Kompaktiškas parketinis visureigis debiutavo kaip elektromobilis, tačiau tikimasi sulaukti ir „tradicinių” variantų. Užsakymai pradedami priiminėti dar šiais metais o pardavimai prasidės 2023 m. pradžioje.
Pirmąsias naujojo elektromobilio, iš esmės pirmojo masinio markės „žaliojo” modelio, nuotraukas Jeep parodė dar praėjusiais metais. Dabar atskleistos kai kurios detalės bei paskelbtas pavadinimas. Išsamus naujo automobilio pristatymas vyks spalio 17 d. Paryžiaus automobilių parodoje. Taip, premjeros vieta pasirinkta neatsitiktinai: krosoveris pirmiausia skirtas Europai, tačiau taip pat skelbiama, kad jis bus parduodamas ir kitose rinkose, tarp jų – Japonijoje ir Pietų Korėjoje.
Kompaktiškas krosoveris pavadintas „Jeep Avenger” („Keršytojas” vert.)-keistas pasirinkimas gana draugiškos išvaizdos modeliui. Kažkada Dodge gamino automobilį tuo pačiu pavadinimu. Brutalios išvaizdos sedanui „Keršytojas” tiko kur kas labiau.
Eksterjero dizaino ypatybės – priekiniai žibintai sujungti su radiatoriaus grotelių imitacija, priekinių žibintų LED „antakiai”, diodiniai „X” formos galiniai žibintai ir viršuje paslėptos galinių durų rankenėlės. Interjeras – krosoveris turi multimedijos sistemą, kurios ekranas įrengtas virš priekinio skydelio, o pats ekranas patalpintas gana storame korpuse. Deklaruojamas tik bagažinės tūris – 321 litras.
Remiantis preliminariais duomenimis, „Jeep Avenger” sukurtas ant STLA Small platformos, t. y. patobulintos CMP platformos versijos. Ji naudojama ir dabartiniuose „Opel Mokka” ir „Peugeot 2008”. Techninė „Avenger” informacija kol kas neatskleista, „Jeep” pranešė, kad krosoveris turės visų varančiųjų ratų pavarą (t. y. du elektros variklius) ir, kad vienu įkrovimu galės nuvažiuoti apie 400 km. Kartu modelis turės ir „tradicines” versijas: greičiausiai analogiškas „Opel” ir „Peugeot” krosoveriams. Visas naujojo „Jeep” savybes sužinosime po pristatymo.
„Avenger” bus gaminamas Lenkijoje. Europoje užsakymai bus priimami iškart po debiuto, o prekyba bus pradėta 2023 m. pradžioje. Taip pat kompanija pažadėjo, kad Europoje „Avenger” bus prieinamesnis nei „Renegade” (panašu buvo kalbama apie automobilius su vidaus degimo varikliais). Vokietijoje „minkštasis hibridas” kainuoja 29300 Eur o įkraunamas hibridinis „Renegade PHEV” ten kainuoja mažiausiai 40 300 eurų.