Bendrovė dar nepaskelbė naujojo modelio pavadinimo, tačiau galima daryti prielaidą, kad tai bus „Turbo S E-Hybrid“.
Porsche “Panamera” vokiečių markės modelių gamoje yra nuo 2009 m. Per tą laiką modelis du kartus keitė savo kartą. Dabartinė „trečioji“ „Panamera“ buvo parodyta praėjusių metų lapkričio pabaigoje, o šių metų vasarį liftbekas sulaukė jaunesniųjų hibridinių versijų – „4 E-Hybrid“ ir „4S E-Hybrid“. Dabar gamintojas paskelbė apie naujos aukščiausios šio modelio versijos pasirodymą.
Naujojo Porsche “Panamera” priešserijinės versijos šiaurinės Niurburgringo kilpos įveikimo laikas buvo 7 minutės 24,17 sekundės. Šis rodiklis 5,64 sekundės trumpesnis nei analogiško ankstesnės kartos modelio. Porsche pažymėjo, kad „Panamera“ šiuo metu yra greičiausias verslo segmento automobilis su vidaus degimo varikliu arba hibridine jėgaine.
Pasak „Porsche“ vairuotojo-bandytojo Larso Kerno, kuris su „Panamera“ 2016 ir 2020 m. Šiaurės kilpoje jau pasiekė klasės rekordus, naujoji trečiosios kartos modelio versija yra geriau valdoma. Ypač jis pažymėjo, kad „techniškai sudėtinguose posūkiuose, pavyzdžiui, tarp Hohe Acht ir Brünnchen trasos atkarpų, automobilis reaguoja pastebimai manevringiau“.
Išsamios informacijos apie naujosios „Panamera“ versijos transmisiją dar nėra. Žinoma, kad ji yra hibridinė, o jos pagrindas – V8 variklis. Akivaizdu, kad bendra šios versijos galia bus didesnė nei anksčiau pristatyto „Panamera Turbo E-Hybrid“ – 680 AG ir 930 Nm sukimo momentas. Ši versija iš vietos iki šimto įsibėgėja per 3,2 sekundės, maksimalus greitis – 315 km/val. Reikia tikėtis, kad naujoji automobilio versija pasižymės dar geresnėmis dinaminėmis savybėmis.
Naujosios „Panamera“ versijos priešserijinis prototipas nuo „Turbo E-Hybrid“ versijos skiriasi modifikuotu priekiniu buferiu, kitokiu apatinės dalies skirstytuvu, taip pat aerodinaminiu anglies pluošto aptaku, kurio gale yra atlenkiamas adaptyvaus priešsparnio atlenkiamasis sparnas, didinantis prispaudžiamąją jėgą. Šiam variantui taip pat sumontuoti 21 colio ratlankiai su „Michelin Pilot Sport Cup 2“ padangomis (275/35 ZR21 priekyje ir 325/30 ZR21 gale). Lenktyninis prototipas nuo būsimo serijinio automobilio skiriasi tik dviem elementais – sportine vairuotojo sėdyne ir saugos narveliu.
Šių metų kovą „Porsche“ pristatė ir „Taycan Turbo GT“ su palengvintu kėbulu, dviejų variklių jėgos agregatu, kurio nuolatinė galia yra 789 AG. „Launch Control“ režimu šis rodiklis padidėja iki 1033 AG (per dešimt sekundžių), o įjungus specialų „Attack“ režimą pasiekia 1108 AG (per dvi sekundes). Didžiausias sukimo momentas yra 1340 Nm. Ši versija pasiekė Niurburgringo rekordą serijinių elektromobilių klasėje: Šiaurės kilpą įveikė per 7 min. 07,551 sek.