Roadster”: anglies pluošto kėbulas ir 663 AG V8

„British AC Cars” nusprendė iš naujo perkurti legendinę „Cobra”: paskelbtos pirmosios nuotraukos ir pagrindiniai techniniai duomenys, o pati premjera įvyks balandžio mėnesį.

2021 m. „AC Cars”, kuri save vadina seniausia automobilių gamintoja Jungtinėje Karalystėje (įkurta 1901 m.), atsisveikino su benzinine era, pristatydama, kaip tada manė, paskutinį benzininį modelį „AC Ace RS”. Tačiaua praėjusį pavasarį „AC Cars” vairą perėmęs naujas generalinis direktorius – šveicarų investuotojas ir verslininkas Davidas Conza pakeitė įmonės ateities viziją ir dabar mes matome visiškai naują benzininę „Cobra”.

Originali „Cobra”-galinga šeštojo dešimtmečio vidurio roadsterio „AC Ace” modifikacija, sukurta dalyvaujant legendiniam amerikiečių dizaineriui Carrollui Shelby, kuris pasiūlė britams pritaikyti jų automobiliui „Ford” V8 variklius. Šeštajame dešimtmetyje „Cobros” gamybos ėmėsi kompanija „Shelby American”, todėl „Cobros” pavadinimas pirmiausia siejamas su „Shelby”. „AC Cars”, kuriai po devintojo dešimtmečio krizės pavyko pakeisti kelis savininkus, iki šiol gamino to paties pavadinimo klasikinių formų modelį sportinių automobilių entuziastams.

Antrosios kartos „Cobra” (pilnas pavadinimas „AC Cobra GT Roadster”) dizaino požiūriu gana tiksliai atkartoja pirmosios kartos modelio brutaliausius bruožus, tačiau pats kėbulas tapo didesnis. Pranešime spaudai rašoma, kad bendras sportinio automobilio ilgis pasikeitus kartoms padidėjo 110 mm iki 4225 mm, ratų bazė – 284 mm iki 2570 mm, o bendrovės interneto svetainėje nurodoma, kad naujojo modelio ilgis – 4330 mm, plotis – 1960 mm, aukštis – 1400 mm. Apskaičiuotasis svoris – apie 1400 kg.

„AC Cobra GT Roadster” kėbulo pagrindą sudaro erdvinis rėmas, pagamintas iš aliuminio profilių, o visos išorinės plokštės pagamintos iš anglies pluošto. Salonas. kaip ir „pirmojoje” Cobra, įrengtas klasikiniu stiliumi-su ciferblatais prietaisų skydelio centre. Žadamos modernios patogios sėdynės su plačiu reguliavimo diapazonu, elektra valdomi langų pakėlėjai, klimato kontrolė ir moderni multimedijos sistema. Pranešime spaudai nenurodoma ar bus siūlomas vienokios ar kitokios formos stogas, tačiau britų žurnalas „Autocar” teigia, kad bus standus nuimamas stogas.

Kol kas nėra jokios informacijos apie pakabą, tačiau turime šiek tiek informacijos apie variklius. Bazinė versija „Standard” turi 5,0 l dyzelinį V8 Coyote (460 AG, 570 Nm), suporuotą su 6 pavarų mechanine arba 10 pavarų „automatine” (aišku, taip pat pagaminta „Ford”) pavarų dėže. Iki 100 km/val. jis gali įsibėgėti per 4,5 sekundės. Didžiausias greitis – 250 km/val. Varantieji ratai, žinoma, galiniai.

„Performance” versija gaus kompresorinę V8 „Coyote” variklio versiją, kurios maksimali galia yra 663 AG ir 780 Nm. Pagreitėjimo iki „šimto” laikas su šiuo varikliu sutrumpėja iki 3,6 s, o maksimalus greitis padidėja iki 278 km/val.

„Performance” versijos priekinių stabdžių diskų skersmuo – 394 mm (6 stūmoklių suportai), galinių – 378 mm (4 stūmoklių suportai). Standartinės versijos stabdžiai kuklesni – 380 mm priekyje (6 stūmoklių suportai) ir 330 mm gale (vieno stūmoklio suportai). „Performance” versija turi 21 colio ratlankius, standartinė versija – 19 colių ratlankius.

Mažiausia „AC Cobra GT Roadster” kaina Jungtinėje Karalystėje bus 285 000 svarų sterlingų, o gamyba prasidės 2024 m. Kol kas nežinoma, ar naujasis modelis turės elektrinę versiją.

Pasidalink
Exit mobile version