Ne vieną varžovą dulkėse palikęs Vaidotas Žala mėgavosi vairavimu ir gyrė šturmaną

Lyderių karštligiškai nesivaikantis, bet tuo pat metu nuo jų pernelyg ir neatsiliekantis „Teltonika Racing“ komandos ekipažas, Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza, be nuotykių įveikę penktąjį greičio ruožą finišavo 15-oje vietoje, o bendroje įskaitoje pakilo į 11-ąją poziciją. Sportininkai viliasi, kad tokių dienų, kuomet beveik viskas klostosi pagal planą, šių metų Dakare bus ir daugiau.

„Šiandien smagi diena – visuomet gerai jautiesi, kai gali apkenkti net keletą varžovų iš karto. Atvažiavęs į neutralizacijos zoną suprasdavau, kad nuo lyderių pernelyg neatsiliekam. Labai daug laiko sutaupė ir Paulo – ne vienoje vietoje sutikome grupes automobilių, bet greitai susiorientavę palikdavome juos už nugaros“, – po finišo kalbėjo V. Žala.

Padangas šį kartą pripūtė didesniu slėgiu – per visą dieną nė vienos neprakirto, nors važiavo greičiau nei ketvirtajame greičio ruože. V. Žala svarstė, kad galbūt tai geriausias sprendimas važiuojant akmeningu Saudo Arabijos gruntu. Problemų nekilo ir kopose, kurias įveikdamas netgi aplenkė keletą ekipažų.

„Ilgą laiką važiavau paskui Christianą Lavieille, kuris vairavo tvarkingai, todėl jautėmės komfortiškai. Paskui prancūzą sekėme važiuodami per kopas, bet paskui tiesiojoje aplenkiau jį ir palikau dulkėse – net šiek tiek pagailo. Panašiai buvo ir su Khalidu Al Qassimi, bet tiesiosiose labai kyla dulkės, todėl tiesiog nėra kitos išeities“, – komentavo lenktynininkas.

Deja, ne visiems dalyviams ši diena praėjo taip sklandžiai, kaip „Teltonika Racing“ ekipažui. V. Žala matė Yasiro Seaidano avarijos vietą. Anot lenktynininko, šio incidento padariniai panašūs į vakarykštės Benedikto Vanago nesėkmės rezultatus.

Stabilumas ralio maratone atsiperka

Ilgesniam laikui Saudo Arabijos sostinėje Rijade apsistoję dalyviai įveikė šio miesto apylinkėse suformuotas kilpas primenančias trasas. Organizatoriai sudėliojo du skirtingus žiedinius greičio ruožus ir paskirstė juose dalyvių srautus: viename iš jų ketvirtadienį startavo automobiliai ir sunkvežimiai, o kitame – motociklai bei keturračiai.

Penktadienį sportininkai apsikeis vietomis ir šiek tiek pakeistose trasose bandys atsirinkti, kurios dieną prieš tai važiavusių lenktynininkų paliktos vėžės – teisingos. Bendras penktojo greičio ruožo, kuriuo ketvirtadienį, sausio 6-ąją važiavo automobilių ekipažai ilgis, – 395 kilometrai.

Ketvirtadienį greičiausias vėl buvo T1+ klasės „Toyota Hilux“ visureigį vairuojantis Henkas Lateganas. Pietų Afrikos Respublikos lenktynininkas beveik dviem minutėmis aplenkė su patobulintu ryškiuoju BRX šiais metais problemų neturintį Sebastieną Loebą. Stabilumą išlaikantis Prancūzijos lenktynininkas išlieka tarp pretendentų į nugalėtojo titulą.

Fotografai: Vytautas Dranginis ir Marian Chytka

 

Pasidalink