Prieš trejus metus Kalifornijoje vykusios Monterey automobilių savaitės metu buvo pristatytas kupė „Bugatti Centodieci“, tačiau tik dabar „Bugatti” klientui perdavė pirmąjį modelio egzempliorių. Hiperautomobilis buvo tobulinamas vėjo tunelyje, išbandytas -20 C šaltyje ir Arizonos dykumoje tvyrančiame +45 C karštyje. Dvidurio prototipai įveikė daugiau nei 50 000 testavimo kilometrų.
„Centodieci“ sukurtas su subtiliomis užuominomis į kolekcionierių medžiojamą 1991-1995 gamintą „Bugatti EB 110 Super Sport”. EB 110 GT prototipas 2022 m. kovo 5 d. RM Sotheby’s aukcione Amelia saloje, Floridoje, parduotas už rekordinę 2 100 000 USD sumą. 1994 m. vasario 2 d. pilkos metalo spalvos EB 110 GT Paryžiaus RM Sotheby’s aukcione parduotas už 1 805 000 eurus.
Kėbului pirkėjas pasirinko Bugatti Bleu mėlyną o ratams – EB110 Silver spalvas. Faktas, kad jo kolekcijoje jau yra originalus tokią pačią spalvų paletę turintis „šimtas dešimtasis“. Vidaus apdaila taip pat imituoja istorinį protėvį. Pavyzdžiui, sėdynės, durys, lubos ir kilimėliai turi dygsniuotą šachmatų lentos raštą. Tokia salono apdaila ir surinkimas trunka 16 savaičių, įskaitant ir vieną dieną specialiai skirtą nuodugniai sėdynių susiuvimo kokybės patikrai.
Hiperautomobilis gavo įprasto „Chiron” W16 8.0 variklį su keturiais turbokompresoriais tik Bugatti meistrai jo galią nuo 1500 AG padidino iki 1600 AG. Iki 100 km/h „Bugatti Centodieci“ įsibėgėja per 2,4 sek. vietoje įprastų 2,5 sek. Sakoma, kad sekundę sutaupyti padėjo 20 kg. mažesnis svoris. Iš vietos iki 200 kilometrų per valandą šis hiperautomobilis įsibėgėja per 6,1 sekundės, iki 300 – per 13,1.
Didžiausias greitis ribojamas iki 320 kilometrų per valandą. „Centodieci“ tiražas sieks dešimt egzempliorių ir visi jie jau išparduoti. Kaina tik… nuo aštuonių milijonų eurų.
Gamintojo nuotr.