Elektrinio parketinio visureigio ir jo kupe versijos, kuri buvo pristatyta 2024 modelio metais, nuvažiuojamas vienu įkrovimu nuotolis padidėjo, o įrangos sąrašas tapo dar turtingesnis.
Kompaktiškiausias Vokietijos markės „žaliosios” linijos krosoveris – „Audi Q4 e-tron” – buvo pristatytas 2021 m. pavasarį, tuo pat metu buvo išslaptinta ir kupė versija su priedu Sportback prie pavadinimo. Po kelių mėnesių modifikacijų sąrašas buvo išplėstas. Dabar bendrovė papasakojo apie atnaujintą elektrinį parketinį visureigį, kurį pradės gaminti 2024 metais. Užsakymai pradedami priiminėti jau kitą savaitę.
Visose atnaujintų „Audi Q4 e-tron” ir „Q4 Sportback e-tron” versijose įrengti nauji nuolat sinchronizuoti varikliai (PSM). Bazinę versiją su indeksu 40 pakeitė variantas su indeksu 45. Šis krosoveris turi elektros variklį esantį ant galinės ašies,kuris išvysto 286 AG (82 AG daugiau nei jo pirmtakas). Toks parketinis visureigis iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,7 sekundės (1,8 sekundės greičiau nei versija su indeksu 40).
Atnaujintame „Q4 e-tron” įrengta 77 kWh talpos traukos baterija, o bazinės galiniais ratais varomos versijos nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu padidintas iki 562 kilometrų (skaičiuojant pagal WLTP ciklą), t. y. 45 kilometrais daugiau nei pirmtako. Verta paminėti, kad galiniais ratais varomos versijos vis dar gali būti „maitinamos” iš 135 kW galios nuolatinės srovės įkroviklio. Visais ratais varomų Q4 45 ir 55 quattro versijų maksimali galia yra 175 kW, todėl akumuliatorių nuo 10 iki 80 proc. galima įkrauti per 28 minutes.
Bendra „Audi Q4 45 e-tron quattro” dviejų variklių jėgos agregato galia taip pat yra 286 AG. Krosoveris nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,6 sekundės. Aukščiausioje visų varančiųjų ratų versijoje „Q4 55 e-tron quattro” įrengta sistema, kurios bendra galia siekia 340 AG, toks elektrinis automobilis pirmąjį „šimtuką” įveikia per 5,4 sekundės (0,8 sekundės greičiau nei ankstesnė panaši versija).
Visose „Q4 e-tron” versijose yra naujas garso generatorius, kuris atkuria sintetinį vidaus degimo variklio garsą tiek automobilio viduje, tiek išorėje. Jei pageidaujama, šią funkciją galima išjungti. Tarp kitų atnaujinimų – 15 mm pažeminta pakaba (sportinėse versijose), taip pat išplėstas standartinės įrangos sąrašas, į kurį įtrauktos šildomos priekinės sėdynės, elektrinis stoglangis, kitokia navigacijos sistema ir automatinio persirikiavimo į kitą eismo juostą funkcija.
„Audi” taip pat teigė, kad pagerėjo traukos akumuliatoriaus šilumos valdymas. Manoma, kad įvairūs akumuliatorių paruošimo eksploatacijai etapai leis pailginti jų tarnavimo laiką.
Žinoma, kad visi įrangos variantai bus prieinami „Sport”, „S-Line” ir „Black Edition” konfigūracijomis. Atnaujintų „Q4 e-tron” ir „Q4 Sportback e-tron” versijų užsakymus „Audi” prekybos atstovai pradės priimti rugsėjo 26 d. Pradinė kaina bus nuo 52 950 eurų.