„Press ralyje” istorinius automobilius išbandę kauniečiai šių metų iššūkiams rengėsi Alpėse

Bent kartą Lietuvos žurnalistų autoklubo rengiamose „Press ralio“ varžybose dalyvavę vairuotojai patvirtins – šiame renginyje gimsta ne tik daug smagių prisiminimų, tačiau ir ne viena istorija. Kone legenda jau tapo ir pasakojimas apie „4 namelio klubo“ susikūrimą, kai žurnalistų ralis pirmą kartą buvo papildytas istorinių automobilių įskaita.

Seni draugai – nauji išbandymai

Istorija apie „4 namelio klubą“ buvo pradėta pasakoti prieš penkerius metus, kai ilgamečiai draugai iš Kauno nusprendė su turimais istoriniais automobiliais leistis į „Press ralio“ paruoštus iššūkius. Andrius Dementavičius, vienas iš klubo narių, pasakojo, kad pirmą kartą į žurnalistų ralį jie atvyko 2017 metais.

„Tais metais į „Press ralį“ atvykome šešiese, sudarėme 3 ekipažų komandą, kuri, atvykus į „Atostogų parką“ Palangoje, buvo apgyvendinta 4 namelyje. Renginys mums labai patiko, buvo labai smagu, todėl po pirmosios varžybų dienos mūsų namelyje netilo juokas. Kitais metais istorija kartojosi, tik 2018-aisiais prie mūsų komandos prisijungė dar keli draugai – tapom 10 asmenų kompanija gyvenančia 4-ame namelyje, tad „Press ralio“ dalyviams tapome žinomi, kaip „4 namelio klubas“, – pasakojo A. Dementavičius.

Istorinių automobilių entuziastas teigė, kad žurnalistų ralyje nuolat dalyvaujanti kompanija iš Kauno, iš tiesų yra įkūrusi klubą, tik jis vadinasi visai ne „4 namelio klubu“, o „Elono Musko raketos“. Vyras paaiškino, kad klubas pastaruoju pavadinimu buvo įkurtas visai neseniai, o tai, jog „Press ralyje“ kompanija kiekvienais metais gyvena 4 namelyje, lemia visai paprasta priežastis – namuke talpina 10 žmonių, būtent tiek, kiek šios kompanijos narių dalyvauja žurnalistų ralyje.

Pabandę nebegali sustoti

Paklaustas, kas apskritai paskatino pirmą kartą atvažiuoti į „Press ralį“, A. Dementavičius teigė, kad pagrindine priežastimi tapo noras išbandyti turimus automobilis. Jis prisiminė, kad iki starto žurnalistų ralyje nė vienas komandos narys nebuvo dalyvavęs jokiame panašiame renginyje, todėl smalsumas nugalėjo, o pabandžius – nebesinorėjo sustoti.

„Jau po pirmo karto žurnalistų ralyje mums labai patiko, todėl pradėjome ieškoti, kur dar galime dalyvauti ir mėgautis važiavimu turimais istoriniais automobiliai. Štai ir gegužės 13–15 dienomis buvome išvykę į Austriją, kur dalyvavome panašaus formato varžybose. Turimus automobilius nusivežėme iki Austrijos, o tuomet jais leidomės į Alpių keliukuose parengtas trasas. Buvo labai įdomu“, – patirtimi dalijosi istorinių automobilių entuziastas.

Tiesa, vyras prisiminė, kad pirmąjį kartą dalyvaujant žurnalistų ralyje ne vienam komandos šturmanui kelio knyga buvo naujovė, su kuria anksčiau niekada neteko susidurti. Nedaug patirties trasose turėjo ir vairuotojai, todėl pirmas kartas šiose varžybose visai draugų kompanijai tapo pažintimi su organizatorių numatytu varžybų formatu, tačiau vėliau vienas ekipažas yra iškovojęs ir pirmąją vietą.

Motyvuoja aplinka ir emocijos

A.Dementavičius akcentavo, kad sugrįžti į „Press ralį“ labiausiai skatina galimybė ne tik pakeisti aplinką, tačiau ir pasimėgauti turimais automobiliais, o 4 namelio klubo narių garažuose galima rasti išties retų automobilių, kurie nuolat yra puoselėjami.

Nuolatiniai „Press ralio“ dalyviai jau turėjo progų į juos pasižvalgyti, mat kompanijos autoparke – du „Porsche 914“, „Volvo 1800“, „Volkswagen T2“, „Mercedes-Benz 123 Coupe“, „Volkswagen Kafer“ ir „BMW 325“. Tiesa, vyras pabrėžė, kad tai irgi dar ne pabaiga, mat nors iki šių metų „Press ralio“ naujai autoparke atsiradusių automobilių paruošti nepavyko, kitais metais į žurnalistų ralio trasas jau turėtų išriedėti ir „Volkswagen Karmann Ghia“ bei „Opel GT“.

A.Dementavičius taip pat atkreipė dėmesį, kad ne mažiau svarbia priežastimi sugrįžti tampa ir ten sutinkami žmonės, mat būtent jie sukuria tokią atmosferą, kurioje gera ir smagu būti, o net pasibaigus varžyboms, įkrautų geros energijos baterijų užtenka dar ilgam.

Tarptautinis „Press ralis“ startuoja birželio 3 d. Vilniuje. Jo dalyviai varžysis įvairiose lenktynių trasose, kartodromuose, užsuks į „Nemuno žiedo“ trasą, taip pat – Kėdainius, kur miesto gatvėse lauks pašėlusios lenktynės. Maršrute laukia ir Šiaulių bei Klaipėdos darbo rinkos mokymo centrų autodromai, o lenktynių finišas numatytas pajūryje, birželio 4 dieną.

Pasidalink
Exit mobile version