Kai šis prancūzų gamintojas gegužės pabaigoje parodė pirmąsias nuotraukas, jose buvo matoma tik dalis automobilio priekio ir grotelės, vėliau internete pasirodė maskavimo plėvelėmis apklijuotų automobilių nuotraukos ir štai dabar naujasis prancūzų kūrinys išslaptintas.
Iš karto padarykime išlygą, kad dabartinė markės linija jau turi modelį su tokiu indeksu: neseniai pristatytas modernizuotas „Peugeot 408” sedanas, tačiau jis skirtas tik Kinijos rinkai. Šiandien pristatytas automobilis taip pat bus parduodamas Kinijoje tačiau ten indeksą papildys X raidė.
Daug bruožų šis naujokas paveldėjo iš „Peugeot 308”, tačiau toli gražu ne viską. Štai pavyzdžiui priekį puošia tik šiam modeliui sukurtos radiatoriaus grotelės, kurių raštas išsidėstęs ne horizontaliai o vertikaliai. Taip pat automobilis gavo „raumeningus” sparnus ir kitokius buferius. „Peugeot 408” aprūpintas matricinais žibintais su lengvai atpažįstamomis „iltimis” bei originalaus dizaino ratlankiais, kurių dydį bus galima rinktis nuo 17″ iki 20″.
Ant bagažinės dangčio įtaisytas lakoniškas spoileris, o jo viršutinėje dalyje – pora taip vadinamų „ausų“.
Automobilio prošvaista 188–189 mm (priklauso nuo versijos). Palyginimui-„Peugeot 308“ 143–145 mm. 408 asis gaminamas ant EMP2 platoformos, kurią dalijasi su „broliu” „Citroen C5 X”. Naujojo automobilio ilgis – 4687 mm, plotis – 1848 mm, aukštis – 1478 mm; atstumas tarp ašių 2787 mm. „Brolis“ yra panašaus dydžio: „Citroen C5 X” ilgis – 4805 mm, plotis – 1865 mm, aukštis – 1485 mm, o ratų bazė – 2785 mm.
Naujoko salonas pasiskolintas iš „Peugeot 308” modelio. Automobilis gavo 10 colių lietimui jautrų ekraną, už papildomą mokestį „Peugeot 408” pirkėjams bus pasiūlytas panoraminis stogas, vaizdą aplink apimančios kameros, naktinio matymo sistema, šildomas vairas, adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema su devyniais davikliais ir dešimties garsiakalbių garso sistema.
Bagažo durelės turi elektrinę pavarą, benzininės versijos bagažinėje įrengtos dviejų lygių grindys (hibridai papildomo lygio neturi). Pirmuoju atveju krovinių skyriaus tūris yra 536 litrai (1611 litrų atlenkus galines sėdynes), antruoju – 471 litras (1545 litrai sulenkus antrą eilę).
„Peugeot 408” komplektuojamas su trijų cilindrų 1,2 l Puretech 130 AG turbo varikliu poroje su 8 pavarų automatine greičių dėže. Taip pat bus siūloma pora įkraunamų hibridų, kurių pagrindas yra 1,6 litro benzininis turbo variklis turintis 150 arba 180 AG. Jie dirba kartu su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže bei integruotu 110 AG elektros varikliu. Priklausomai nuo pasirinkimo bendroji galia svyruos nuo 180 iki 250 AG o maksimalus sukimo momentas 360 Nm. Akumuliatoriaus talpa 12,4 kWh, atstumas važiuojant tik elektrine trauka – 60 km (skaičiavimas atliktas pagal WLTP ciklą). Ateityje 408 šeima bus papildyta visiškai „žaliąja“ versija.
Peugeot nuotr.