Atnaujinta „Audi S3”: daugiau galios, RS 3 visų varančiųjų ratų pavara ir pakeista važiuoklė

„Audi S3” kosmetiniai atnaujinimai yra maždaug tokie patys kaip ir mažiau galingame „Audi A3”, tačiau pritaikyti sportiniam charakteriui: naujas priekinis buferis su padidintais šoniniais oro kanalais ir sidabrinėmis briaunomis, naujas priekinis spoileris ant dviejų kojelių, naujos radiatoriaus grotelės su didesnėmis akutėmis ir L formos sidabriniais intarpais, naujas galinis bamperis su ne tokiu menkaverčiu netikru tinkleliu ir L formos sidabriniais intarpais, nauji LED priekiniai žibintai (priekiniuose žibintuose dabar galima keisti šviesos raštą), naujo dizaino ratlankiai (18 arba 19 colių).

Salone atnaujintas ventiliacijos sistemos deflektorių ir automatinės pavarų dėžės perjungimo svirties dizainas – vietoj vertikalios „lazdelės” dabar naudojamas didelis horizontalus klavišas. Patobulintas apšvietimo dizainas ir apšvietimo kokybė: daiktadėžių nišos, puodelių laikikliai ir durų kortelės apšviestos – šviesa sklinda pro lazeriu perforuoto audinio intarpus. Ant vairo įrengtos naujos metalizuotos rankinio pavarų perjungimo mentelės. Aukščiausios klasės garso sistemą dabar tiekia ne „Bang & Olufsen”, o „Sonos”.

Taip pat įvyko daug pokyčių technologijų srityje. Pirmiausia, padidinta 2,0 l EA888 turbininio benzininio variklio galia: anksčiau ji buvo 310 AG ir 400 Nm, o dabar – 333 AG ir 420 Nm. Pavarų dėžė – tik 7 laipsnių „automatinė” S tronic tipo DCT (su dviem sankabomis) gavusi naują programinę įrangą dabar užtikrina aštresnį įsibėgėjimą ir greitesnį pavarų perjungimą. Visų varančiųjų ratų sistema dabar tokia pati kaip ir aukščiausios „Audi RS 3” versijos, t. y. su dviem atskiromis galinių ratų pavaromis su sankabomis. Įsibėgėjimo iki 100 km/val. laikas sutrumpėjo nuo 4,8 iki 4,7 sekundės. Didžiausias greitis vis dar ribojamas iki 250 km/val.

Prie penkių jau žinomų važiavimo profilių: auto, comfort, dynamic, individual, efficiency pridėtas aštriausias – dynamic plus. Jame galinei ašiai tiekiama didžiausia įmanoma galia, o stabilizavimo sistema ir sankabos sureguliuojamos taip, kad automobilis būtų itin pajėgus posūkiuose. Be to, naudojant „dynamic plus” režimą variklio tuščiosios eigos sūkių dažnis padidėja nuo 1 100 iki 1 300 aps/min, reakcija į akceleratoriaus sklendę tampa aštresnė, o automatinė pavarų dėžė stengiasi ilgiau išlaikyti aukštas variklio apsukas.

Atnaujinto „Audi S3” pakaboje, siekiant padidinti ratų posvyrio kampą, sumontuotos naujos skersinės svirtys ir guoliai. Vairo mechanizmas perkonfigūruotas ir dabar užtikrina aštresnį nulį, todėl automobilio valdymas tapo tikslesnis. „Audi S3” prošvaisa vis dar yra 15 mm mažesnė nei standartinio „Audi A3”. Už papildomą mokestį galima įsigyti adaptyviuosius amortizatorius. Atnaujinus stabdžius, jie tapo efektyvesni: priekinių perforuotų diskų skersmuo padidėjo 34 mm iki 357 mm, juose sumontuoti nauji dviejų stūmoklių suportai su didesnėmis trinkelėmis.

Atnaujinta "Audi S3": daugiau galios, RS 3 visų varančiųjų ratų pavara ir pakeista važiuoklė

Europos rinkoje atnaujintas „Audi S3” bus pradėtas pardavinėti artimiausiais mėnesiais. Kainos, kaip ir tikėtasi, padidėjo. Jei iki atnaujinimo „Audi S3” kainavo nuo 51 400 eurų, tai dabar mažiausia kaina yra 55 600 eurų.

ŽYMĖ:
Pasidalink