„Ferrari Amalfi“ keičia „Roma“

Ferrari „Roma” debiutavo 2019 m. Iš pradžių jis papildė, o vėliau pakeitė  kupė-kabrioletą „Portofino”. „Roma” buvo siūlomas kupė ir kabrioleto (Roma Spider) kėbulo variantų. 2024 m. pabaigoje „Roma Coupé“ gamyba buvo nutraukta, „Roma Spider“ gaminamas paskutinius mėnesius. Vakar vakare įvyko naujojo Ferrari – „Amalfi Coupé“, pavadinto vaizdingo pajūrio miestelio Amalfi Italijos Salerno provincijoje vardu, premjera.

Ad image

Profiliu „Amalfi“ yra labai panašus į „Roma“, tačiau dauguma išorinių kėbulo plokščių yra naujos. Siekiant padidinti prispaudžiamąją jėgą buvo pertvarkyta po galiniu buferiu esanti apatinė dalis ir difuzorius, o galinį kraštą dabar dengia aktyvusis spoileris, kuris, važiuojant 250 km/val. greičiu, sukuria iki 110 kg prispaudžiamąją jėgą. Pagerintas oro tiekimas stabdžiams ir varikliui. Kupė svoris beveik nepasikeitė: buvo 1472 kg, tapo 1470 kg, svorio pasiskirstymas idealus – 50/50. Bendras ilgis padidėjo nuo 4656 mm iki 4660 mm. Kiti pagrindiniai matmenys nepakito (plotis – 1974 mm, aukštis – 1301 mm, ratų bazė – 2670 mm).

„Ferrari Amalfi“ sukurtas visiškai naujas interjeras. Pakeistos sėdynės, priekinis skydelis, centrinis tunelis, durų kortelės ir net grindų apdaila. Vairas panašus į ankstesnįjį, tačiau jame neliko jutiklinių skydelių – dabar tik fiziniai mygtukai. Vertikalų centrinį multimedijos ekraną pakeitė horizontalus 10,25 colių ekranas. Prietaisų skydelio 15,6 colių ekranas atnaujintas ir papildytas nauja grafika. Priekinis keleivis vis dar turi savo 8,8 colio „navigacinį“ monitorių.

„Amalfi“ sėdynių konfigūracija nurodoma 2+, t. y. yra galinės sėdynės, tačiau jos de facto yra bagažo skyrius, papildantis pagrindinį užrakinamą 273 litrų talpos bagažo skyrių. Nauja 1200 W „Burmester“ garso sistema su dvylika garsiakalbių žada pavyzdinę garso kokybę. Į standartinę įrangą įtraukta daugybė elektroninių vairuotojo pagalbinių priemonių, įskaitant erdvinio vaizdo kameras ir adaptyviąją greičio palaikymo sistemą.

Už priekinės ašies, ratų bazės ribose, sumontuotas legendinis 3,9 l biturbo V8 variklis turintis gamyklinį indeksą F154. Jis neteko poros kilogramų bet didžiausia galia padidėjo 20 AG iki 640 AG esant 7500 aps/min. Didžiausias sukimo momentas išliko toks pat – 760 Nm esant 3000-5750 aps/min. Visa galia galiniams ratams perduodama per 8 pavarų „robotą“ su dviem sankabomis. Įsibėgėjimo iki pirmojo „šimtuko“ laikas sutrumpėjo 0,1 s iki 3,3 s, didžiausias greitis toks pat – 320 km/val.

Važiuoklė buvo visiškai pertvarkyta. Dabar stabdžiai valdomi laidais, t. y. pedalas neturi fizinio ryšio su stabdžiais, todėl sutrumpėjo įjungimo laikas ir stabdžius buvo galima tiksliau integruoti į vairavimo elektronikos algoritmus. Intensyvaus stabdymo metu kad sukurtų papildomą aerodinaminį pasipriešinimą ir sutrumpintų stabdymo kelią galinis spoileris sukuria didžiausią atakos kampą. Adaptyvusis vairavimas užtikrina tikslesnį grįžtamąjį ryšį. Galima įsigyti papildomą 40 mm priekinės kėbulo dalies pakėlimo sistemą, skirtą dideliems kelio nelygumams įveikti (veikia važiuojant iki 35 km/val. greičiu). Priekinių stabdžių diskų skersmuo – 390 mm, galinių stabdžių diskų – 360 mm. Standartiniai padangų dydžiai yra 245/35 R 20 priekyje ir 285/35 R 20 gale.

Prekyba „Ferrari Amalfi“ prasidės 2026 m. pirmąjį ketvirtį, o mažiausia kaina Italijoje bus 240 000 eurų. Atviros „Amalfi Spider“ versijos premjera įvyks po to, kai bus baigta pirmtako „Roma Spider“ gamyba.

ŽYMĖ:
Pasidalink