Naujasis „Shelby GT350“: sukurtas be „Ford“, bet dabar turi daug daugiau galios

Dabartinio septintos kartos „Mustang S650“ gamyklinių modelių eilėje versijų su „Shelby“ priesaga nėra ir tikriausiai nebus, tačiau tai, žinoma, nėra priežastis „Shelby American“ kompanijai sėdėti be darbo, todėl ji savarankiškai pristatė naujos kartos „Shelby GT350“.

Ankstesnės kartos „Shelby GT350“ ir „GT350R“, kurie buvo sukurti kartu su „Ford“, buvo komplektuojami tik su atmosferiniais V8 varikliais, kurių galia siekė 533 AG. – Tokių automobilių gamyba baigėsi 2020 m. Naujos kartos debiutas buvo suderintas su GT350 versijos 60-mečiu. Naujojo sportinio automobilio tiražas bus toks pat kaip ir istorinio pirmosios kartos protėvio – 562 egzemplioriai, iš kurių 36 automobiliai bus GT350R specifikacijos.

Naujojo „Shelby GT350“ modifikacijų rinkinys daugiausia įtakos turi kėbului ir važiuoklei. Variklis išlieka originalus – 5,0 l „atmosferinis“ „Coyote“, išvystantis 487 AG, suporuotas su 6 pavarų mechanine arba 10 pavarų hidromechanine „automatine“ pavarų dėže, tačiau „teisingame“ „Shelby GT350“ dabar montuojama to paties variklio kompresorinė versija, išvystanti 821 AG.

Be naujų ratų, išorės patobulinimai apima „skylėtą“ aliuminio variklio dangtį, agresyvesnį priekinį buferį su išvystytu skirstytuvu, naujo dizaino radiatoriaus groteles ir anties uodegos formos galinį spoilerį, kuris gali būti papildytas visaverčiu antsparniu.

Automobilyje sumontuota nauja išmetimo sistema su „Borla“ komponentais. „Shelby GT350“ salone – nauja odinė apdaila, nauji kilimėliai ir slenksčių plokštelės, trumpesnė pavarų perjungimo svirtis automobiliuose su automatine pavarų dėže, numerio lentelė ant priekinio skydelio ir papildomai tamsinti šoniniai langai. Vėliau kaip papildoma įranga bus siūloma anglies pluošto apdaila ir tam tikras našumo paketas. Naująjį „Shelby GT350“ galima užsisakyti su kupė ir kabrioleto kėbulais. Mažiausia automobilio su kompresoriniu V8 kaina – 109 999 JAV dolerių. Versijos su atmosferiniu varikliu kaina kol kas neatskleidžiama.

Kiek kainuoja naujasis „Shelby GT350R“, taip pat dar nežinoma, tačiau akivaizdu, kad jis yra brangesnis nei GT350 su kompresoriniu varikliu, nes atnaujinimų apimtis yra daug didesnė. GT350R gamins ne pati „Shelby American“ kompanija, o „Turn Key Automotive/Motorsports“ dirbtuvės, besispecializuojančios lenktyninių automobilių konstravimo srityje. Naujasis Shelby GT350R iš esmės yra lenktyninis automobilis, pritaikytas viešiesiems keliams, o Trans AM specifikacijos lenktyninė versija bus sukurta vėliau šiais metais.

Pagal eksploatacines savybes kompresoriniai Shelby GT350 ir Shelby GT350R yra artimi praėjusių metų balandį pristatytam naujajam Shelby Super Snake, tačiau pastarasis pozicionuojamas kaip savotiškas kelių superautomobilis su uraganine dinamika, o Shelby GT350 ir Shelby GT350R labiau orientuoti į trasą ir rafinuoto valdymo gerbėjus.

 

Pasidalink