Dviduris automobilis bus gaminamas Vokietijos bendrovės gamykloje Meksikoje, o prekyba juo prasidės kitų metų balandį.
Šiais metais bavarų gamintojas jau surengė keletą premjerų, skirtų BMW M padalinio 50-mečiui paminėti. Jo istorija prasidėjo 1972 m. pavasarį: iš pradžių tai buvo gamyklinė sporto komanda, pavadinta „BMW Motorsport” o 1993 m. pavadinimas buvo pakeistas, sumažinus jį iki dabar naudojamo „BMW M”. Šiandien skyriaus misija – kurti ir gaminti „užtaisytus” vokiečių prekės ženklo automobilius. Naujasis BMW M2 kupė yra naujausias jubiliejaus debiutas.
Keičiantis modelio kartai buvo padidintos firminės „šnervių” formos radiatoriaus grotelės, nors jos ir nebuvo ištemptos per visą priekinės dalies ilgį, kaip kai kuriuose dabartiniuose bavarų markės modeliuose. Žibintai yra tokios pat formos kaip ir antrosios serijos bazinio kupė tačiau jų „kampuose” yra juodo plastiko elementų su horizontaliomis linijomis tarsi pratęsiančių groteles. Apatinėje bamperio dalyje yra kelios aštuonkampės formos oro įsiurbimo angos, tokio pat stiliaus angos yra ir automobilio gale.
Naujasis dviejų durų „M” automobilis yra 4580 mm ilgesnis (43 mm ilgesnis už standartinį 2 serijos kupė) ir 1887 mm platesnis (49 mm platesnis). Dabar tarpvėžės plotis toks pat kaip ir M3 bei M4, t. y. 1617 mm priekyje ir 1605 mm gale. Priekinė ašis turi 19 colių, o galinė – 20 colių ratus. Naujojo kupė prošvaisa yra 123 mm. Papildomai galima įsigyti anglies pluošto stogo plokštę (6 kg lengvesnę už standartinę plieninę plokštę).
„M” pirkėjai džiaugsis naujai sukurtu automobilio salonu. Priekiniame skydelyje yra du ekranai, vienas jų atlieka virtualaus prietaisų skydelio funkciją- jo įstrižainė 12,3 colio, o antrasis – informacinės ir pramogų sistemos jutiklinis ekranas (14,9 colio). Yra skirtingi grafikos rodymo režimai: „Road”, „Sport” ir „Track”. Siūlomi trys priekinių sėdynių variantai, įskaitant pasirenkamus elektra reguliuojamus ir šildomus karboninius kaušus.
Naujajame automobilyje montuojamas toks pat variklis, kaip ir M3/M4: 3,0 litro darbinio tūrio šešių cilindrų S58 variklis su dviem turbokompresoriais. M2 kupė variklio galia – 460 AG, didžiausias sukimo momentas – 550 Nm. Variklis sujungtas su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže tačiau galima pasirinkti ir šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Į bazinę įrangą įeina elektroniniu būdu valdomas diferencialo blokavimas ir adaptyvieji amortizatoriai.
Naujasis BMW M2 nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,1 sekundės su automatine pavarų dėže ir per 4,3 sekundės su mechanine pavarų dėže. Du šimtai pasiekiami atitinkamai per 13,5 ir 14,3 sekundės. Didžiausias kupė greitis elektroniniu būdu ribojamas iki 250 km/h, tačiau užsisakius papildomą M vairuotojo paketą šis greitis gali būti padidintas iki 280 km/h.
Automobilis bus gaminamas Vokietijos bendrovės gamykloje Meksikoje (San Luis Potosi mieste). BMW M2 pasaulinėje rinkoje pasirodys kitų metų balandžio mėnesį. BMW M2 kaina namų rinkoje Vokietijoje prasideda nuo 72 800 eurų, o su mechanine pavarų dėže – nuo 73 300 eurų.