„Volvo Trucks“ pristato dar daugiau elektrinių sunkvežimių

„Volvo Trucks“ toliau didina savo modelių gamą ir pristato kelis naujus elektrinius sunkvežimius, taip leisdami elektrifikuoti dar daugiau transporto maršrutų miestuose bei regionuose. Lyderiaujančią „Volvo“ poziciją elektrinių sunkvežimių transporte dabar sustiprino važiuoklių pasiūla, papildžiusi vilkikų gamą.

„Volvo Trucks“, ir iki šiol siūlęs didžiausią elektrinių modelių gamą tarp sunkvežimių gamintojų visame pasaulyje, dabar pristato sunkiasvorių elektrinių sunkvežimių važiuoklių versijas: „Volvo FH“, „Volvo FM“ bei „Volvo FMX“.

Dėl įvairių traukos baterijų, kabinos bei važiuoklės konfigūracijos pasirinkimų naujos sunkiasvorių sunkvežimių važiuoklės su specializuotais antstatais gali būti pritaikomos įvairiausioms sritims – nuo distribucijos, komunalinių paslaugų iki darbų statybose. Naujųjų modelių gamyba bus pradėta pirmąjį 2023 m. ketvirtį.

„Pristatydami šiuos elektrinius sunkvežimius mes kelionę link elektrifikacijos palengviname dar didesniam klientų kiekiui, o miestai gali pereiti prie nulinės emisijos transporto priemonių naudojimo praktiškai visose srityse. Užsakovai šiuos sunkvežimius gali pritaikyti jų specifinėms užduotims ir sumažinti emisijas iki nulio tuo pačiu gaudami tą patį funkcionalumą kaip ir šiandien naudojamų dyzelinių“, – paaiškina „Volvo Trucks“ prezidentas Rogeris Almas.

Elektriniai sunkvežimiai – dar patrauklesni vairuotojams ir miestams

Sunkius krovinius vežantys dyzeliniai sunkvežimiai yra dažnai matomi daugelyje miestų. Dabar šioms užduotims tapo įmanoma naudoti elektrinius sunkvežimius. Be nulinės emisijos, elektriniai sunkiasvoriai suteikia geresnę darbo aplinką vairuotojams – jie yra tylūs, o tai prisideda ir prie malonesnės miestų gyventojų aplinkos.

Daugiau pasirinkimo galimybių

Naujosiose važiuoklėse montuojamų traukos baterijų bendra energijos talpa gali siekti nuo 180 iki 540 kWh. Tai leidžia tokius sunkvežimius naudoti pačioms įvairiausioms užduotims.

„Šie sunkvežimiai gali atlikti įvairius darbus. Klientai gali pasirinkti jų poreikiams pritaikytą baterijų blokų kiekį, ir nemontuojant nebūtinų baterijų, didėja transporto priemonės naudingoji apkrova. Mes galime pasiūlyti optimaliausią ir finansiškai efektyviausią elektrinio transporto sprendimą įvairiausioms užduotims“, – sako R. Almas.

„Volvo Trucks“ yra vienintelis sunkvežimių gamintojas pasaulyje, jau šiandien siūlantis pilną, serijiniu būdu gaminamą elektrinių sunkvežimių gamą. Įmonės tikslas yra iki 2030 m. pasiekti, jog pusė parduodamų sunkvežimių būtų varomi elektra.

Elektrinių „Volvo“ FH, FM ir FMX važiuoklių modifikacijos:

Pardavimo pradžia 2022 m. gruodį, serijinės gamybos pradžia 2023 m. kovą:

Galia: 490 kW
Pavara: 3 elektros varikliai
Baterijos: 450–56­0 kWh, 5–6 blokai
Kabina: „Sleeper“, „High“, ir „X-High Sleeper“
Ratų bazė: 43­­­00–6700 mm
Ašių konfigūracijos: 4x2R, 6x2R, 6x4R, 8x2R ir 8x4R
Galios nuėmimo įtaisas (PTO): mechaninis, transmisijos ir elektromechaninis

Pardavimo pradžia 2023 m. vasarį, serijinė gamyba pradedama 2023 m. kovą:

Galia: 330 kW
Pavara: 2 elektros varikliai
Baterijos: 360 kWh, 4 blokai
Kabina: „Day“
Ratų bazė: 3900–6700 mm

Pardavimo pradžia 2023 m. birželį, serijinė gamyba pradedama 2023 m. rugsėjį:
Baterija: 180–270 kWh, 2–3 blokai

ŽYMĖ:
Pasidalink
Exit mobile version