Naujasis Citroen C4 X: dabar pasaulinis fastbekas

Tradicinių kėbulų modelių paklausai mažėjant, automobilių gamintojai bando mąstyti netradiciškai. Šis Citroën C4 X puikus to pavyzdys. Tiesą sakant, sunku tiksliai nusakyti jo kėbulo stilių, tačiau „Citroen” sako, kad tai yra „unikali alternatyva“ hečbekams ir visureigiams. Įdomu, kad lygiai prieš savaitę su tuo pačiu koncernu „Stellantis” susijęs „Peugeot“ prekės ženklas parodė savo penkiadurį – „Peugeot 408“ liftbeką su „bekelės“ kėbulo komplektu.

Kai kurios užsienio žiniasklaidos priemonės „Citroen“ fastbeką laiko 408-ojo analogu, nors tai nėra visiškai tiesa: C4 X suprojektuotas pagal jau nuo 2020 gaminamą C4. Abu automobiliai naudoja CMP platformą, kai tuo tarpu, Peugeot kūrinys naudoja senesnę EMP2 platformą. „Citroen” turės elektrinę versiją žymimą raide „ё”, kai tuo tarpu „Peugeot 408” tik hibridinę.

C4 X priekis praktiškai pilnai nukopijuotas jau gaminamas C4, tačiau galas visiškai originalus. Kitokie žibintai ir buferis, ant bagažinės dangčio atsirado „pelekas”. Kitokie galiniai statramsčiai. Kėbulo perimetrą pagyvina nedažyto plastiko apdaila.

Pagal ilgį (4600 mm) fastbekas įsiterpia tarp Citroen C4 hetčbeko (4360 mm) ir Citroen C5 X flagmano liftbeko (4800 mm). Ratų bazė yra tokia pati 2670 mm kaip ir penkių durų C4. Keturdurio bagažinės tūris yra 510 litrų, o hetčbeko – 380 litrų.

Salonas toks pat, kaip ir hečbeko, tik multimedijos sistema nauja-pasiskolinta iš C5 X (ten ji pavadinta My Citroen Drive Plus). Kaip ir kiti „Citroen“, fastbekas turi pagal „Advanced Comfort“ programą sukurtas sėdynes: jos užpildytos ypatingos struktūros ir didelio tankio putomis. Įrangos sąraše taip pat yra vaizdo projektorius, adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema su „Stop & Go“ ir eismo juostos palaikymo funkcijomis, automatinio stabdymo sistemos, aklosios zonos stebėjimas ir įspėjimas važiuojant atbuline eiga, vaizdą aplink stebinčios kameros.

„Tradicinio“ Citroen C4 X variklių gamoje – 1.2 PureTech benzininis „turbo variklis“, kurio galia 100 arba 130 AG. ir keturių cilindrų turbodyzelinis 1.5 BlueHDi su 130 AG. Fastbekas su baziniu benzininiu turbo varikliu komplektuojamas su šešių greičių mechanine pavarų dėže o kitose versijose – aštuonių laipsnių „automatas“. Automobilis varomas tik priekiniais ratais ir turi Progressive Hydraulic Cushions pakabą (į standartinius amortizatorius buvo įdėta pora hidraulinių buferių, kurie „slopina“ smūgius suspaudimo ir atšokimo metu).

„Žalias“ ё-C4 X fastbekas aprūpintas 136 AG galios elektros varikliu ir 50 kWh talpos baterija. Deklaruojamas galios rezervas vienu įkrovimu yra 360 km pagal WLTP ciklą (elektrinis hečbekas su panašia technologija nuvažiuoja šiek tiek mažesnį atstumą – 357 km).

Fastbekas bus gaminamas Ispanijoje, kur gaminamas ir hečbekas. Pradėti prekiauti naujuoju „Citroen” numatoma rudenį. Kai kuriose „senojo pasaulio“ šalyse (Austrija, Belgija, Vokietija, Liuksemburgas, Šiaurės Europos rinkos, Portugalija ir Jungtinė Karalystė) naujovė pasirodys tik elektromobilio pavidalu.

Gamintojo nuotr.

ŽYMĖ:
Pasidalink