„Volkswagen“ atskleidė oficialius ‚up!‘ įpėdinio eskizus

Miesto automobilis Volkswagen up! buvo gaminamas nuo 2011 iki 2023 m. Dar prieš pradėdama gaminti šį automobilį bendrovė pareiškė, kad mažylis neturės tiesioginio įpėdinio. Panašu, kad jo įpėdiniu taps visiškai „žalia“ naujiena, kuri markės hierarchijoje užims pradinio lygio modelio vietą. Tikimasi, kad mažasis serijinis elektromobilis vadinsis „Volkswagen ID.1“, nors žiniasklaidoje periodiškai pasirodo gandų, kad bendrovė atsisakys dabartinės ID linijos modelių pavadinimų skirstymo schemos.

Mėnesio pradžioje VW paskelbė neįvardyto biudžetinio automobilio, kurio serijinė versija gali pasirodyti rinkoje su indeksu ID.1, anonsą. Panašu, kad pirmąjį būsimos naujovės eskizą Vokietijos gamintojas parodė dar 2019 m. kalėdiniame atviruke. Nuo to laiko daug kas pasikeitė: visų pirma paaiškėjo, kad elektromobilių pardavimai daugelyje rinkų toli gražu nėra tokie dideli, kaip tikėjosi gamintojai. Pavyzdžiui, VW kelis kartus teko laikinai uždaryti savo gamyklas, kad būtų išvengta atsargų pertekliaus.

Nepaisant to, bendrovė vis dar laikosi savo plano išleisti subkompaktinį „žaliąjį“ modelį. Kitą mėnesį „Volkswagen“ ketina pristatyti šią naujovę, tačiau kol kas koncepto, kuriam suteiktas pavadinimas ID Every 1, pavidalu. Jo išvaizdą gamintojas išslaptino pasitelkęs porą eskizų, kurie buvo paskelbti oficialiuose markės puslapiuose socialiniuose tinkluose.

Sprendžiant iš eskizų, penkerių durų automobilio priekinės ir galinės iškyšos bus trumpos, ratų arkos praplatintos, o pagrindinė optika bus suprojektuota kaip viena plati juosta su žibintais šonuose ir logotipu centre. Apatinėje priekinio buferio dalyje integruoti rūko žibintai ir didelė oro įsiurbimo anga. Elektromobilio eskize priekiniai žibintai vizualiai pereina į galinį stiklą, o bagažinės duris vainikuoja spoileris su integruotu stabdžių žibintu. Galinio bamperio apačioje šonuose matyti vertikalūs atšvaitai.

Kas konkrečiai iš šio koncepto dizaino bus perkelta į serijinį pradinio lygio elektromobilį, kuris gali būti pavadintas ID.1, vis dar paslaptis. Žinoma, kad serijinė versija „Volkswagen“ pardavėjus Europoje pasieks 2027 metais. Preliminariais duomenimis, naujovės gamyba gali būti įpradėta koncerno gamykloje Ispanijoje. Tokiu atveju ji dalysis konvejeriu su hečbeku ID.2 ir jo versija ID.2X, „Škoda Epiq“ ir kompaktiniu sportiniu krosoveriu „Cupra Raval“.

Būsimam automobiliui vis dar žadama palyginti nedidelė kaina: planuojama, kad ji bus apie 20 tūkst. eurų. Namų rinkoje, Vokietijoje, dabar pigiausią „Polo“ markės automobilį galima įsigyti mažiausiai už 19 835 eurus, o įperkamiausias „elektromobilis“ – ID.3 – kainuoja nuo 33 330 eurų.

 

ŽYMĖ:
Pasidalink