Yamaha Japan Mobility Show demonstruos savaime balansuojantį Motoroid2

„Yamaha” paskelbė ką demonstruos rytoj prasidedančiame Japan Mobility Show. Publikai bus pristatytas vandeniliu varomas side-by-side motociklas YXZ1000R ir savaime balansuojantis Motoroid2. Parodoje „Yamaha” taip pat demonstruos  Yamaha XSR125, MT-125 и YZF-R125, elektrinį motorolerį ELOVE ir mini elektrinį motociklą E-FV.  Japan Mobility Show pristatomas Yamaha YXZ1000R yra benzininio bagio, kurį bendrovė gamina jau daug metų atitikmuo, tik jame sumontuotas variklis pritaikytas naudoti vandenilį. Tokį variklį ir maitinimo sistemą „Yamaha” kartu su „Toyota” kuria jau nuo 2019 m. Darbą šioje srityje „Yamaha” mato kaip būdą išsaugoti vidaus degimo variklio technologiją artėjant  ekologinei revoliucijai.

Yamaha Japan Mobility Show demonstruos savaime balansuojantį Motoroid2

Automobilių ir motociklų gamintojai, ypač Japonijoje, mano, kad sprendimai, priimti Japonijoje, ES ir JAV laipsniškai nutraukti vidaus degimo varikliu varomų transporto priemonių gamybą iki 2050 m. neturi realių perspektyvų dėl to, kad pramonė paprasčiausiai nėra pasirengusi tokiai revoliucijai. Jų nuomone, tai net nėra kalba apie naftos, kaip degalų žaliavos, atsisakymą, o apie tai, kad vidaus degimo variklių technologijos šiandien yra pasiekusi aukščiausią lygį ir ją laidoti yra tiesiog kvaila. Bet galima pagalvoti apie degalų šaltinių keitimą. Vandenilį japonų
gamintojai mato kaip labiausiai tikėtiną ir neišvengiamą pakaitalą benzinui. „Yamaha” ir „Kawasaki” aktyviai plėtoja šią sritį, o „Kawasaki” Milano motociklų parodoje EICMA-2023 ketina parodyti pirmuosius masinei gamybai paruoštus vandenilinius motociklus. „Yamaha” nenori atsilikti.

Yamaha Japan Mobility Show demonstruos savaime balansuojantį Motoroid2

Kita naujiena, kurią „Yamaha” demostruos Japan Mobility Show – savaime balansuojantis motociklas Motoroid 2. Pirmos kartos „Motoroid” pristatytas 2017 m. „Yamaha” siekė sukurti  tradicinės konstrukcijos 2 ratų motociklą, kuris kuris skatintų vieningą žmogaus ir mašinos sąsają bei santykius. Tai reiškia, kad motociklas galėtų jausti ir numatyti motociklininko norus. Vienas iš tikslų buvo sukurti 100 % saugų motociklą, galintį užkirsti kelią motociklininko klaidoms ir visiškai pašalinti kritimo galimybę. Motoroid2 jau dabar pozicionuojamas kaip asmeninio judumo priemonė, kurioje įrengtas elektrinis variklis ir valdymo sistema su dirbtinio intelekto elementais, taip pat sistema stūmimo ir savaiminio balansavimo aktyviosios masės centro valdymo sistema (AMCES).

Yamaha Japan Mobility Show demonstruos savaime balansuojantį Motoroid2

„Motoroid2 AMCE”  turėtų įsijungti važiuojant beveik nuliniu greičiu ir padėti vairuotojui posūkiuose sukurdama papildomą ratų apkrovimą ir taip padidinant prispaudžiamąją jėgą. „Yamaha „Motoroid2” naudoja daviklių rinkinį, kurie leidžia atpažinti motociklo vairuotojo veidą, automatiškai aktyvuoti motociklą, AMCES pagalba palaikyti vertikalią padėtį, mažu greičiu sekti savininką ir t.t.

 

Yamaha Japan Mobility Show demonstruos savaime balansuojantį Motoroid2

 

ŽYMĖ:
Pasidalink