Las Vegase (JAV) vykstančioje parodoje SEMA pistatyta naujoji Toyota koncepcija, kuriai japonų kompanija suteikė darbinį RAV-X pavadinimą,
RAV4 Toyota gamina nuo 1994 m. Nuo to laiko modelis pakeitė keturias kartas. Dabartinis penktosios kartos krosoveris debiutavo 2018 m. o 2021 m. jis buvo atnaujintas. Iki šiol šis visureigis išlieka vienu paklausiausių modelių linijos modelių, taip pat ir Amerikos rinkoje. Remiantis svetainės „Goodcarbadcar“ statistika, per pirmuosius dešimt šių metų mėnesių JAV Toyota dileriai pardavė 389 718 šio modelio egzempliorių (beveik 13 proc. daugiau nei 2023 m. sausio-spalio mėnesiais).
Dabar japonai parengė šio krosoverio pagrindu sukurtą koncepciją, pavadintą „Toyota RAV-X“. Pristatymas įvyko Las Vegase vykstančioje parodoje SEMA. Toyota pažymėjo, jog šis parodomasis automobilis yra pirmieji žingsniai kuriant aukščiausios klasės „karštąją” naujos kartos RAV4 versiją.
RAV-X yra „Toyota“ serviso dalių ir priedų kūrimo grupės (SPAD), kuri užsiima priedų kūrimu ir šios markės transporto priemonių eksploatacinių savybių gerinimu, projektas. Ji atliko visus projekto darbus – nuo pirminių eskizų iki 3D dalių spausdinimo ir galutinio surinkimo.
Kalbama, kad RAV-X kūrėjus įkvėpė Dakaro ralio, garsėjančio varginančiais dykumų išbandymais, automobiliai. RAV-X parodomasis automobilis sukurtas RAV4 PHEV pagrindu. Jo įkraunamą hibridinę sistemą sudaro 2,5 l Atkinsono ciklo 2,5 l atmosferinis variklis (178 AG) ir du elektros varikliai, išdėstyti ant abiejų ašių. Bendra šio įrenginio galia lygi 306 AG. Važiuojant vien elektra, šis krosoveris be įkrovimo gali nuvažiuoti iki 68 km.
Parodomajame automobilyje buvo sumontuota sustiprinta pakaba. Krosoverio aukštis padidėjo 51 mm, o tarpvėžės plotis – 160 mm. Priekyje ir gale sumontuoti reguliuojami 2,5 colio amortizatoriai. Alyvos temperatūrai palaikyti, kai automobilis važiuoja bekele, įrengti papildomi rezervuarai.Be viso to, SPAD inžinieriai sukūrė kaltinio aliuminio priekines apatines svirtis ir galines viršutines atramas, skirtas ilgai kelionei dykumos vietovėmis dideliu greičiu.
Be to, „Toyota RAV-X“ aprūpinta kaltiniais ratlankiais, visureigio padangų komplektu. Čia galime pamatyti ir kitokį priekinį buferį su integruotomis oro įsiurbimo angomis, taip pat masyvius prailgintus ratų arkų gaubtus (su ventiliacija), pagamintus iš nedažyto plastiko. Galinėje dalyje neįprastu kampu įrengtas aerodinaminis spoileris.