Tai pareiškė VW generalinis direktorius Oliveris Blumas. Jis mano, kad mažindamos kainą įmonės praranda klientų pasitikėjimą.
Sausio pradžioje „Tesla” sumažino savo modelių kainas Kinijoje, o tai sukėlė nepasitenkinimo bangą tarp tų, kurie pirko elektromobilius aukštesnėmis kainomis. Nepaisant to, mėnesio viduryje”Tesla” pataisė kainynus JAV ir Europos rinkose. Nuolaidos buvo taikomos „Model 3” ir „Model Y” modeliams, kurių kaina sumažėjo apie 20 %.
„Tesla” šį sprendimą paaiškino kaip „kovą su pardavimų lėtėjimu”. Kiek vėliau prie „Tesla” prisijungė ir „Ford”, kuris paskelbė apie „žaliojo” krosoverio „Mustang Mach-E” kainos sumažinimą. Priklausomai nuo versijos, nuolaida siekė nuo 600 iki 5900 JAV dolerių. Tačiau pannašu, kad „Volkswagen” jų pėdomis neseks.
Vokietijos leidinys „Frankfurter Allgemeine”, remdamasis VW generaliniu direktoriumi Oliveriu Blumu, rašo, kad Vokietijos koncerno taikoma kainų politika nesikeis. „Volkswagen” vadovas pridūrė, kad gamintojas turi „aiškią kainodaros strategiją” ir „tiki savo produktų ir prekės ženklų stiprumu”. Taigi ID kainų mažinimo tikėtis neverta.
Pasak Oliverio Blumo, bet kuris prekės ženklas, leidžiantis sau taip keisti kainas, praras klientų pasitikėjimą (akivaizdu, kad tie, kurie įsigijo elektromobilį kainų mažinimo išvakarėse, bus ypač nepatenkinti tokia padėtimi). VW vadovas taip pat išreiškė susirūpinimą, kad bendrovė gali „įstrigti kainų mažėjimo spiralėje”, o tai galiausiai paveiks pelną.
Iki šiol tiek „Ford”, tiek „Volkswagen” gerokai atsiliko nuo „Tesla” pagal parduotų elektromobilių skaičių. Tačiau „Ford” ketina gerokai padidinti „Mustang Mach-E” gamybą (tikimasi, kad tai padės sumažinti atotrūkį). Savo ruožtu „Volkswagen” ruošiasi išplėsti savo „žaliąją” šeimą nauju ID.7. Šis modelis turėtų konkuruoti su „Tesla Model 3”.
Priminsime, kad „Volkswagen” prieš šio mėnesio pradžioje Las Vegase (JAV) vykstančią buitinės elektronikos parodą (CES) oficialiai patvirtino naujojo elektrinio sedano pavadinimą, išslaptino interjerą ir parodė serijinės versijos išorę (nors vis dar su maskuojamąja plėvele).
„Volkswagen ID.7” pagrindą sudaro MEB modulinė platforma (tiksliau, MEB+ versija, kuri leido padidinti nuvažiuojamą atstumą ir greičiau įkrauti akumuliatorių). Kaip jau buvo pranešta, vienu įkrovimu nuvažiuojamas atstumas bus 700 km (pagal WLTP ciklą). Oficialios informacijos apie automobilio įrangą kol kas nėra, tačiau manoma, kad keturių durų automobilis turės vieno ir dviejų elektros variklių versijas.