Covid ir postcovid laikotarpiai prabangos prekių ženklams tapo tikrau Klondaiku: jie dar niekada nematė tokio didelio vartojimo ir dabar skaičiuoja didžiulius pelnąus. „Ferrari” tradiciškai dalį savo pelno premijų forma skiria darbuotojams.
Rinkos analitikai atkreipė dėmesį į prabangių prekių ženklų, tokių kaip „Bentley” ir „Rolls-Royce” aukso amžių, tačiau, kaip teigiama šią savaitę paskelbtoje ataskaitoje, „Ferrari” sekasi dar geriau. 2022 m. Italijos bendrovės pardavimai, pajamos ir pelnas augo dviženkliais skaičiais.
2022 m. „Ferrari” visame pasaulyje pardavė 13 221 automobilį, t. y. 18,5 proc. daugiau nei 2021 m. „Ferrari” nepateikia modelių pasiskirstymo, tačiau praneša, kad 22 % pardavimų sudarė hibridiniai superautomobiliai SF90 ir 269, o likusią dalį – tik benzinu varomi modeliai. Didžiausias pardavimų augimas (+73 % iki 1 552 automobilių) užfiksuotas Kinijos regione (žemyninė Kinija, Honkongas, Taivanas).
Pagal metų rezultatus 5 000 „Ferrari” darbuotojų gaus iki 13 500 eurų premijas – tai, ko gero, dosniausia išmoka šioje pramonės šakoje, kietesnė, ko gero, tik „Porsche” (Vokietijos bendrovė metų pabaigos premijas paprastai nustato pavasarį).
„Ferrari” 2023 m. užsakymų knyga užpildyta, todėl galime tikėtis dar vienų rekordinių pardavimų metų, bet vargu ar pelno, nes „Scuderia” įžengė į pertvarkos ir pasiruošimo elektromobiliams laikotarpį, kuriam reikės didelių investicijų.